Z vnějšku působí Fabia dynamicky, nápadně a ve skutečnosti vypadá ještě lépe než na fotografiích. Vyzařuje sílu a solidnost. Uvnitř se vyznačuje nejmodernějšími bezpečnostními prvky, jako např. bočními airbagy. Ve výbavě přesahuje svoji třídu - nabízí např. elektrohydraulický posilovač řízení, parkovací senzory, ESP a v přístrojové desce i klimatizovanou odkládací schránku a další klimatizovanou schránku na nápoje.

K dispozici budou motory v širokém spektru od 37 kW (50 k) až do 88 kW (120 k). Mezi nimi je také výkonný a úsporný motor TDI s nejmodernější technikou vysokotlakého přímého vstřikování sdruženými vstřikovači (tzv. Pumpe Düse).

Pro Škoda Auto je nový model skutečným milníkem. Měl by oslovit nové zákazníky a přispět k dále rostoucí produkci. V neposlední řadě by měl rozhodujícím způsobem přispět k dalšímu zvýšení image značky.

Nová Škoda Fabia bude uvedena na trh v České republice a v dalších vybraných zemích od prosince letošního roku.

Karoserie: elegantní dynamický design

Kompaktní design nového modelu vozu Škoda působí na první pohled sympaticky. Již zdálky jsou patrné charakteristické rysy značky: maska chladiče s širokým chromovaným rámem a nahoře posazeným velkým logem značky je pro vozy Škoda stejně typická jako záď s náznakem spoileru a rozměrnými, dobře viditelnými koncovými svítilnami. Typické pro nový model jsou rovněž lichoběžníkové světlomety s moderní čirou krycí optikou a masivní zadní, tzv. C-sloupky. Ty poněkud připomínají Octavii a dodávají karoserii solidní, pevný a důvěryhodný vzhled.

Karoserie svařená z výlisků z ocelového plechu různé, přesně definované tloušťky, vyniká mimořádnou pevností a torzní tuhostí. Použité oboustranně pozinkované ocelové plechy jsou odolné proti korozi, což umožnilo výrobci poskytnout na tento nový model Škoda desetiletou záruku na prorezavění karoserie!

Robustní nárazníky, u všech verzí lakované v barvě vozu, dokáží pohltit bez poškození běžné parkovací nárazy až do rychlosti 5 km/h. Důkazem vyspělé a přesné výroby je precizně slícovaná karoserie, u níž jsou minimální mezery mezi jednotlivými díly, např. u dveří a kapoty motoru. Společně s přesně a beze spár vlepeným čelním a zadním sklem umocňují celkový optický dojem, zajišťují nízkou hladinu aerodynamického hluku a nízkou hodnotu odporu vzduchu.

Interiér

Dominujícím prvkem interiéru je přístrojová deska. Uprostřed plynule přechází do charakteristické středové konzoly, nahoře má velké výdechy teplého a studeného vzduchu, pod nimi otvor pro klasické autorádio, doplněný o menší úložný prostor, nebo pro navigační systém, jehož součástí je i autorádio. Ještě níže, stále lehce dosažitelné, jsou ovládací prvky topení, větrání a klimatizace. Z přístrojů jsou k dispozici rychloměr a otáčkoměr, ukazatel teploty chladicí kapaliny, stavu paliva v nádrži a digitální hodiny.

Přístrojová deska samotná je vyrobena tzv. technologií Slush: s měkkým a na dotek příjemným povrchem. V nabídce jsou dva barevné odstíny přístrojové desky ladící s ostatním čalouněním a vnějším lakováním vozu. Potah stropu s praktickým povrchem je sendvičové konstrukce, která dobře pohlcuje hluk. Nově koncipovaná sedadla nabízejí vysoký jízdní komfort a dobré boční vedení, zejména při projíždění ostrých zatáček. Všechny verze mají výškově i podélně nastavitelný volant!

