Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Světová premiéra: New Beetle Ragster

Ondřej Láník
Diskuze (4)

Minulý týden jsme psali o řezání střechy Fordu Mustang a dnes tu máme obdobný případ. Volkswagen se rozhodl oživit zájem o New Beetle představením nové verze Ragster. Lifestylový kousek má o 150 mm sníženou střechu a tedy i nižší čelní sklo. Ale popořadě.

Minulý týden jsme psali o řezání střechy Fordu Mustang a dnes tu máme obdobný případ. Volkswagen se rozhodl oživit zájem o New Beetle představením nové verze Ragster. Lifestylový kousek má o 150 mm sníženou střechu a tedy i nižší čelní sklo. Ale popořadě.

Základem této studie je zesílený New Beetle Cabrio, kterému byly zkráceny A-sloupky o 90 mm. Nová střecha je přechodem mezi otevřenou a uzavřenou karosérií, látková část může být složena. Boční okna lze samozřejmě zcela spustit do karosérie. Podle serveru Auto Motor und Sport by se u sériové verze Ragsteru klidně mohla zadní výklopná stěna z běžného New Beetlu také odporoučet. Pak by se zřejmě se střechou složilo také zadní sklo, podobně jako u Citroënu C3 Pluriel.

Na první pohled asi nepřehlédnete devatenáctipalcová kola, naopak nenápadné ale ne nedůlěžité jsou změny na blatnících a náraznících, nebo nová zpětná zrcátka. Specifická karosérie si vyžádala umístění vnitřního zpětného zrcátka na středovou konzolu. Volant dostal netradiční design, na loukotích jsou tlačítka pro startování motoru a ovládání skládací střechy.

A motor? Tisková zpráva kupodivu neprozradila vůbec nic o tom co se najde pod kapotou. Možné je prý vše od silného zážehového motoru až po klasické výkonné TDI s přebytkem točivého momentu.

Ondřej Láník
Diskuze (4)