Audi TT po faceliftu: České ceny začínají na 887.400,- Kč
Hlavní změnou je nový plasticky tvarovaný přední nárazník s většími nasávacími otvory. Změnil se také vzhled výplně masky chladiče, která má nově lesklý černý lak. Za příplatek TT dostane také nová světla xenon plus s pásem 12 bílých diod pro denní svícení, které jsou umístěny podél spodního okraje. Zezadu se facelift odlišuje upravenou grafikou koncových světel, větším difuzorem a větší koncovkou výfuku (u 2,0 TFSI nově dvojitá). Zadní spoiler se vysouvá při rychlosti 120 km/h.
Designové úpravy prodloužily karoserii o 2 cm na 4187 mm. Šířka 1842 mm a výška 1352 mm (1357 mm u TT Roadster) zůstávají nezměněné. Nabídka laků se rozšíří o metalické odstíny Scuba Blue, Oolong Gray, Volcano Red a Dakota Gray. V kombinaci s paketem S line je lak Dakota Gray v provedení s perleťovým efektem.
Základní výbava se skládá ze čtyř airbagů, ESP, automatické klimatizace, elektrického stahování oken, 16palcových litých kol, sportovních sedadel, sportovního kůží potaženého volantu, předních mlhovek a vyhřívaných zpětných zrcátek.
Xenonová světla Plus stojí 24.444,- Kč, adaptivní funkce k nim vyjde na dalších 10 tisíc Kč. Dále je možné objednat například tlumiče Audi magnetic ride (+34.482,- Kč), paket S line s designovými úpravami, 18palcovými koly a o 10 mm sníženým podvozkem (+67.526,- Kč), karbonové doplňky k S line (+14.942,- Kč) nebo kožené čalounění (od 28 tisíc Kč). Zadní parkovací senzory stojí 11 tisíc Kč, tempomat 8 tisíc Kč.
Na výběr je i bohatá nabídka programu Audi exklusive, která zahrnuje různé materiály čalounění, různé designy 18- a 19palcových kol a také možnost skořepinových sedadel.
Audi TT facelift - ceny na českém trhu | |||||
Motor | 1,8 TFSI | 2,0 TFSI | 2,0 TFSI | 2,0 TFSI quattro | 2,0 TDI quattro |
Převodovka | 6M | 6M | S tronic | S tronic | 6M |
Zdvihový objem [cm3] | 1798 | 1984 | 1984 | 1984 | 1968 |
Válce/ventily | 4/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 |
Největší výkon [kW/min-1] | 118/4500-6300 | 155/4300-6000 | 155/4300-6000 | 155/4300-6000 | 125/4200 |
Největší toč. mom. [Nm/min-1] | 250/1500-4500 | 350/1600-4200 | 350/1600-4200 | 350/1600-4200 | 350/1750-2500 |
Max. rychlost [km/h] | 226 | 245 | 245 | 243 | 226 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 7,2 | 6,1 | 6,0 | 5,6 | 7,5 |
Komb. spotřeba [l/100 km] | 6,4 | 6,6 | 7,1 | 7,2 | 5,3 |
Cena [Kč] | 887.400,- | 976.500,- | 1.039.800,- | 1.111.700,- | 1.048.200,- |
Cena Roadster [Kč] | 921.300,- | 1.010.600,- | 1.073.800,- | 1.145.500,- | 1.082.100,- |
S tronic je šestistupňová dvouspojková převodovka.