Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tipy na nejdražší auto-dárky: Svíčka Bentley za dva tisíce, bunda Bugatti za 600.000 Kč!

Michal Fokt
Diskuze (2)
Merchandising je pro automobilky poměrně významným zdrojem příjmů, občas ale opravdu nevědí, co za předměty se svým logem chtít.

Myslíte si, že nějaká ta kšiltovka nebo tričko s logem automobilky je pro značky spíš povinnost, než nějaká velká radost? Tak to jste na velkém omylu, pro dotyčné firmy jde o nezanedbatelný zdroj financí. Extrémem je v tomto ohledu Ferrari, které ročně vydělá na svých propagačních předmětech a různých licencích skoro půl miliardy dolarů, což je více než pětina celkových příjmů!

U ostatních značek nebude množství ani poměr určitě tak velký, ale rozhodně jim nelze upřít snahu příznivce značky důkladně "natáhnout". Většinou se jedná o předražené maličkosti, které sice samy o sobě stojí dost peněz, ale stále jde o snesitelnou cenu za to, mít neustále na očích něco značkového. Kolegové z autoblogu pár takových specialit našli. Buďte rádi, že jsou teď ve slevě...

Máme tu třeba diář Lexus - má 100 listů, takže jeden vyjde na devět korun! Důvodem jsou bezpochyby stylové kovové desky! A když už jsme u těch kancelářských potřeb, nechte si do firmy objednat sadu kovových spon na papír od Lamborghini, kus za 190 korun a účetní trefí šlak. A copak to tu ještě nemáme - popelníček Ferrari! Za devatenáct stovek je to dost peněz, ale doutníkáře taková částka nepřekvapí, na tomhle dárku nejvíc překvapí asi to, že je za ty peníze neskutečně ošklivý.

Dobře, tohle jsou drobnosti, které udělají radost a rozpočet nezruinují. Máme tu ale i předměty, jejichž pořízení už vyžaduje velké fandovství. třeba taková obyčejná parfémovaná svíčka Bentley. Jedná se určitě o krásnou dekoraci na poličku, opravdu byste ji za 2200 korun zapálili a užívali si vůně "kůže, dřeva, šafránu, pepře, vanilky, pačuli a tonky"? Zní to trochu děsivě, ale možná takhle vypadá vůně bohatství...

Možná máte v kanceláři pracovní stůl z exotického dřeva, ale i ten podléhá opotřebení. A navíc studí. Ale opravdu je řešením kožená podložka Audi za zhruba 6300 korun? Ano, může být ve stejné barvě jako kožené čalounění vaší A8, ale stejně... A jako manažer můžete víceméně zůstat u koncernu a pořídit si laserové pero Porsche Design, zkombinované s propiskou. Toho si přece všimne úplně každý ...když mu ho strčíte až pod nos. A že byste měli, za 13,5 tisíce korun. Jestlipak je alespoň zdarma doživotní dodávka baterií a náplní? A až vyženete zaměstnance ze zasedačky, můžete si pustit hudbu na plný výfuk z 911 GT3 za cenu slušné ojetiny ...nebo třeba už sakra slušného opravdového audiosystému...

Stolní fotbálek patří k samozřejmostem v každé putyce. Přesvědčte hospodského ve vaší oblíbené čtyřce, ať není kolenovrt a když už má na EET, ať trošku zainvestuje i do štamgastů, u Audi je jen za 450 tisíc...

Cestujete často? V tom případě pro vás mám ještě neodolatelnou kombinaci karbonového kabinového zavazadla Lamborghini za 450 tisíc, k němuž se skvěle bude hodit bunda Bugatti z pštrosí kůže za skoro 600 tisíc korun! Když na letušku vybalíte, že máte doma taky ozvučený tlumič výfuku z 911, bude rozhodně vaše.

V tuto chvíli mi nedá se nezeptat - a jak jste na tom vy s automobilovým merchandisingem? Už jste také pořídili něco, nad čím vaše okolí jen nechápavě kroutilo hlavou? Pochlubte se. Také jsem zhřešil a před lety pořídil limitku značkových chronometrů, věnovanou jednomu efjedničkovému týmu. Není sice úplně typický případ, ale určitě se to také počítá.

Michal Fokt
Diskuze (2)
Avatar - Doupik
23. 11. 2016 19:52
Aventador repráček za 700 litrů
Nemá chybu!
[odkaz]
Avatar - Egi
23. 11. 2016 15:13
Dárky
Pokud má Váš manžel, syn či vnuk rád auta, tak má rád auta. Ne ručník s obrázkem nebo logem nějakého auta