Tata opustil plány na výrobu sedanu Prima, konkurenta Škody Laura
Automobilka Tata nebude vyrábět sedan Prima, jehož studie byla představena v roce 2009 na autosalonu v Ženevě. Na probíhajícím veletrhu Auto Expo 2012 v Novém Dillí to uvedl Ratan Tata, šéf indické automobilky.
Podle Taty by bylo těžké tímto sedanem konkurovat ostatním vozům z nižší střední třídy, které jsou vytříbenější a vyrábějí se ve větších objemech. Mezi nejúspěšnější automobily z tohoto segmentu v Indii patří Toyota Corolla, Honda Civic, Chevrolet Cruze a Škoda Laura (zdejší označení Octavie).
Model Prima, jehož koncept byl označen jako Pr1ma, navrhlo italské designérské studio Pininfarina. Jednalo se o první (a zatím zároveň poslední) komerční projekt, na kterém společnosti Pininfafina a Tata spolupracovaly.
Prima měla konkurovat luxusnějším modelům nižší střední třídy, podle původních plánů se měla začít prodávat v letošním roce.
Koncept Tata Pr1ma stál na stejných základech jako sedan Indigo, byl dlouhý 4.680 mm, rozvor činil 2.700 mm. Podle autorů měl vzhled auta ukázat, kam by se design vozů této značky mohl v následujících letech posunout.