Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Reklamy, které stojí za to: Slepice jako hrdinka reklamy na Mercedes

David Bureš
Diskuze (5)
Jaguár nebo hřebec odkazují v reklamách na rychlá auta. Slepice se podle Mercedesu hodí na propagaci pohodlí vozu.

Mercedes-Benz si pro propagaci systému Magic Body Control známého z aktuální třídy S zvolil neobvyklého hrdinu – slepici. Ve vtipné reklamě tímto opeřencem odkazuje na stabilitu a pohodlí nové limuzíny.

Magic Body Control je jednou z novinek nejnovější generace třídy S a slepice v reklamě naznačuje, jak v praxi funguje. Tento inteligentní aktivní podvozek spolupracuje s kamerou u čelního skla, která skenuje povrch vozovky před autem. Na základě těchto informací jsou tlumiče nastaveny tak, aby co nejlépe vyhladily nerovnosti na silnici.

Jelikož systém používá kameru, funguje pouze za dobré viditelnosti, a to maximálně do rychlosti 130 km/h. Nastavení tlumičů se mění ve zlomcích sekundy, při rychlejší jízdě by se už měnit nestačilo.

Na českém trhu je pro S-Klasse možné proaktivní podvozek Magic Body Control objednat za příplatek 129.591 korun. Systém je dostupný výhradně pro modely S 500 a prodloužené S 500 L, u S 63 AMG je standardem.

David Bureš
Diskuze (5)
Avatar - Kolouš
27. 9. 2013 15:09
Re: Tohle má C6 v základu,
Kecáš blbosti. C6 Ti zareaguje až po prvních pár panelech (vlastní zkušenost)
Tohle čte silnici před Tebou.

Před tím než začneš psát si zjisti fakta, Kolumbe....
27. 9. 2013 09:48
Re: Tohle má C6 v základu,
Nóó tohle teda C6 ani žádné jiné auto nemá.
Dobře se podívej, o čem je tady řeč: [odkaz]

Tohle je totiž značně revoluční záležitost.
27. 9. 2013 08:24
Re: Tohle má C6 v základu,
bohužel C6 je dost extravagantni a interierove strasne cista, me se to auto desne libi, ale proste ten interier je takove retro se strasne jednoduchyma tvarama a velkyma plochama ze ne uplne každému sedne, holt většina zakazniku nechce jen auto nadupane technikou
27. 9. 2013 00:15
Tohle má C6 v základu,
holt němci zase objevili ameriku. Třeba před příčným prahem C6 snižuje tlak v tlumičích a tak není přejezd prakticky cítit. Na D1 je to ideální kočár, mnohem pohodlnější než německá konkurence.
26. 9. 2013 14:15
Výbornej fór
>:D Ty slepice trénoval asi Václav Chaloupek a to nejmíň 2 roky. >:D