Výbavy: nové prvky v této třídě

Již verze Classic má systém topení a větrání doplněn o pylový filtr, na nevypnutá světla upozorní řidiče při vystupování z vozu akustická signalizace. Významným prvkem interiéru je také velké množství odkládacích prostorů: schránka v přístrojové desce, přihrádka před řidičem, pod autorádiem, schránky ve výplních dveří, odkládací prostor ve středovém panelu atd.

Výbava verze Comfort nabízí navíc přední mlhová světla, boční ochranné lišty a kryty vnějších zpětných zrcátek v barvě vozu, asymetricky dělená zadní sedadla, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a čtecí lampičky. Dále zahrnuje chromované vnitřní kliky dveří, další odkládací kapsy na bocích předních sedadel a na zadní straně předních opěradel, multifunkční ukazatel (palubní počítač), elektrické ovládání předních oken, tónovaná skla a centrální zamykání s bezpečnostním systémem. V případě, že je toto zamykání aktivováno, nelze dveře zvenku ani zevnitř otevřít, a to i kdyby např. zloděj rozbil okno.

Špičková verze Elegance se odlišuje již na první pohled světlým, elegantním interiérem. Poskytuje uživatelům mnohé luxusní prvky, mimo jiné i klimatizaci s automatickou regulací, jejíž součástí jsou i dvě klimatizované schránky v přístrojové desce: jedna větší před spolujezdcem a druhá menší, velikostí odpovídající standardní plechovce na nápoje. Řidič má nejen příjemné klima v interiéru, ale současně možnost ochlazení nápojů a občerstvení. Některé další díly mají chromovaný povrch, např. vrchní část hlavice řadicí páky, pojistka aretace ruční brzdy a pojistky dveří. K dalším komfortním detailům patří mimo jiné elektrické ovládání předních i zadních oken, dálkově ovládané centrální zamykání, vyhřívaná přední sedadla, vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla a elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka s vyhříváním.

Mezi prvky mimořádné výbavy patří dále například kola z lehkých slitin, elektricky posuvné a výklopné střešní okno, ostřikovače předních světel, tempomat. Součástí nabídky je i výběr autorádií se 4 nebo 8 reproduktory. Dále to jsou boční airbagy, příprava pro telefon, navigační systém a další, pro tuto třídu vozu jedinečné prvky, jako je automatická klimatizace pro verze Classic a Comfort (dodávaná standardně u modelu Elegance) včetně klimatizovaných schránek na občerstvení.

Nový model Škoda bude uveden na trh nejprve ve verzích Comfort a Elegance, verze Classic bude následovat později, stejně jako další varianty motorů a některé prvky mimořádných výbav (například elektronický stabilizační systém ESP !!).

(Podrobnější informace o výbavách naleznete v části Výbava, obsahující výběr z nabídky pro tzv. světový model. Nabídka výbav se v jednotlivých zemích liší.)

Bezpečnost: Škoda Fabia splňuje nejpřísnější normy

Nový model Škoda splňuje veškeré bezpečnostní normy čelního, zadního nebo bočního nárazu. Vyhovuje dokonce podmínkám předpisů, které budou platné až v polovině příštího desetiletí. Náročné bariérové zkoušky probíhaly např. z rychlosti 64 km/h, i když dnes se běžně testují nárazy při rychlosti do 50 km/h.

Základem bezpečnosti je mimořádně tuhá konstrukce karoserie s progresivně deformovatelnou přední a zadní částí. Sloupky dveří jsou zvlášť robustní a dveře samotné mají trojité boční výztuhy. Speciální uložení hnacího agregátu zabraňuje v případě čelního nárazu jeho proniknutí do prostoru pro cestující. Také nové uložení hřídele volantu zamezuje jeho proniknutí do interiéru při čelním nárazu.

Pedálová skupina je řešena tak, že se při prudkém čelním nárazu "zasune" a neohrozí nohy řidiče!

Palivová nádrž je umístěna před zadní nápravou a v případě havárie nebo převrácení vozidla speciální zařízení zamezí unikání paliva. Elektronická soustava vozu rovněž vypíná v případě nebezpečí některé elektrické okruhy a současně uvádí do činnosti výstražné blikače.

