První statické dojmy: Rolls-Royce Wraith není ani přes svůj výkon žádný sportovec
Britská automobilka Rolls-Royce v Ženevě představuje svůj nejsilnější model. Wraith nicméně zůstává aristokratem, atletem rozhodně není.
Zvenku sice Wraith působí díky mírně klesající střeše a provedením masky chladiče s hluboce zapuštěnými lamelami mnohem dynamičtějším dojmem než větší Phantom Coupé, uvnitř je to však jiná káva.
V kabině je totiž posádka obklopena luxusem jako v každém jiném Rolls-Roycu. Kdo by čekal alcantaru nebo karbonová vlákna, je dozajista zklamán. Vnitřku totiž vládnou lány kůže a spoustu dřeva, což doplňují chromované detaily. Kvalitní zpracování je samozřejmostí.
Věnec volantu má sice tlustější věnec než ve Phantomu, mohl by však být ještě tlustší. Dozadu je vidět hůře, konec dlouhé kapoty značí soška Spirit of Ecstasy. Vnější zpětná zrcátka pak jsou ohromná.
Mnoho prvků uvnitř je poháněno elektřinou – vedle obligátních elektrických sedadel také dveře otevírané proti směru jízdy. To aby se lord nemusel ke dveřím natahovat při jejich zavírání. Ve dveřích se mimochodem skrývá deštník nebo slunečník, podle toho, jestli prší, nebo svítí ostré slunce.
Na zadních sedadlech se noha přes nohu jako v Ghostu nedá, místa je tu ale i tak dostatek. Nastupování usnadňují přední sedadla, která se díky elektrickému pohonu posunou vpřed a pak vrátí na původní místo.
O pohon Wraithu se stará 6,6litrový benzinový dvanáctiválec dopovaný dvojicí turbodmychadel. Výkon agregátu činí 465 kW (632 k), točivý moment vrcholí hodnotou 800 N.m. Automobil vychází z modelu Ghost, proti kterému má o 183 milimetrů kratší rozvor.