Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

AC Schnitzer si pohrál s roadsterem BMW i8

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 23. 7. 2018 • 23:40
24
3
Zobrazit náhledy (24)
AC Schnitzer BMW i8 AC Schnitzer BMW i8 AC Schnitzer BMW i8 AC Schnitzer BMW i8 AC Schnitzer BMW i8 AC Schnitzer BMW i8 AC Schnitzer BMW i8 AC Schnitzer BMW i8 AC Schnitzer BMW i8 AC Schnitzer BMW i8 AC Schnitzer BMW i8 AC Schnitzer BMW i8 AC Schnitzer BMW i8 AC Schnitzer BMW i8 AC Schnitzer BMW i8 AC Schnitzer BMW i8 AC Schnitzer BMW i8 AC Schnitzer BMW i8 AC Schnitzer BMW i8
Ladit hybridní auto s tříválcem je ošemetná záležitost. Známý AC Schnitzer se však s úkolem popral se ctí...

Roadsteru BMW i8 se konečně dočkali první zákazníci. Pro ty, kteří se nechtějí spokojit se sériovou podobou, má řešení slavný ladič AC Schnitzer. Přeplňovaný tříválec 1,5 l/170 kW i elektromotor se 105 kW zůstaly pochopitelně nedotčeny, měnil se pouze vzhled. I s nebem nad hlavou pořád vypadá i8 jako ufo, je vlastně nutné něco přidávat?

Třeba černá jedenadvacetipalcová kola s pěticí dvojitých paprsků. Tuner z Cách použil pro sérii snímků bílé auto, aby vynikla ještě více. Inu, proč ne? To ale také náležitě vyšperkoval. Zákazníci mohou vybírat ze sady příslušenství: jiné černé mřížky, předního nárazníku s karbonovými ploutvičkami, většími ploutvemi na bocích před zadními koly, difuzorem a stylovým zadním křídlem. Je na každém, co zvolí, díly jsou k dispozici i samostatně.

Kokpit lze zkrášlit kupříkladu velurovými koberečky a hliníkem – nejen pedály a řidičovu opěrku levé nohy, ale tento kov se uplatí i na ovladači systému iDrive. Už zmíněná kola mají rovněž dvoubarevnou variantu, přední jsou široká 8,5, zadní 9,5 palce a každé váží 11,4 kg. Oproti továrním „turbínovým dvacítkám“ zhubla čtveřice celkem 4,4 kg, ale po obutí se váhová úspora prakticky smaže. Jen je k dispozici větší přilnavost díky rozměrnějším kontaktním plochám s vozovkou.

Aby toho ještě nebylo málo, k mání je i podvozkový kit, který auto přiblíží k asfaltu o 20 mm vpředu a 25 mm vzadu. Kombinovaných 275 kW hybridního systému stačí k akceleraci z klidu na stovku za 4,6 s, tovární omezovač na dvěstěpadesátku deaktivován není. Je ale léto, takže majitelé mohou vyvolávat třeba v jihofrancouzských letoviscích patřičný rozruch. Koneckonců, BMW i8 v jakékoli verzi nepotkává člověk na silnicích každou chvíli, že?

Související články

Témata
23. 7. 2018 16:36
Re: kola....
Černá kola nevyniknou nikdy? Zřejmě jste pak nikdy neviděl pěkná černá kola ;)
Avatar - wladyk
23. 7. 2018 12:45
kola....
"Bílý lak , aby více vynikla kola?" Černá kola nevyniknou nikdy. Vypadají jako "plecháče" bez poklic. Pouze z blízka je poznat, že majitel vyhodil zbytečně tisíce. Příšerná móda, ale všechno jednou přejde.
23. 7. 2018 12:06
Áno
Zrátať výkon elektromotora a benzinoveho dokopy. Tak je to "správne".

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku