Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Group chce větší rozdíly mezi značkami Volkswagen, Seat a Škoda. Co to znamená?

redakce AUTO.CZ
Diskuze (19)
Vedení německého koncernu vytyčí nové zaměření pro masové značky VW, Škoda a Seat na evropském trhu na základě 14 zákaznických skupin.

Automobilka Volkswagen chce, aby se její tři značky pro masový trh staly více odlišné, a omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální ředitel Matthias Müller. Vedení automobilky proto vytyčí nové zaměření pro masové značky VW, Škoda a Seat na evropském trhu na základě 14 zákaznických skupin.

"Nejdůležitější výzvou je (dosažení) perfektního pokrytí trhu s jasnými územími pro značky," řekl Müller na strategickém setkání s asi 400 manažery ve Wolfsburgu. "Musíme být nyní lépe schopni využít spolupráce, kterou naše jedinečná aliance značek nabízí, než jsme dělali doposud."

Tento krok by mohl pomoci uklidnit vztahy mezi značkami. Zdroj z VW minulý týden agentuře Reuters řekl, že manažeři a odbory se snaží omezit konkurenci značky Škoda, chtějí přesunout část její výroby do Německa a donutit ji, aby platila více za sdílené technologie. To vyvolalo prudkou reakci ve Škodě a premiér Bohuslav Sobotka se kvůli tomu sešel s vedením Škody.

Postavení značek je podle Müllera citlivým tématem, které nedávno vyvolalo vlny. "Samozřejmě je někdy extrémní výzvou řídit tento tanker a vybalancovat (různé) zájmy," dodal. V dalším kroku se bude Volkswagen podle něj snažit o větší rozlišení mezi prémiovými značkami a rozšíření strategie do dalších regionů. Konkrétnější informace však neposkytl.

redakce AUTO.CZ
Diskuze (19)
14. 12. 2017 10:05
VW SW
VW koncern mal na mysli, že každá z jeho "značiek" bude mať svoj vlastný softvérový tím... >:D
14. 12. 2017 10:01
Re: Doufám
...ako, že by si Škoda polepšila?
Avatar - wakantanka
14. 10. 2017 13:53
Re: Už kňučí.
Pokial si pamatam dobre rak vyroba stala hlavne kvoli nedostatku nejakych dielov co nedostali nacas, ci sa pletiem?
Avatar - O5kar
14. 10. 2017 13:49
Tuto řadu Škodovek stvořil Kabaň..
Je úspěšná a nevtíravě líbivá. Tvarově nejhezčí auta, co kdy Škoda po převzetí VW vyráběla. Že by to byla předzvěst toho, proč Kabaň utekl? Nedal bych za to nic.
14. 10. 2017 09:32
Vecne tema
Toto tema se objevuje a zase mizi po celou dobu, co se VW group zkonsolidoval. Ted jsem si promitnul posledni prezentaci urcenou investorum VW a je tam jasne videt (str. 10), ze VW jako znacka minimalne stagnuje (uz ani masivni transfery napr. ze Skodokvy nestaci a i kdyby Skodovka vse dala VW, tak to stale stacit nebude) ale Audi, Skoda a Porsche rostou. Takze ted opet nastupuje typicy nemecky nacionalismus a je treba udrzet pracovni mista a platy kmenovych zamestnanu v Dolnim Sasku. Tot zadani od politiku D.S.

Jak to udelaji? Nechme se prekvapit. Nicmene je neuveritelny tlak na produktivitu (opet viz. prezentace) a ten presun lukrativni vyroby do VW je dost pravdepodobny.

[odkaz]