Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Racing 21 na Rallye Bohemia 2016: Den první – spokojenost i přes chyby

Vitek
Diskuze (2)
Páté místo po první etapě jako výchozí pozice pro boje do druhého dne Rallye Bohemia nezní špatně.

I přes drobné chyby pramenící z tempa a náročných proměnlivých podmínek panuje v týmu Klokočka ŠKODA Czech National Team spokojenost. Nedělní etapa bude atraktivním bojem o čelní příčky.

První etapa se nám povedla, páté místo je v dané konkurencí myslím velmi pěkný výsledek. Nebylo to sice bez chyb a mrzí mě zejména trefený balík v retardéru, za který jsme dostali penalizaci pět sekund. S autem se pořád učíme, takže například v poslední zatáčce poslední erzety se nám Fabia přetočila a zhasnul motor, museli jsme couvat a také tam ztratili čas,“ komentuje účinkování v úvodní etapě Rallye Bohemia pilot vozu Vojtěch Štajf. Skromný formát letošní „bohemky“, kdy se de facto jedou jen čtyři typy rychlostních zkoušek, se daří zatraktivnit zavedením tzv. „polokruhových“ testů, kdy diváci vidí posádky projet dvakrát. Poutavost nedělní sekce zvýší rovněž průjezd rychlostním testem Staroměstská, která posádky zavede až do samotného centra Mladé Boleslavi. „Už třetí závod potvrzujeme, že patříme do špičky českého mistrovství a já bych chtěl všechny pozvat na neděli, kde se zkusíme poprat třeba i o ty stupně vítězů,“ láká Vojtěch Štajf na druhou etapu Rallye Bohemia, která bude ještě hodně zajímavá.

Exkluzivně přinášíme video z první etapy zakončené onboardem!

Video se připravuje ...

Autor: Libor Hlisnikovský

Vitek
Diskuze (2)
7. 7. 2016 14:07
Re: Dalsi neoznacene PR...
Člověče, vy musíte mít fakt těžký život. Typický čecháček co?
Stačilo by si přečíst nadpis článku a věděl byste, že to bude asi o tom týmu, takže o jedné posádce... Možná je to PR (ostatně , ale pohled z trochu jiné strany než mají ostatní weby (ty zase píšou jen o Kopeckém) není na škodu. Za mě palec nahoru.
3. 7. 2016 15:58
Dalsi neoznacene PR...
Takze tu mame dalsi neoznacene PR a teto souteze se budeme ucastnit pouze z velmi omezeneho pohledu jedne omezene posadky, ktera se s autem porad uci, ackoli jej ma mezi soukromniky, dle jejich vlastniho vyjadreni, nejdele ze vsech...
A az skonci ve skarpe jako minule, cely nas zajem o tuto soutez pomine. Chteli byste celkove poradi? Kdepak, nevypadalo by to dobre :-)
Byt novinar dnes znamena mit hrosi kuzi a nechat na sobe stipat drivi... Psat musite to. Co se po vas chce... Jenze pak tuto praci delaji jen lide, kteri se temto poradkum nedokazou vzeprit. Zadna novinarska elita, jen jelita, ktera to vyhodnoti jako nejsnazsi cestu k penezum.
U babise se muze psat jen to, co se pise, na prime se musi kydat hnuj na uprchliky, v nemecku se musi kydat hnuj na vychodni evropu a nepokryte lhat a zamlcovat pravdu. No a na auto.cz se pise ve prospech toho, kdo plati, i kdyz je to ctenarum k smichu.
Tak drzte tu latku nadale takto vysoko kluci. Priste do toho zakomponujte polonahou Misu, diky ktere, jiz ted umim jezdit na motorce (konecne)