Škoda v roce 2011: Prodej 875.000 vozů znamená nový historický rekord
Automobilka je na začátku plánované modelové ofenzívy. V roce 2011 úspěšně uvedla na trh modelové řady Citigo a Rapid, ale to hlavní ji teprve čeká. Do roku 2018 mají celosvětové prodeje značky Škoda vzrůst minimálně na 1,5 milionu vozů ročně.
Téměř ve všech regionech prodala Škoda v roce 2011 více vozů než v roce předcházejícím. Velice pozitivně se rozvíjel indický trh, důležitý pilíř růstové strategie značky. Zde se společnosti Škoda v roce 2011 podařilo zvýšit prodeje o téměř 50 procent a prodat 30.005 vozů. Velice dynamicky se rozvíjely i velké trhy v Číně, Německu a Rusku. Podrobné údaje o těchto a dalších trzích automobilka zveřejní 10. ledna 2012.
Česká automobilka dále přidává plyn a investuje do nových modelů, značek a kapacit. Hlavní závod v Mladé Boleslavi bude do poloviny roku 2012 podstatně rozšířen. Po ukončení výstavby je zde plánována výroba třetího modelu, a to současně s výrobou bestsellerů Octavia a Fabia. Současně vzroste výrobní kapacita pro model Octavia v tomto závodě z 800 na 1.200 vozů denně.
V závodě společnosti Škoda ve Vrchlabí se bude od konce roku 2012 vyrábět přímo řazená převodovka (DSG) pro celý koncern, tedy pro značky Škoda, Volkswagen, SEAT a Audi.
V ruské automobilce GAZ v Nižním Novgorodu bude Volkswagen Group Rusko ve spolupráci s ruským partnerem vyrábět i model Škoda Yeti.
Oba čínské společné podniky koncernu Volkswagen budou do roku 2016 investovat 14 miliard Euro do nových závodů a produktů. Dosud se v Číně vyrábí modely Octavia, Fabia a Superb. V roce 2013 k nim přibude i Yeti. S těmito investicemi vytváří podnik základní podmínky pro růst v příštích letech.
Jako první vozy modelové ofenzívy značky Škoda byl úspěšně uveden malý vůz Citigo a indická kompaktní limuzína Rapid. Citigo pro značku otevírá silně rostoucí tržní segment malých vozů. Také model Rapid, který byl koncem roku 2011 úspěšně představen v Indii, má pro růstovou strategii Škoda rozhodující význam. S Rapidem je dnes Škoda zastoupena i v největším segmentu indického trhu. Rapid je vůz, který se vyrábí v Indii a pro Indii.
Rok 2011 byl pro značku významným i v jiném ohledu: S prvním titulem mistra světa v soutěžní sérii SWRC a dvojím vítězstvím v Intercontinental Rally Challenge (IRC) zažil Škoda Motorsport zatím nejúspěšnější rok své 111leté sportovní historie.