Ve výbavě tohoto vozu samozřejmě nechybí opěrky hlavy na všech sedadlech a bezpečnostní pásy (vpředu výškově nastavitelné a s předepínači). Standardně jsou montovány úchyty pro dětské bezpečnostní sedačky, systém Isofix. Ve výbavě verze Classic samozřejmě nechybí airbag řidiče, od verze Comfort jsou standardně montovány oba čelní airbagy a boční airbagy jsou součástí výbavy na přání.

Proti odcizení chrání vůz elektronický imobilizér nové generace a zámky s plovoucím kódem, který se při každém vytažení klíčku ze zapalování nově generuje. Číslo karoserie je viditelné pod čelním sklem, což také usnadňuje rychlou identifikaci vozu. Na přání může být vůz vybaven také autoalarmem.

Motory: dynamické, úsporné a čisté

K dispozici bude pět motorů benzinových a dva naftové. Všechny benzinové již plní nejpřísnější exhalační požadavky podle normy EU 4, která vstoupí v platnost v zemích EU až v roce 2005, což již dnes přináší uživatelům v některých zemích daňové zvýhodnění. Oba vznětové motory splňují přísné požadavky na exhalace podle normy EU 3. S náběhem výroby budou nabízeny vozy Škoda Fabia nejprve se dvěma benzinovými motory a jedním dieselovým.

První z benzinových motorů - 1.4/50 kW - vychází z dlouhodobě osvědčené koncepce. Lehká celohliníková stavba a celkové konstrukční uspořádání z něj dělá jeden z nejlehčích motorů své třídy. Má třikrát uložený klikový hřídel a ventilový rozvod OHV. Motor je doplněn moderním vícebodovým vstřikováním, elektronickým bezkontaktním zapalováním, oboje řízené motormanagementem a elektronickým ovládáním plynu, u kterého už není mezi pedálem plynu a ovládáním vstřikování a škrticí klapky žádná mechanická vazba!

Tento motor disponuje největším výkonem 50 kW (68 k) při 5000 ot/min a točivým momentem 120 Nm při 2500 ot/min. Překvapivě pružná čtrnáctistovka umožňuje vozu dosažení maximální rychlosti 160 km/h, při příznivé kombinované spotřebě 6,9 až 7,1 l/100 km.

Druhý motor o objemu 1.4 l má blok motoru i hlavu válců rovněž z lehké slitiny, vícebodové vstřikování paliva a elektronické zapalování řízené počítačem. Díky rozvodu 2xOHC, vačkovým hřídelům poháněným ozubeným řemenem a čtyřventilové technice však vzrostl největší výkon na 74 kW (100 k) při 6000 ot/min a největší točivý moment na 126 Nm při 4400 ot/min. Tento mimořádně výkonný motor nabízí uživatelům nevšední dynamické vlastnosti a opravdovou radost z jízdy. Umožňuje vozidlu dosáhnout maximální rychlost až 185 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h za 11,5 s, to vše při velmi příznivé kombinované spotřebě 6,9 až 7,0 l/100 km (podle stupně a druhu výbav).

Velmi úspornou pohonnou jednotkou je vznětový motor 1.9 SDI - diesel s atmosférickým plněním a moderním přímým vstřikováním paliva, dávající největší výkon 47 kW (64 k) při 4000 ot/min. Také tento motor je dostatečně pružný. Jeho největší točivý moment dosahuje hodnotu 125 Nm v rozmezí od 1600 do 2800 ot/min. Motor 1.9 SDI umožňuje dosáhnout maximální rychlost 152 km/h při mimořádně nízké kombinované spotřebě 4,7 až 4,8 l/100 km.

