Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Octavia Tour Family 1,4 (59 kW): Slabší motor za 269.900,- Kč

Diskuze (183)
Nová Škoda Octavia Tour dostala nový základní motor, kterým je známá čtrnáctistovka.

Letos v říjnu při uvedení druhé generace Škody Octavia Tour na trh (Octavia II s karoserií ve verzi před faceliftem) byla oznámena jediná pohonná jednotka – zážehová 1,6 MPI o výkonu 75 kW. Nyní ji doplní motor 1,4 o výkonu 59 kW, který tvoří základ i v Octavii.

Výbava je pro oba motory shodná. Základní verze obsahuje mimo jiné dva airbagy, posilovač řízení, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, centrální zamykání nebo volant nastavitelný ve dvou osách. Rozšířením výbavy na vyšší úroveň je akční paket Tour Plus za 10 tisíc Kč, který přidává klimatizaci, elektrické stahování předních oken a palubní počítač.

Další příplatkové položky jsou třetí opěrka hlavy vzadu a deaktivaci airbagu spolujezdce (900,- a 1.600,- Kč), rádio s MP3 za 8.400,- Kč, okenní airbagy za 10.000,- Kč, ESP za 13.000,- Kč a metalický lak za 11.600,- Kč.

S motorem 1,4 stojí Octavia Tour od 269.900,- Kč. To je o celých 62 tisíc korun méně než faceliftovaná Octavia se stejným motorem.

Za motor 1,6 MPI je potřeba si připlatit 13 tisíc korun, za karoserii kombi 30 tisíc.

Škoda Octavia Tour a Octavia Combi Tour - ceny na českém trhu
Motor1,4 MPI1,6 MPI
Převodovka5M5M
Zdvihový objem [cm3]13901595
Válce/ventily4/44/2
Největší výkon [kW/min-1]59/500075/5600
Největší toč. mom. [Nm/min-1]132/3800148/3800
Max. rychlost [km/h]173190
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,212,3
Komb. spotřeba [l/100 km]7,07,1
Cena [Kč]269.900,-282.500,-
Cena Combi [Kč]299.900,-312.500,-

Diskuze (183)
18. 3. 2011 09:56
Re: motor
s tym tvojim HTPckom by som moc nemachroval lebo je to konstrukcne vadny motor, ktoremu sa prehrieva olej nad nozmovanu teplotu, k tomu tragicky vykon, nic horsie uz nemoze byt. Vlastne este ano, este zvuk kosacky a sme doma..

precitaj si: [odkaz]
18. 3. 2011 09:52
Re: motor
povedal majitel fabie a rozplakal sa..
Avatar - J_Design
6. 3. 2011 15:05
Krám
Jak si tenhle krám za takové peníze může někdo koupit?! Hlavně když teď francouzi mydlí auta lepší a levnější. Mám osobní zkušenost s Fluence a připadal mi jako auto třídy a ceny Superba a ne Fábie bez výbavy!
Avatar - Katikakus
23. 12. 2010 22:12
Re: Octa
Krisposi, to asi nebylo pro mne, vid? Ja tady nelezu GTImu do zadnice a nepapouskuju po nem jako nekteri jini jedinci - urcite vis o kom mluvim...
23. 12. 2010 09:01
Re: OCTAVIA "BYCH"
O to především nešlo. Ostatně ani v jistých ohledech ani v žádných jiných ohledech nemůže z principu základ mégana poskytnou více, než základ Octavie. Octavia je vůz na rozhraní tříd nižší střední a střední. Mégane je klasický hatchback. Pro uživatele vozidla není samozřejmě rozhodující, zda má Octavia (či mégane) zadní okna na kličku nebo na elekřinu, tohle se počítá jenom na plakátech... ;-)