Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tatra připravila speciály Force 4x4 pro Chile

Tatra připravila speciály Force 4x4 pro Chile
Tatra připravila speciály Force 4x4 pro Chile
Tatra připravila speciály Force 4x4 pro Chile
Tatra připravila speciály Force 4x4 pro Chile
5 Fotogalerie
Diskuze (0)
Společnost Tatra Trucks ve spolupráci s partnerskou firmou HTH Global Mining S.A. připravila první tři vozidla řady Force v provedení podvozku 4x4 s oběma nápravami řiditelnými.

Nové obchodní teritorium kopřivnické automobilky je v Chile pokryto prozatím třemi spolupracujícími organizacemi působícími v pozici prodejců a poskytovatelů servisního zázemí pro vozidla značky Tatra.

Důležitou prodejní a servisní společností na poli prodeje vozidel vhodných pro práci v dolech, osvětlovací techniky a bezpečnostních zařízení pro práci v důlních dílech je chilská firma HTH Global Mining S.A.

Vedle této firmy pak v Chile působí v rámci prodeje a poskytování servisu vozů Tatra ještě další dvě společnosti, jimiž jsou COS-Brokers Ltda. a Excellence SpA. První je zaměřena víceméně na vozidla řady Phoenix, druhá potom na hasičské speciály.

Jedním z výsledků dlouhodobého zájmu společnosti HTH Global Mining S.A. o vozidla značky Tatra je současná objednávka a dodávka tří tzv. civilních rámových podvozků Force 4x4.1R určených pro montáž účelových nástaveb s následným provozem v horských oblastech.

Vozidla Tatra Force 815-7T5R21.42A 4x4.1R jsou odvozena z hasičského speciálu T 815-7T5R21.371 s tím, že k hlavním konstrukčním rozdílům patří zadní řízená náprava systémem VSE, použití kolových redukcí, dvoudveřová, krátká, kabina s integrovanými systémy ROPS/FOPS, bubnové brzdy a rozvor náprav 4182 mm.

Celková hmotnost vozidla dosahuje 18 t (9t + 9t). K pohonu slouží vzduchem chlazený vidlicový osmiválec Tatra T3D-928-21 emisní specifikace Euro V, s maximálním výkonem 280 kW a maximem točivého momentu na hranici 1800 Nm.

S motorem spolupracuje mechanická převodovka Tatra 10TS180 (systém řazení Tatra-Norgren), přídavná převodovka Tatra 2,30 TRK 1,1/1,8 a převodové redukce v nábojích kol. Pohon kol obou náprav je stálý (dělič momentu). Odpružení obou náprav je pneumatické, doplněné zkrutnými stabilizátory.

Vozidla Tatra Force 815-7T5R21.42A 4x4.1R budou provozována ve specifických podmínkách horských a vysokohorských silnic, přirozeného terénu i těžebních děl.

Těžební oblasti jsou charakterizované úzkými nezpevněnými komunikacemi s otvory (tunelového typu) s rozměry (4x4 m), svahy v hodnotách 35 % až 45 %, blátivými či skalnatými úseky, nebezpečnými ostrými zatáčkami. Teploty kolísají v rozsahu -5 0C až 45 0C.

Vozidla se budou při rychlostech 5 km/h až 45 km/h pohybovat v nadmořských výškách 3000 m.n.m. až 4200 m.n.m. Denní kilometrový proběh je počítán v hodnotách cca 170 km, z čehož polovina bude probíhat při plném využití užitečné hmotnosti.

Začít diskuzi