Postupně bude nabídka pohonných jednotek rozšiřována o další čtyři motory. Základ nabídky bude tvořit benzinový motor o zdvihovém objemu 1.0 litru. Největší výkon tohoto velmi lehkého motoru je 37 kW (50 k) při 5000 ot/min a největší točivý moment 84 Nm při 3250 ot/min. Příznivá hmotnost umožňuje dosahování solidních jízdních výkonů - maximální rychlosti 148 km/h a kombinované spotřeby jen těsně nad hranicí 6 l/100 km.

Třetí z nabídky čtrnáctistovek představuje "zlatý střed". Základními rozměrovými a koncepčními parametry navazuje na verzi s výkonem 74 kW. Má rovněž rozvod 2xOHC a čtyřventilovou techniku, avšak největší výkon 55 kW (75 k) při 5000 ot/min. Hodnota největšího točivého momentu 126 Nm při 3800 ot/min, která je na úrovni motoru o výkonu 74 kW, zaručuje dobré záběrové vlastnosti a jízdní pružnost. Vůz s tímto motorem dosahuje maximální rychlost 166 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 13,8 s při kombinované spotřebě 6,4 l/100 km. Škoda Fabia s motorem 1.4/55 kW bude nabízena i s automatickou převodovkou.

Vrcholem nabídky benzinových motorů bude čtyřválcový dvoulitr OHC s největším výkonem 88 kW (120 k) a moderní konstrukcí ventilového rozvodu s tzv. letmým vačkovým hřídelem ("Flino"). Díky maximální rychlosti až 195 km/h a zrychlení z 0 na 100 km za pouhých 9,8 s nabídne tato verze uživatelům potěšení ze sportovní jízdy.

Další lahůdkou v nabídce bude bezesporu vznětový motor 1.9 TDI s vysokotlakým vstřikováním sdruženými vstřikovači (tzv. Pumpe-Düse-System). Největší výkon 72 kW (98 k) při 4000 ot/min a největší točivý moment 240 Nm při 1900 ot/min zaručují vozu vybavenému tímto dieselovým motorem nejen vynikající jízdní výkony - maximální rychlost 183 km/h - ale také mimořádně nízkou spotřebu.

Převodná ústrojí: pětistupňová manuálně řazená nebo čtyřstupňová automatická převodovka

Všechny motory vozů Škoda Fabia jsou pro co nejvýhodnější využití daného prostoru uloženy vpředu napříč. Převodné ústrojí - převodovka s rozvodovkou - je na ně přímo napojeno a pohání přední kola. Nová, plně synchronizovaná pětistupňová převodovka vychází koncepčně z osvědčené a dlouholetou výrobou ověřené konstrukce. Ovládací spojení převodovky od řadicí páky obstarává dvojice přesných lanovodů, které umožňují snadné a lehké řazení a současně zamezují přenosu vibrací a hluku od hnacího agregátu do interiéru.

Zanedlouho bude v nabídce s motorem 1.4/55 kW také samočinná převodovka. Jedná se o čtyřstupňovou automatickou planetovou převodovku s hydrodynamickým měničem a blokováním 3. a 4. stupně. Při jízdě tak nedochází k zbytečným prokluzům měniče a zvyšuje se její účinnost.

Moderní elektronika této převodovky využívající systém "Fuzzy Logic" samočinně přizpůsobuje režim řazení nejen podle charakteru trasy, ale také podle způsobu jízdy řidiče, který vyhodnocuje a podle něj automaticky volí způsob řazení. Pokud chce jet sportovněji, řadí při vyšších otáčkách, při obezřetnější jízdě řadí dříve, a udržuje tak spotřebu a hluk na nízké úrovni. Tato automatická převodovka nevyžaduje žádnou speciální péči nebo údržbu.

Podvozek

Nový podvozek Fabia má rozvor náprav 2462 mm. Delší rozvor náprav znamená víc místa a pohodlí pro cestující, zejména na zadních sedadlech. Klasická přední náprava je doplněna o moderní prvky zavěšení kol. Zadní náprava má nově řešené uložení.

