Šéf automobilky Bugatti Thomas Bscher zřejmě skončí
Problém tkví v plánech do budoucna. Nové vedení skupiny Volkswagen se obává dalších utopených investic a pravděpodobně zastaví přípravu nového malého modelu Bugatti, který měl podle představ Bschera přivést značku k černým číslům. Nástupcem Bschera se zřejmě stane Franz-Josef Paefgen, který úspěšně vede jinou luxusní značku pod křídly VW - Bentley Motors. V tuto chvíli se v zahraničním tisku vedou spekulace na téma, zda Paefgen bude řídit Bentley i Bugatti, případně zda jde o dočasné nebo dlouhodobé řešení nastalé situace.
V Ženevě Bugatti oznámilo, že ke konci února 2007 bylo dodáno zákazníkům automobilky Bugatti Automobiles S.A.S. 60 vozů Bugatti Veyron 16.4. Celkový objem produkce aktuálního modelu Veyron 16.4 je omezen na 300 kusů, pro první rok přitom bylo naplánováno vyrobit prvních 50 vozů. Aktuální seznam čekajících zákazníků čítá asi 140 jmen. Každý kdo má zájem utratit asi 1,2 milionu euro musí složit zálohu 300 000 euro, aby mohla být vůbec zahájena výroba konkrétního exempláře. 30 % vozů končí na americkém trhu, dalšími důležitými destinacemi jsou Velká Británie, Německo, středovýchodní arabské státy, Francie, Monako, země Beneluxu, Švýcarsko nebo Itálie. S rezervou se staví Bugatti k novým trhům jakými je Rusko nebo Čína, kvůli obtížnému zajištění servisního zázemí. Síť obchodních zastoupení čítá 26 míst po celém světě, z toho 9 z nich je v USA.