Ostrovní šachy: Farboud se přejmenoval na Farbio
Původně tato malá firma sídlící ve Velké Británii patřila Arashi Farboudovi pocházejícímu z Íránu. První automobil se značkou Farboud byl postaven ve stylu závodních vozů třídy GT1 z devadesátých a let a svými tvary připomínal Porsche 911 GT1, které je zatím posledním strojem německé automobilky, který dokončil jako absolutní vítěz závod 24 hodin Le Mans.
Farboud GT pod svou bílou karoserií, inspirovanou vytrvalostním speciálem, ukrýval pohonnou jednotku, pocházející z tehdejšího Audi RS4, šestiválec do V o objemu 2,7 l, jemuž dvojice turbodmychadel pomáhala k výkonu až 442 kW (600 k). Bohužel tento vůz vznikl pouze v jediném exempláři, protože jeho tvůrce se rozhodl, že se vydá jiným směrem.
V roce 2003 se světu představil nový model označený Farboud GTS, který měl být daleko praktičtějším přemisťovadlem, než jeho předchůdce, a přitom si zachovávat vlastnosti supersportu.
V následujícím roce se většinovým vlastníkem společnosti a také rozpracovaného projektu Farboud GTS stává Chris Marsh, který přišel se zkušenostmi získanými u značek Marcos a Invicta.
Pod Marshovým vedením se na autosalonu v Birminghanu v roce 2004 představil upravený Farboud GTS. Konstrukce tohoto dvoumístného kupé je založena na páteřové ocelové rouře, procházející podélnou osou vozu, na níž navazuje prostorový trubkový rám, na nějž je připevněna lehká kompozitová karoserie a také všechny mechanické skupiny.
Před zadní nápravou Farboudu GTS je uložen třílitrový šestiválec do V, pocházející od značky Ford, naladěný na výkon 202 kW (275 k) při 6200 ot/min nebo u přeplňované verze podávající výkon 276 kW (375 k) při 6200 ot/min.
Výrobce uvádí, že 4200 mm dlouhý, 1895 mm široký a 1180 mm vysoký vůz s rozvorem náprav 2675 mm a hmotností 1055 kg, umí zrychlit z nuly na 96 km/h za 4,9 s resp. v přeplňovaném provedení za 3,8 s. O maximální rychlosti se materiály společnosti Farboud takticky nezmiňují.
Až do nedávné doby nebyl důvod pro změnu jména na které si automobilový svět poměrně rychle zvykl, jenže Arash Farboud původní vlastník společnosti je poněkud přelétavý a v roce 2006 si vytvořil novou firmu, tentokráte pojmenovanou Arash Cars.
Ta se zabývá vývojem zcela nového superstovního vozu, nazvaného AF 10, který má mít před zadní nápravou uložen sedmilitrový osmiválec značky pocházející z portfolia společnosti General Motors a poskytující výkon 404 kW (550 k) při 6000 ot/min.
A právě zde vznikl problém, aby si tedy veřejnost nadále společnost Farboud nespojovala s Arashem Farboudem, rozhodlo se její vedení pro přejmenování na Farbio Sporst Cars.