Přední náprava vychází ze známé koncepce se vzpěrami McPherson, spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným stabilizátorem. Její součástí je také modifikovaný třídílný pomocný rám, který mj. zlepšuje specificky definované vedení síly při čelním nárazu, a snižuje tak možnost poškození interiéru. Optimalizovaná geometrie přední nápravy přispívá ke zlepšení jízdních vlastností, jízdního komfortu a bezpečnosti i přesnosti řízení.

Přesné hřebenové řízení je kromě verze Classic s motorem 1.0 l vybaveno standardně novým elektrohydraulickým posilovačem. Tlak oleje potřebný pro posilový účinek zajišťuje čerpadlo poháněné elektrickým motorkem, spínaným jen když je to skutečně zapotřebí, tj. např. při manévrování s volantem u stojícího vozidla nebo při pomalé jízdě. Při přímé jízdě nebo při větší rychlosti vozidla, kdy není posilový účinek zapotřebí, neodebírá posilovač řízení žádný výkon a šetří tak pohonné hmoty.

Řídicí jednotka posilovače je napojena prostřednictvím soustavy CAN-Bus na elektronickou řídicí jednotku motoru, odkud získává údaje o rychlosti jízdy. Ty přispívají k optimalizaci posilového účinku.

Vylepšená zadní kliková náprava s vlečenými rameny také vychází z osvědčeného základu. Změněno bylo její uložení a její příčný nosník tvoří trubka tvarovaná do profilu "V". Nově řešené je také uložení teleskopických tlumičů na konce ramen mimo vinuté pružiny. Nově řešená zadní náprava je nejen lehčí, ale současně tužší a má lepší torzní vlastnosti. Je také méně prostorově náročná, čímž došlo i ke zvětšení šířky zavazadlového prostoru mezi zadními podběhy.

Dvouokruhová brzdová soustava s diagonálním uspořádáním a posilovačem má u verzí bez protiblokovacího systému ABS mechanický omezovač brzdného účinku kol zadní nápravy. Na přání nebo v provedení pro některé země, u luxusněji vybavených vozů či standardně u verzí s výkonnějšími motory je brzdová soustava doplněna o ABS, popř. o další elektronicky řízené systémy:

EDS - elektronickou uzávěru diferenciálu, zabraňující prokluzování kol při rozjíždění

MSR - soustavu, dodávanou standardně s ABS, která upravuje na vozovce se sníženou adhezí při intenzivním brzdění motorem s následným prokluzem hnacích kol točivý moment motoru, a zabraňuje tak nepříjemnému smyku

ASR - protiprokluzovou soustavu hnacích kol

ESP - elektronický stabilizační program, působící v případě smyku samočinně na brzdy jednotlivých kol a ovládání plynu

Účinné brzdy s možností doplnění o nejmodernější elektronické protiblokovací, protiprokluzové a stabilizační soustavy přispívají k vysoké míře aktivní bezpečnosti vozu.

Podle použitých motorů a stupně výbavy jsou vozy opatřeny koly 13", 14" nebo 15". Na přední nápravě jsou u všech verzí standardně kotoučové brzdy s vnitřním chlazením, zadní brzdy jsou bubnové, u nejvýkonnějších verzí také kotoučové. Nejvýkonnější verze bude opatřena koly z lehkých slitin 15" a pneumatikami 195/50 R 15.

