Volkswagen uvádí novou generaci svého nejdůležitějšího modelu pro Čínu

 

Volkswagen na autosalonu v Pekingu představil třetí generaci modelu Lavida. Ten přitom ve své dosavadní podobě představuje nejprodávanější kompaktní sedan na čínském trhu.

Volkswagen Lavida je model, vyvinutý speciálně pro potřeby čínského trhu a vyráběný ve společném podniku s čínským SAIC. Tento sedan svým pojetím asi nejvíce připomíná Škodu Octavia, jedná se o vůz nižší střední třídy s ambicemi patřit do segmentu o třídu vyššího.

První generace modelu Lavida byla představena v roce 2008 a nástupce v podobě doposud vyráběné a nabízené druhé generace se dočkala v roce 2012. V obou případech sázel Volkswagen na platformu PQ34, s níž disponovala odcházející druhá generace rozvorem 2610 mm a celkovou délkou 4605 mm.

Nová generace sedanu Lavida je postavena na platformě MQB. Díky tomu se může pochlubit rozvorem náprav prodlouženým na 2688 mm a celkovou délkou 4670 mm. Z tohoto nárůstu mají profitovat především cestující, kteří budou mít k dispozici prostornější interiér.

Lavida, jejíž design se plně drží současného stylu značky Volkswagen, ve své nové generaci zamíří na čínský trh výhradně se zážehovými motory. Zákazníci mají mít možnost volby mezi atmosférickým motorem o objemu 1,5 l a přeplňovanou jednotkou o objemu 1,2 l, disponujícími shodným výkonem 85 kW. Vrcholem nabídky má být přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,4 l s výkonem 110 kW. V závislosti na provedení má být k dispozici pětistupňová manuální nebo šestistupňová automatická převodovka.

GTI párty: Jak jsem na okruhu okusil ostré volkswageny, ale auto snů projel až na přilehlé okresce

Podobně jako exteriér se i interiér drží současných standardů značky Volkswagen a v případě vyšších stupňů výbavy nabídne i multifukční volant, multimediální systém s dotykovou obrazovkou ve středu palubní desky či automatickou klimatizaci.

Volkswagen očekává, že nová generace modelu Lavida naváže na obchodní úspěchy svých předchůdců a připomíná, že jen za rok 2017 se pro tento model v Číně rozhodlo přes 450.000 zákazníků.

Video

Spolupracujeme s TipCars.com
Senátní volby zůstanou dvoukolové, změnu horní komora odmítla Senátní volby zůstanou dvoukolové, změnu horní komora odmítla

Senátní volby zůstanou dvoukolové. Horní komora těsnou…

První zahraniční firma na čínské burze? Britská HSBC, tvrdí Financial Times První zahraniční firma na čínské burze? Britská HSBC, tvrdí Financial Times

Britská banka HSBC by se mohla stát první zahraniční…

Avast za tři čtvrtletí zvýšil provozní zisk o devět procent na 7,5 miliardy korun Avast za tři čtvrtletí zvýšil provozní zisk o devět procent na 7,5 miliardy korun

Antivirová firma Avast zvýšila za tři čtvrtletí letošního…

 
Zdroj: Volkswagen

Štítky Volkswagen Nové modely Video

 







Doporučujeme
Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí? Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí?

Vysoké tresty za rychlost jako již tradičně hrozí v…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
Příliš tvrdá pravidla? Technickou kontrolou nemusí projít 90 % aut Příliš tvrdá pravidla? Technickou kontrolou nemusí projít 90 % aut

Se zpřísněním předpisů pro technické kontroly a měření…

OSI Silver Fox se dvěma trupy chtělo zvítězit v Le Mans. Proč nedostalo šanci? OSI Silver Fox se dvěma trupy chtělo zvítězit v Le Mans. Proč nedostalo šanci?

Kdo ví, možná by oslavné paměti historiků na 24hodinovku…

 



Volkswagen Gran Lavida: Jetta kombi oficiálně Volkswagen Gran Lavida: Jetta kombi oficiálně

Záď nově představeného kombi lehce evokuje další vůz…

VW Lavida Variant: Čínská Jetta bude i jako kombi VW Lavida Variant: Čínská Jetta bude i jako kombi

Volkswagen chystá pro šanghajský autosalon premiéru…

 



 
Euro NCAP otestoval elektronické pomocníky řízení. Žádné auto samo neřídí, Tesla řidiče mátne!

Euro NCAP otestoval elektronické pomocníky řízení. Žádné auto samo neřídí, Tesla řidiče mátne

Dnes 15:50

Zkoušek elektronických pomocníků z dílny Euro NCAP se zúčastnilo 10 aut, mimo jiné Audi A6, BMW 5, Ford Focus nebo Tesla Model S.




Blesk.cz

Google+ končí. Někdejší rival Facebooku měl tajné bezpečnostní problémy

Google+ končí. Někdejší rival Facebooku měl tajné…

Google končí se svou někdejší odpovědí na Facebook. Sociální síť Google+ se do roka odmlčí, důvody jsou přitom…

Soudkyně zametla s Kramného advokátkou: 6 kroků, které mu zlomily vaz

Soudkyně zametla s Kramného advokátkou: 6 kroků,…

V druhé polovině září se rozhodovalo o podjatosti soudkyně Renáty Gilové a jejího senátu v případu Petra…

 

iSport.cz

Kozák o konci u reprezentace: Flám hráčů? Plivanec do tváře!

Kozák o konci u reprezentace: Flám hráčů? Plivanec do tváře!

Pohár trpělivosti Jána Kozáka přetekl. Po flámu, kterého se sedm slovenských reprezentantů zúčastnilo po prohře…

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova cesta, Dočkal je bingo

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova…

Větší disciplína, zodpovědnost v plnění úkolů, lepší klima v kabině. „Je to prudká, markantní změna,“ porovnává…

 

Reflex.cz

Radovan Krejčíř: Jak je výhodné být gangsterem...

Radovan Krejčíř: Jak je výhodné být gangsterem...

Když se celosvětově uznávaný mezinárodní zločinec ohlédne za svou celoživotní kariérou, najednou musí…

Slovíčko „z**d“ můžeme oficiálně používat. Zeman ho očistil od vulgarity, stejně jako slovo „k**da“

Slovíčko „z**d“ můžeme oficiálně používat. Zeman ho…

Dnešek je velký den pro všechny milovníky užívání ostřejších výrazů. Český ústav pro jazyk oficiálně potvrdil,…