Tatra připravila speciály Force 4x4 pro Chile

 

Společnost Tatra Trucks ve spolupráci s partnerskou firmou HTH Global Mining S.A. připravila první tři vozidla řady Force v provedení podvozku 4x4 s oběma nápravami řiditelnými.

Nové obchodní teritorium kopřivnické automobilky je v Chile pokryto prozatím třemi spolupracujícími organizacemi působícími v pozici prodejců a poskytovatelů servisního zázemí pro vozidla značky Tatra.

Důležitou prodejní a servisní společností na poli prodeje vozidel vhodných pro práci v dolech, osvětlovací techniky a bezpečnostních zařízení pro práci v důlních dílech je chilská firma HTH Global Mining S.A.

Vedle této firmy pak v Chile působí v rámci prodeje a poskytování servisu vozů Tatra ještě další dvě společnosti, jimiž jsou COS-Brokers Ltda. a Excellence SpA. První je zaměřena víceméně na vozidla řady Phoenix, druhá potom na hasičské speciály.

Tatra a její nejslavnější nákladní vozidla z minulosti i současnosti

Jedním z výsledků dlouhodobého zájmu společnosti HTH Global Mining S.A. o vozidla značky Tatra je současná objednávka a dodávka tří tzv. civilních rámových podvozků Force 4x4.1R určených pro montáž účelových nástaveb s následným provozem v horských oblastech.

Vozidla Tatra Force 815-7T5R21.42A 4x4.1R jsou odvozena z hasičského speciálu T 815-7T5R21.371 s tím, že k hlavním konstrukčním rozdílům patří zadní řízená náprava systémem VSE, použití kolových redukcí, dvoudveřová, krátká, kabina s integrovanými systémy ROPS/FOPS, bubnové brzdy a rozvor náprav 4182 mm.

Tatra a její nejextrémnější speciály pro těžbu ropy a plynu

Celková hmotnost vozidla dosahuje 18 t (9t + 9t). K pohonu slouží vzduchem chlazený vidlicový osmiválec Tatra T3D-928-21 emisní specifikace Euro V, s maximálním výkonem 280 kW a maximem točivého momentu na hranici 1800 Nm.

S motorem spolupracuje mechanická převodovka Tatra 10TS180 (systém řazení Tatra-Norgren), přídavná převodovka Tatra 2,30 TRK 1,1/1,8 a převodové redukce v nábojích kol. Pohon kol obou náprav je stálý (dělič momentu). Odpružení obou náprav je pneumatické, doplněné zkrutnými stabilizátory.

Tatra Force 12x8 „Streicher“ 2017 jako základna pro vrtnou soupravu

Vozidla Tatra Force 815-7T5R21.42A 4x4.1R budou provozována ve specifických podmínkách horských a vysokohorských silnic, přirozeného terénu i těžebních děl.

Těžební oblasti jsou charakterizované úzkými nezpevněnými komunikacemi s otvory (tunelového typu) s rozměry (4x4 m), svahy v hodnotách 35 % až 45 %, blátivými či skalnatými úseky, nebezpečnými ostrými zatáčkami. Teploty kolísají v rozsahu -5 0C až 45 0C.

Vozidla se budou při rychlostech 5 km/h až 45 km/h pohybovat v nadmořských výškách 3000 m.n.m. až 4200 m.n.m. Denní kilometrový proběh je počítán v hodnotách cca 170 km, z čehož polovina bude probíhat při plném využití užitečné hmotnosti.

Rallye Dakar 2018
Spolupracujeme s TipCars.com
Výroba automobilů v Česku slaví rekord Výroba automobilů v Česku slaví rekord

Tuzemská výroba osobních aut loni stoupla o pět procent…

ANO se sbližuje s komunisty ANO se sbližuje s komunisty

Sociální bydlení, surovinová politika, růst minimální…

Zápisník Michala Tomeše: Zase ty kampaně Zápisník Michala Tomeše: Zase ty kampaně

Bývalý britský předseda vlády, voják a publicista Winston…

Komentář Martina Čabana: Dojemně pitomá show Komentář Martina Čabana: Dojemně pitomá show

Česko hledá prezidenta. Už do názvu pořadu,…

 
Zdroj: Tatra Trucks a.s.

Štítky Tatra Profi Nové modely Nákladní

 







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Na evropský trh má zamířit nová Dacia! Pick-up odvozený od Dusteru Na evropský trh má zamířit nová Dacia! Pick-up odvozený od Dusteru

Také evropští zákazníci se údajně dočkají pick-upu…

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné…

 






 
Překvapivý výsledek velkého testu pneumatik: Na suchu je lepší sjetá guma! Ale…

Překvapivý výsledek velkého testu pneumatik: Na suchu je lepší sjetá guma! Ale…

Dnes 08:00

Exkluzivní test kolegů z Auto Bildu ukazuje, že nová pneumatika nemusí fungovat nejlépe za všech podmínek. Jak se liší vlastnosti obutí s hloubkou dezénu osm, čtyři a dva milimetry?




Blesk.cz

„Když to bude černoch, střílejte,“ školil šéf policie nováčky. Amerika je v šoku

„Když to bude černoch, střílejte,“ školil šéf…

Americkou veřejnost šokoval případ policejního šéfa z Kentucky Todda Shawa (50), který své svěřence nabádal…

Malého Radovánka nalezli na pokraji smrti v dutině stromu: Byl tak zmrzlý, že se nemohl pohnout

Malého Radovánka nalezli na pokraji smrti v dutině…

Asi tři dny se nedaleko Vítkova na Tachovsku schovával promrzlý a vyhladovělý pejsek v dutině stromu. Když ho…

 

iSport.cz

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na olympijských hrách v Pchjongčchangu bude jednou z nejsledovanějších disciplín, i když na ZOH 2018 po…

Tygr Bakoš sestřelil Kometu: Takhle vyrovnanou soutěž nepamatuju

Tygr Bakoš sestřelil Kometu: Takhle vyrovnanou…

V Liberci se zase naplno baví hokejem. Vlna srandovních gólů ustala, naopak Tygři pálí ostrými ve velkém stylu.…

 

Reflex.cz

Proč volíme prezidenta ve dvou kolech? Jednokolový systém vyvolal mocenské převraty, říká Pečinka

Proč volíme prezidenta ve dvou kolech? Jednokolový…

V dvoukolové volbě může být v prvním kole zvolen jen ten, kdo získá více než 50 % hlasů. Když nikdo takový není,…

Madrid: Španělská metropole si vás podmaní nejen svojí krásou

Madrid: Španělská metropole si vás podmaní nejen…

Madrid leží daleko od mořského břehu a daleko od lehkomyslnosti španělských letovisek. Překvapit vás může ale…