Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Porsche 911 Carrera 4: Nyní s elektronicky řízeným pohonem všech kol

Ondřej Láník
Diskuze (0)
Motorářské a tvarové novinky aktuálního Porsche 911 se postupně dostávají do dalších verzí. Nyní jsou na řadě modely s pohonem všech kol.

Devětsetjedenáctky kupé i kabriolety s přívlastkem Carrera 4 a Carrera 4S jsou nyní vybaveny novým elektronicky řízeným pohonem všech kol, který nahrazuje předchozí řešení s mezinápravovou lamelovou spojkou. Standardem je nyní také zadní nápravový diferenciál se zvýšenou svorností. Pohon všech kol byl vyvíjen pro vrcholné provedení 911 Turbo a nyní se tak dostává do cenově přístupnějších verzí.

Motory 3,6 (Carrera 4, 254 kW) a 3,8 l (Carrera 4S, 283 kW) mají přímé vstřikování, vyšší výkony a nižší spotřebu. Tradiční automatickou převodovku Tiptronic S s hydrodynamickým měničem nahradila nová dvouspojková převodovka PDK (Porsche Doppelkupplungsgetriebe), která přispívá k nižší spotřebě a dynamičtější odezvě automobilu. Standardem devětsetjedenáctek s pohonem všech kol zůstává šestistupňová ručně řazená převodovka.

Designové změny odpovídají nedávno představeným verzím s pohonem zadní nápravy. Sériová xenonová světla jsou nyní doplněna o diodovou sadu pro denní svícení, vzadu jsou sdružené svítilny s LED. Novinkou pro značku je i instalace dynamicky natáčecích světlometů za příplatek. Carrera 4 i Carrera 4S je vzadu i po faceliftu o 44 mm širší než verze s pohonem jedné nápravy.

Prodej začne 25. října 2008. Ceny Porsche 911 Carrera 4 jsou na německém trhu 89.577 Euro za kupé, 100.525 Euro za Carreru 4S i za Carreru 4 Cabriolet a 111.473 Euro za model 911 Carrera 4S Cabriolet.

Ondřej Láník
Diskuze (0)