Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi R8 na českém trhu od 2.981.300,-Kč

Ondřej Láník
Diskuze (70)
Na český trh se dostává první Audi s motorem uprostřed.

Sportovní dvoudveřové kupé vybavené osmiválcovým motorem 4,2 l je dodáváno se šestistupňovou ručně řazenou nebo automatizovanou převodovkou. Obě varianty mají shodné jízdní výkony, R tronic dokáže jezdit o litr úsporněji.

Na českém trhu jsou v nabídce dvě nemetalické a dvě metalické a čtyři laky s perleťovým efektem (+30.125,-Kč). Bohatá sériová výbava obsahuje také xenonové světlomety Plus včetně denních potkávacích světel, BOSE-soundsystém se 7 reproduktory a radiopřijímačem s CD mechanikou, umožňující přehrávání MP3, kola z lehkých slitin se 6ramenným designem, velikost 8,5 J x 18 vpředu, 10,5 x 18 vzadu, s pneumatikami 235/40 R 18 vpředu a 285/35 R 18 vzadu.

Za adaptivní tlumiče Audi magnetic ride zaplatíte 53.867,-Kč, boční díl Sideblade může být za 30.125,- Kč v barvě šedá Oxygen nebo za 58.643,-Kč v provedení Carbon Sigma. Paket osvětlení za 16.468,- obsahuje automaticky zatmavitelné vnitřní zpětné zrcátko včetně dešťového senzoru a funkce coming home/leaving home, osvětlení prostoru pro nohy a hlavně efektní osvětlení motorového prostoru světelnými diodami.

Audi R8 na českém trhu
ModelAudi R8Audi R8 R tronic
Motor4,2 V8 FSI4,2 V8 FSI
Zdvihový objem [cm3]41634163
Válce/ventily8/48/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]309/7800309/7800
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]430/5500430/5500
Max. rychlost [km/h]301301
Zrychlení 0-100 km/h [s]4,64,6
Komb. spotřeba [l/100 km]14,613,6
Cena [Kč]2.981.300,-3.191.000,-

Podrobný popis: Audi R8 v magazínu Auto.cz

Ondřej Láník
Diskuze (70)
28. 4. 2007 23:52
R8 rulezzz
no jo vcera som v nom v HH sedel a nie je to az take zle..:yes:..ale ked som kedysi videl 5 bawo na fotkach, tak mi tiez bolo na grcanie, nazivo to bolo zase nieco uplne ineeeee...preto chapem vase reakcie a nesudim...live and let die
Avatar - Pekelná Micinka
28. 4. 2007 10:10
Re: OKAMZITE MI UKAZTE YETIHIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes: :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
27. 4. 2007 17:54
R8zkol
Audi R8. Pro někoho vyplnění snů, pro někoho jen nafouklá bublina. Zařadil bych se někam doprostřed. Pojede náramně, zepředu mě oslovuje, zezadu taky, ale to mezi tím se mi nelíbí. Nejde o ten odlišený panel, koneckonců ten lze mít zadarmo i v barvě vozu, ale vadí mi jiná proporce. A to, že z boku to polopaticky řečeno "táhne zadní kola za sebou". To že zadní sloupek "netlačí" kola k silnici, ale končí více méně ještě před nimi, a to se ještě dívám na fotku s černým uhlíkovým panelem. Pokud by tento díl byl ještě v barvě karoserie, pak bude před zadním kolem nahuštěna spousta hmoty a zezadu to nic nevyvažuje. V tomto kontextu uznávám i "stížnosti" na zadní část Audi Cross Coupé, jenž se objevilo nedávno. Tam taky kabina (snad je to správný termín), tlačí na ponton příliš odpředu. Ovšem tam mi to neva, tady mě to dost vadí. Buď změnit siluetu zadní části, nebo zkrátit. Pokusil jsem se neuměle nastínit jak by to vypadalo. Aspoň je na tom vidět o jaký kus jsem to posunul. Samozřejmě, že takhle by to nešlo, teď to vypadá jako nějaký delší bráška TT, ale šlo mi o to znázornit subjektivně lépe působící "rozložení hmot". [odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
27. 4. 2007 17:10
Re: hezký
No to je otázka... Uvidíme na zkušenosti majitelů. Myslím, že ne všude by musela 'vette zvítězit.
Avatar - Pjenkava
27. 4. 2007 15:43
Hmmm!
Je to auto jako sviň! Já bych ale radši zvolil A8 6.0 quattro. Vyjde levnějc a je to luxus jak *. :-)