Výbavamotorvýkoncena
Classic1,037 kW249.900,-
 1,450 kW279.900.-*
 1,9 Sdi47 kW339.900,-*
Comfort1,450 kW314.900,-*
 1,4 16V74 kW379.900,-*
 1,9 SDi47 kW374.900,-*
 1,9 TDi72 kW414.900,-*
Elegante1,450 kW379.900,-*
 1,4 16V74 kW444.900,-*
 1,9 SDi47 kW439.900,-*
 1,9 TDi72 kW479.900,-*
*zaváděcí cena
VýbavyClassicComfortElegance
Airbag řidiče···
Aírbag řidiče a spolujezdceo··
Přitahovače předních bezpečnostních pásů···
Výškově nastavitelné bezpečnostní pásy vpředu···
ABS (podle použitého motoru)oo·
ABS + EDS (od 72 kW)-··
Příprava pro uchycení 2 dětských sedaček s bezp. systémem ISOFIX···
Imobilizér···
Posilovač řízení (od verze s motory od 47 kW)···
Posilovač řízení (pro verze s motorem 1.0 I)o--
Výškově a podélně nastavitelný volant···
Tónovaná skla s UV filtremo··
Tónovaná skla, čelní sklo s horním zeleným pruhem--·
Elektricky nastavitelná výška světlometů z místa řidiče···
Ochranné boční lišty-··
Vnější zpětná zrcátka v černé barvě·--
Vnější zpětná zrcátka lakovaná v barvě vozu-··
Nárazníky lakované v barvě vozu···
Přední mlhovkyo··
Velkoplošné kryty kol 13" (jen pro verze s motorem 1.0/37 kW)·--
Velkoplošné kryty kol 14" (kromě verze 1.0/37 kW)··-
Kola z lehkých slitin 14"-o·
Odrazky na vnitřní straně předních dveřích·--
Varovné světlo na vnitřní straně předních dveří-··
Přední a zadní opěrky hlavy, výškově stavitelné···
Přední opěrky hlavy, výškově a sklopně nastavitelné-··
Dělená zadní sedadla 1/3 ku 2/3o··
Výškově nastavitelné sedadlo řidičeo··
Plné obložení zavazadlového prostoru···
Osvětlení zavazadlového prostoru-··
Make-up zrcátko ve sluneční cloně u spolujezdce···
Otáčkoměr s digitálními hodinami···
Přídavné ohřívání paliva (pouze u dieselových motorů)···
Zvuková signalizace nevypnutých světel···
Otvírání 5. dveří z místa řidiče···
Třetí brzdové světlo···
Plastové výplně podběhu kol vpředu···
Plastové výplně podběhu vzadu (částečné)·--
Plastové výplně podběhu vzadu (celé)-··
Plnohodnotné náhradní kolo···
Zadní mlhové světlo···
Zadní stěrač s cyklovačem a ostřikovačem···
Pylový filtr···
Odkládací schránka pod volantem···
Odkládací schránka pod rádiem - otevřená··-
Výsuvná schránka pod autorádiem--·
Odkládací schránky ve dveřích vpředu···
Úložný prostor pod sedadlem spolujezdce-··
Odkládací kapsy na zadní straně a na bocích předních opěradel-··
Středová konzola s držáky nápojů-··
Odkládací schránky ve dveřích vzadu-··
Čtecí lampička vpředu-··
Ukazatel vnější teploty-··
Úchytná oka v zavazadlovém prostoru···
Informační systém (uzavření dveří, bezp. pásů, vnější osvětleni--·
Vyhřívané zadní sklo···
Otevírání víka palivové nádrže z místa řidiče···
Multifunkční ukazatel (palubní počítač)-··
Centrální zamykání s bezpečnostním systémemo·-
Centrální zamykání s dálkovým ovládáním, s bezpečnostním systémem a sklápěcím klíčem-o·
Elektrické ovládání předních oken-·-
Elektrické ovl. předních a zadních oken--·
Zpožďovač zhasínání vnitřního osvětlení-··
Vyhřívaná přední sedadlaoo·
Klimatizace s automatickou regulací a chlazenými schránkami v přístrojové desceoo·
EI. nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátkaoo·
El. vyhřívané trysky ostřikovačů-o·
· = výbava, o = mimořádná výbava, - = není v nabídce pro daný model
Mimořádné výbavyClassicComfortElegance
Boční airbag řidiče, spolujezdceooo
ABS + EDS (podle použitého motoru)ooo
Střešní okno (sluneční clona uprostřed)ooo
ESP (od 55 kW)-oo
Autorádio MS 202 s 4 nebo s 8 reproduktoryooo
Autorádio MS 402 s 4 nebo s 8 reproduktoryooo
Autorádio MS 502 s CD měničem a 4 nebo s 8 reproduktoryooo
Příprava pro rádio (4 nebo 8 reproduktorů)ooo
Tempomat (ne pro motor 1,0 I)ooo
Alarmooo
Ostřikovače světlometůooo
Třetí hlavová opěrka vzaduooo
Kola z lehkých slitin 15"--o
Funkční paket (výsuvná schránka pod rádiem, zásuvky pod předními sedadly, popelník v zadní části středové konzoly)oo-
Tažné zařízeníooo
Příprava pro uchycení střešního nosičeooo
Kožený paket (věnec volantu, manžeta, řadicí páka, madlo brzdy)-oo
Navigační systém-oo
Signalizace vzdálenosti při parkování-oo
Příprava na montáž telefonu-oo
Kožené čalounění sedadel a kožené výplně dveří--o
o = mimořádná výbava, - = není v nabídce pro daný model
 







Doporučujeme
Vyzkoušeli jsme kupé Škoda posledních osmdesáti let. Tudy kráčí historie! (+video) Vyzkoušeli jsme kupé Škoda posledních osmdesáti let

Dnešní doba patří automobilům SUV a atraktivních kupé…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Pátá generace Discovery: Bez rámu, ale s Wi-Fi (+galerie) Pátá generace Discovery: Bez rámu, ale s Wi-Fi (+galerie)

Během dnešního dne začaly internetem kolovat snímky…

Toyota C-HR se v Česku vejde pod půl milionu a nabízí spoustu výbavy Toyota C-HR se v Česku vejde pod půl milionu a nabízí spoustu výbavy

Toyota uvedla na český trh excentrický crossover C-HR. Za…

 






 
Exkluzivní spy video: Modernizovaná Škoda Octavia (2017) poprvé na silnici

Exkluzivní spy video: Modernizovaná Škoda Octavia (2017) poprvé na silnici

25.9. 2016

Třetí generace octavie se v rámci nadcházející modernizace dočká přepracovaného vzhledu a bohatší výbavy.




Blesk.cz

Dcera oligarchy si v Monaku brala bohatého podnikatele: Svatební šaty stály téměř 8 mega!

Dcera oligarchy si v Monaku brala bohatého…

Když se vdává dcera oligarchy, peníze létají vzduchem! Elina Bazhaeva (21) po sedmiměsíční známosti řekla své…

Tady žije Facebook. Hluboko ve švédských lesích!

Tady žije Facebook. Hluboko ve švédských lesích!

Jeden z nejnavštěvovanějších webů světa v roce 2013 otevřel první datové centrum mimo USA a to v mrazivém…

 

iSport.cz

Změna na důležitém postu. Končí ředitel agentury STES Koželuh

Změna na důležitém postu. Končí ředitel agentury…

Na jednom z důležitých postů v českém fotbale dojde ke střídání. Luboš Kuželuh končí jako ředitel marketingové…

Trpišovský do Sparty, Petržela do Liberce? Z Baníku neodejdu, slibuje

Trpišovský do Sparty, Petržela do Liberce? Z Baníku…

Vlastimil Petržela novým trenérem fotbalového Slovanu Liberec? Podle informací serveru Tyden.cz by k takovému…

 

Reflex.cz

Zapomenuté tajemství Eiffelovy věže: Na jejím vrcholu si majitel postavil luxusní penthouse

Zapomenuté tajemství Eiffelovy věže: Na jejím…

Se stavbou současného symbolu Paříže se začalo v roce 1887 a přesně podle plánů konstruktéra Alexandra Gustava…

Otázky u filmu Anthropoid: Dokážou být Češi ještě neohrožení vlastenci? Dokážou za svobodu umírat?

Otázky u filmu Anthropoid: Dokážou být Češi ještě…

V sále číslo 11 multikina na pražském Andělu se po úterní české premiéře filmu Anthropoid rozhostilo ticho.…