Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ares 500 od Pogea Racing je pěkně divoká pětistovka s výkonem 404 koní

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 25. 3. 2017 • 01:25
25
5
Zobrazit náhledy (25)
Abarth 500 Abarth 500 Abarth 500 Abarth 500 Abarth 500 Abarth 500 Abarth 500 Abarth 500 Abarth 500 Abarth 500 Abarth 500 Abarth 500 Abarth 500 Abarth 500 Abarth 500 Abarth 500 Abarth 500 Abarth 500 Abarth 500 Abarth 500
Německá tuningová firma Pogea Racing má na svém kontě již pěknou řádku kreací na základech malého ostrého Itala a nyní přidává další.

Pogea Racing v rámci svého aktuálního programu pro pětistovku nabízí tradiční úpravy designu, zvýšení výkonu, nové nastavení podvozku a také agresivnější design. Výsledkem je malý hatchback pojmenovaný Ares 500, který je po všech stránkách ostřejší než původní sériové provedení.

Abarth v současnosti prostřednictvím modelu 695 Biposto nabízí v karoserii pětistovky maximální výkon 140 kW (190 k) a točivý moment 270 N.m ze čtyřválcové čtrnáctistovky přeplňované turbodmychadlem Garrett GT 1446.

Pogea Racing ovšem za základ své kapesní střely pojmenované Ares 500 nevyužívá tento model, ale základ z nabídky značky Abarth, jehož motor 1.4 T-Jet disponuje výkonem 99 kW (135 k) a točivým momentem 205 N.m.

Právě tento čtyřválec je u Pogea Racing kompletně přepracován a dostává zde mimo jiné písty, ojnice, ventily, klikovou hřídel, vstřikování paliva, turbodmychadlo, chladicí i výfukový systém.

Výsledkem všech provedených úprav na motoru je nejvyšší výkon 302 kW (404 k) při 6400 min-1 a točivý moment 445 N.m při 3350 min-1, který je elektronicky omezen. Tyto hodnoty pak míří přes posílenou pětistupňovou manuální převodovkou pouze na přední kola.

Podvozek je upraven za využití komponentů KW Clubsport a může se pyšnit výkonným brzdovým systémem, do jehož předních kotoučů o průměru 322 mm se zakusují šestipístkové třmeny. Kontakt s asfaltem mají na starosti 18palcová kola Pogea Racing Xcut obutá do pneumatik Michelin Pilot Sport o rozměrech 215/35 R18.

Za kompletně přepracovanou pohonnou jednotkou a podvozkem rozhodně v ničem nezaostávají úpravy karoserie. Ta se pyšní řadou nových dílů z uhlíkových vláken, z nichž jsou i blatníky, které pětistovku rozšiřují o nezanedbatelných 48 mm.

V interiéru si u Pogea Racing pohráli především s čalouněním a původní multimediální systém nahradili novým značky Pioneer s podporou Apple CarPlay. Samozřejmostí jsou zde anatomická přední sedadla.

Ares 500 podle materiálů úpravce zvládne sprint z 0 na 100 km/h za pouhých 4,7 s a jeho maximální rychlost je 288 km/h, což jsou hodnoty téměř na úrovni supersportů. Množství provedení úprav ovšem vedle výkonu výrazně zvyšuje i cenu a tato pětistovka je nabízena za 58.950 euro (zhruba 1.600.000 Kč).

Témata
Avatar - JiRkA997CZ
25. 3. 2017 19:33
Re: CO JE TO ZAS ZA KRÁM?? BIONICKOU RUKU, TO UŽ STE VIDĚLI?
Jdi si spamovat někam jinam.
Aby ti celý auto zrezlo!!
25. 3. 2017 19:05
Re: CO JE TO ZAS ZA KRÁM?? BIONICKOU RUKU, TO UŽ STE VIDĚLI?
jj
[odkaz] To je hošánkové rachot a ne nějaký trapný makorónský kočárek. Víte jaký to je bez ruky?? Tady jedna ji zrovna potřebuje [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - kari.laz
25. 3. 2017 18:53
Re: CO JE TO ZAS ZA KRÁM?? BIONICKOU RUKU, TO UŽ STE VIDĚLI?
a ještě z jednačtyřky >:-[]
25. 3. 2017 18:11
Re: To je sen.
A při 200 + to zvlétne
25. 3. 2017 18:00
To je sen.
404 koní na předek, to musí být paráda >:-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku