Audi A6 Ultra a Eco: Nové verze 2.0 TDI budou mít 140 a 86 kW
Paleta vznětových motorů je v Audi A6 jednoznačně odstupňovaná: základem jsou čtyřválce 2.0 TDI se 100 a 130 kW, šestiválcové 3.0 TDI existuje ve variantách 150, 180 a 230 kW. U dvou nejsilnějších motorů je pohon všech kol quattro standardem, pro 150kW TDI se nabízí za příplatek.
Na jaře se podle zatím neoficiálních informací postaví 2.0 TDI s přívlastkem Ultra. Toto označení znamená vylepšení všech měřitelných hodnot: výkon vzroste ze 130 na 140 kW, točivý moment z 380 na 400 N.m, akcelerace z 0 na 100 km/h se zkrátí z 8,7 na 8,4 sekundy a kombinovaná spotřeba klesne ze 4,9 na 4,5 l/100 km.
Zajímavostí je údajné použití sedmistupňové dvouspojkové převodovky S tronic místo bezstupňového Multitronicu, který je u A6 s pohonem předních kol tradičně alternativou k manuální skříni. V takovém případě bude kombinovaná spotřeba dokonce jen 4,4 l/100 km (A6 2.0 TDI/130 kW s Multitronicem vykazuje 5,0 l/100 km). Slabší motory si převodovku Multitronic ponechají.
Druhá novinka také staví na motoru 2.0 TDI, ovšem míří na spodní okraj nabídky. Podladěná verze Eco bude mít jen 87 kW, i zde se kombinovanou spotřebu podařilo stlačit na 4,4 l/100 km – vyčísleno v emisích CO2 to znamená 119 g/km. A6 Eco bude cílit zejména na flotilové zákazníky v západní Evropě.