Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Octavia Tour Trumf s 20% DPH: Liftback za 271.900,- Kč, s klimatizací za 283.000,- Kč

Diskuze (85)
Škoda i v 1. čtvrtletí roku 2010 nabídne slevy pro model Octavia Tour s motory 1,6 MPI a 1,9 TDI. Ceny zůstávají prakticky nezměněné, nový akční ceník nabízí všechny modely zhruba o 1 % dráž, což odpovídá zvýšení DPH od ledna.

S platností od 1. ledna 2010 se zvyšuje základní sazba DPH z 19 na 20 %. Tuto změnu reflektuje akční nabídka Škody Octavia Tour Trumf, která podraží přibližně o 1 % - základní provedení z 269.900,- na 271.900,- Kč, dieselové kombi z 319.900,- na 322.900,- Kč. Akce se i nadále vztahuje na obě karosářské verze a motory 1,6 MPI nebo 1,9 TDI.

Standardní výbava Octavie Tour připomene, že tento model má svůj původ v 90tých letech. Škoda tak v nižší střední třídě nabízí základ zhruba na úrovni dnešních malých vozů. Octavia ve výchozí specifikaci disponuje dvěma airbagy, volantem nastavitelným ve dvou osách, výškově nastavitelným sedadlem řidiče, děleným zadním sedadlem a přípravou pro rádio. Combi má navíc podélný střešní nosič a vyjímatelný kryt zavazadlového prostoru.

Tento nepříliš bohatý standard lze ovšem výrazně rozšířit zvýhodněným balíčkem Tour Plus v ceně 10.100,- Kč. Za tento příplatek nabízí mladoboleslavská automobilka výbavu v hodnotě 55.700,- Kč: manuální klimatizaci, centrální zamykání, elektrické stahování předních oken, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, centrální zamykání a kliky dveří a kryty zrcátek v barvě karoserie.

Škoda Octavia Tour Trumf - akční ceny (leden 2010)
Motor1,6 MPI1,9 TDI PD
Převodovka5M5M
Zdvihový objem [cm3]15951896
Válce/ventily4/24/2
Největší výkon [kW/min-1]75/560074/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]148/3800240/1800
Max. rychlost [km/h]190189
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,811,8
Komb. spotřeba [l/100 km]7,15,1
Cena Trumf [Kč]271.900,-302.900,-
Cena Trumf Combi [Kč]291.900,-322.900,-

Diskuze (85)
7. 1. 2010 10:04
Re: Jiny pohled na vec.
Můžu jenom doporučit, na okresky je 1.6 MPI 75 kW ideální volba. Motor je docela pružný a úsporný, oproti 74kW verzi má přepracované sání a el. plyn. Spotřeba je pro mě velkým překvapením, nijak ji nešetřím na okreskách jezdím kolem stovky a kombinovaně jsem na 6,3 l. Pokud budete jezdit plynule, na rovinatých okreskách, do 110 km/h, pp vám bezpečně bude ukazovat hodnoty začínající pětkou......Jezdí se mi s tím lépe než s 16 ventilem. Pokud se s tím svezete, řeči o tom že jde o staré auto jdou stranou. Mám zkušenost s Ceedem, Meganem III a SX4kou, Octavia sice měkči podvozek v zatáčkách, ale plně vám to vynahradí tím, e je pohodlnější a tišší. A pokud porovnám 1.6 motory, zmíněná trojice má sice vyšší výkony, ale až kolem 5000 ot. a to využijete jen při extrémním předjíždění. 1.6 MPI vám to vynahradí pružností a spotřebou. A co se týká bezpečnosti, je sice horší než novější vozy, ale propastný rozdíl to není.Dobrou volbu !!
30. 12. 2009 20:52
Re: Klima
A koľkokrát tých 6000,- máš vo vrecku len tak na vyhodenie ako prémiu za nejakú jazdenku? Preveria jeden voz, druhý, možno tretí...príma príplatok za jazdeé auto, fakt. ;-) A neviem, čo ti pomôže preverenie pôvodu, ak má niekto kópiu kľúča vo vrecku...jasnovidci nie sú.
Avatar - twistedTSD
29. 12. 2009 20:38
Re: Je nebo není?
vidim ze je temer bez vybavy, takze vzhledem ke stari mi to pripada dost drahy...aspon ze priplatek za ten ,,trumf plus" je nizky...
Avatar - bxs
29. 12. 2009 16:54
Je nebo není?
Je to drahý nebo není?
Avatar - T613
29. 12. 2009 12:42
Re: Trh si tohle vyřeší sám....
to je jen o setrvačnosti trhu, kdy lidé kupující od pradávna Škodu si zase koupíš Škodu. Byť daný model je na úrovni Dacie, ale dražší.