Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW v Ženevě ukáže modernizovaný Up! Najdete nějaký rozdíl?

David Bureš
Diskuze (46)
Modernizovaný minivůz od Volkswagenu se dočkal nových nárazníků a přeplňovaného motoru. Koncept T-Cross pak naznačí podobu chystaného malého SUV.

Volkswagen následuje další značky a představuje vozy, které světu ukáže na nadcházejícím autosalonu v Ženevě. Na stánku největší evropské automobilky můžeme očekávat modernizovanou verzi miniauta Up! a koncept SUV.

Facelift Upu! přichází bezmála pět let od premiéry tohoto bratra Škody Citigo a Seatu Mii. Design vozu vyráběného v Bratislavě se příliš nezměnil, hlavní novinkou jsou lehce inovované nárazníky. Světlomety nově standardně disponují diodami denního svícení, koncová světla pak mají pozměněný tvar.

Uvnitř se obměnila středová konzola, která obliny nahradila ostřejšími rysy. Vůbec poprvé budou zákazníci moci objednávat multifunkční volant, parkovací kameru nebo automatickou klimatizaci.

Změnu můžeme čekat také pod kapotou. Modernizovaný Up! totiž bude dostupný i s přeplňovaným benzinovým motorem 1.0 TSI naladěným na 66 kW a 160 N.m. Díky němu Up! vystartuje na stovku za 10 sekund, což je mimochodem stejně jako původní Golf GTI.

I nadále bude Up! dostupný se dvěma verzemi atmosférického tříválce 1.0 MPI se 44 a 55 kW. V nabídce zůstává i varianta na stlačený zemní plyn a elektromobil e-Up!.

Miniauta mají myslet také na styl, a tak Up! rozšíří nabídku prodávaných verzí. Malý Volkswagen nabídne kontrastní lakování střechy nebo krytů vnějších zpětných zrcátek, designové pakety či nové výrazné barvy Hot Orange a Gold Beige. Varianta Up! Beats pak bude vybavena speciálním hudebním systémem se sedmi reproduktory o výkonu 300 W od stejnojmenného výrobce.

Druhou světovou premiérou Volkswagenu v Ženevě bude koncept chystaného malého SUV, který patrně ponese název T-Cross. Automobilka o této novince pouze tvrdí, že bude začátkem výrazné expanze v segmentu SUV. Podle dřívějších zpráv se bude jednat o zhruba čtyři metru dlouhé SUV zacílené na vozy typu Renault Captur.

Koncept bude realistickým pohledem na zcela novou modelovou řadu, což naznačuje, že bude mít blízko chystanému sériovému autu. Interiér ale bude futuristický, inspiruje se letošním konceptem Budd-E a nabídne jen minimum konvenčních ovladačů.

David Bureš
Diskuze (46)
25. 2. 2016 02:13
Méně emocí, ale...
NSF bezesporu nemají tak emocionální design, jako třeba F500 nebo nové Twingo, ale zase to vyvažují nejlepšími jízdními vlastnostmi ve třídě a také skvostným využitím obestavěného prostoru. Stačí si uvědomit hodnotu rozvoru a délku předního převisu.. :yes:
23. 2. 2016 21:02
Re: KONZERVA TO S EPA BUDE MÍT TĚŽKÝ ...
jj
TA SE SOUDRUZI BUBE PLAZIT ! TA BUDE NOHY LÍBAT !! i S 90tiMILIARDAMAtyoe >:D >:D >:D >:D [odkaz]
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Nadzvukovy
23. 2. 2016 17:12
- 1500€
Mali sa vykaslat na " modernizaciu " , radsej mali stiahnut zakladnu verziu o 1 500 € ( aj pri c.go+mii ) ... :-!
Avatar - praděda7
23. 2. 2016 14:02
Re: Up
>:D
Avatar - white label
23. 2. 2016 12:38
Re: Golf GTI vs. Up
Taky mě hned napadlo, že nechávají dostatečnou výkonovou "mezeru" pro GT, které už by mohlo mít i 1.0 TSI/85kW.
Co Up!u dost chybí je slušný automat, chtělo by to aspoň dsg z Pola, protože asg v Up!u stojí za starou bačkoru.