Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota Auris kombi bude o 285 mm delší a o 35 tisíc dražší než hatchback

Diskuze (21)
Nová generace Toyoty Auris se začne prodávat v lednu, do nabídky se vrátí i kombi.

Kompaktní hatchback od Toyoty čeká generační obměna. Do prodeje se novinka dostane až počátkem příštího roku, už teď ale známe několik zajímavých detailů.

Například se vrátí praktická karoserie kombi, která v aktuálním provedení chybí. Toyota se Aurisem s přívlastkem Touring Sports pochlubila už na pařížském autosalonu, ale při výstavní premiéře nepřipojila žádné další informace.

Teď už známe tři podstatná fakta: kombi bude delší o 285 mm (celková délka 4,56 m), bude mít podstatně větší zavazadlový prostor a vyjde o 1500 euro dráž (tedy nějakých 35 až 40 tisíc korun) než hatchback. Alespoň tak to uvádí německý magazín AutoBild.

Nabídka motorů bude u obou karosářských variant čítat pět možností: benzinové 1,33 Dual VVT-i/73 kW a 1,6 Valvematic/97 kW, turbodiesely 1,4 D-4D/66 kW a 2,0 D-4D/91 kW a hybrid o výkonu 100 kW. Poprvé v historii by měl být hybridní pohon levnější než srovnatelný turbodiesel.

Diskuze (21)
2. 11. 2012 11:09
Re: 1 kilogram za takmer 1.000 Kč
Účtují si za vyšší užitnou hodnotu. Protože prostě můžou.
1. 11. 2012 21:21
Re: Nazdar v Evropě
Prius plug-in .
Avatar - KANKUNEN
1. 11. 2012 19:23
Re: Nazdar v Evropě
Ty jsi asi dieslový Wolf, superb je rok výroby 2012 a i hluchý by to poznal a i CX 5 je to jasně poznat.
1. 11. 2012 18:30
Re: Nazdar v Evropě
Pocuj,ja radsej normalnu atmosferu,nez kudele cierneho dymu pri pridani plynu...ale tie prehane reakcie si odpusti :-)
1. 11. 2012 18:12
Re: Nazdar v Evropě
Problem dizlu je v tom, ze potrebujes male chemicke laboratorium, aby si s tym jazdil aspon tak cisto, ako s benzinom a potom potrebujes fyzikalne laboratorim NASA, aby to aj nejako jelo. Za toho predpokladu je mozne, ze diesel bude celkom prijemne oturbeny, sprevodovany, odhlucneny, filtrovany, snimany a cisteny a uzijes si jeho urcite vyhody.