Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi A6 Ultra a Eco: Nové verze 2.0 TDI budou mít 140 a 86 kW

Diskuze (57)
Ještě před podzimním faceliftem se nabídka čtyřválcových turbodieselů pro Audi A6 rozroste o dvě nové varianty.

Paleta vznětových motorů je v Audi A6 jednoznačně odstupňovaná: základem jsou čtyřválce 2.0 TDI se 100 a 130 kW, šestiválcové 3.0 TDI existuje ve variantách 150, 180 a 230 kW. U dvou nejsilnějších motorů je pohon všech kol quattro standardem, pro 150kW TDI se nabízí za příplatek.

Na jaře se podle zatím neoficiálních informací postaví 2.0 TDI s přívlastkem Ultra. Toto označení znamená vylepšení všech měřitelných hodnot: výkon vzroste ze 130 na 140 kW, točivý moment z 380 na 400 N.m, akcelerace z 0 na 100 km/h se zkrátí z 8,7 na 8,4 sekundy a kombinovaná spotřeba klesne ze 4,9 na 4,5 l/100 km.

Zajímavostí je údajné použití sedmistupňové dvouspojkové převodovky S tronic místo bezstupňového Multitronicu, který je u A6 s pohonem předních kol tradičně alternativou k manuální skříni. V takovém případě bude kombinovaná spotřeba dokonce jen 4,4 l/100 km (A6 2.0 TDI/130 kW s Multitronicem vykazuje 5,0 l/100 km). Slabší motory si převodovku Multitronic ponechají.

Druhá novinka také staví na motoru 2.0 TDI, ovšem míří na spodní okraj nabídky. Podladěná verze Eco bude mít jen 87 kW, i zde se kombinovanou spotřebu podařilo stlačit na 4,4 l/100 km – vyčísleno v emisích CO2 to znamená 119 g/km. A6 Eco bude cílit zejména na flotilové zákazníky v západní Evropě.

Diskuze (57)
31. 1. 2014 15:17
Re: VW DAS AUDI IGNORUJE NĚMECKOU BITVU ZA LPG / CNG
Připojuji se k zhodnocení výše přispěvší tapetářky. To je fakt na palici do hlavy.
Avatar - twistedTSD
30. 1. 2014 18:44
Re: podhodnoty
A tak také postačí, když se člověk s jeho charakteristikou smíří. :-) Perfektní spotřeba i spolehlivost jsou odměnou...I když pravda je, že rozdíl proti TDI není tak velký, aby vyvážil absenci výkonu...
30. 1. 2014 14:24
Re: A co jako?
Ja tedy projel celou Evropu, ale ze by nekde bylo Audi brano jako mainstream to teda nevim nevim... Nerikam, ze je to modla, u nas je Audi hodne precenovany, ale mam dost zkusenosti, ze si zamestnanec napr. s Audi prijet k firme nesmí nebo spise nedovoli, to ma az vedeni a dost dbaji na rozestupnovani - Passat -> A4 -> A6 -> A8. Když mají BMW je to obdobne a to beru z Nemecka, oni to tam tak nejak respektuji, doma at si ma co chce, ale zaparkovat vedle A8 top vedeni svoji A8 = to jsem ještě nevidel >:D
30. 1. 2014 13:03
Re: Tak jak - 86 nebo 87kW?
Když už hlídáš ty čárky, před "než" se nepíše vždy. ;-)
Avatar - Choochoo
30. 1. 2014 12:00
Re: Spotreba
U baraku vidim manika s dieslem V6 a jezdi primarne do prace 5km, takze bych tolik netvrdil ze je to na dalnice. Kupuji ho lidi , ze chtej ukazat ze na to maj. Jinak vetsina aut mi prijde ze na dalnici to bere caa to same co ve meste a toto je jeste nejakych 20% pres. Spotreba je proste mimo.

Se da rici ze takovy Duster ( treba 1,6 atmo) bude jezdit prevazne v terenu a spotreba bude take nekde jinde. Skutecnost je takova ze papirove 2WD resp. 4x4 ma kombi 7,1resp 8L a dle spritmonitoru to je 8,6L pro obe verze, coz je prumerne 13%.

Koncern tu spotrebu ma delanou hodne idealne, spise nalhanou. Coz jsem si uz porovnal na Golfu, kde zere vice nez konkurence, ikdyz to ma byt papirove opacne.