AutoMarxX 2011: Nejsilnější značkou v Německu je Mercedes-Benz, Škoda šestá
AutoMarxX je průzkum trhu, který každoročně provádí německý autoklub ADAC. Výsledky jsou průměrem bodových hodnot šesti kritérií. Hodnocené kategorie se samozřejmě v průběhu času mění a mění se i jejich váha spolu s tím, jak se mění požadavky trhu.
Image značky představuje 10 % hodnocení. ADAC zjišťuje tuto veličinu prostřednictvím dotazníkového šetření. Ptá se na 14 otázek od poměru cena/výkon po vztah k životnímu prostředí. Nejlepší image má v Německu značka Audi.
Síla značky (10 %) je tvrdou veličinou. Promítá se do ní počet všech aut přihlášených do provozu v Německu a meziroční změna této hodnoty (tzn. mimo jiné počet nově prodaných aut). V tomto ukazateli je nejlepší Volkswagen.
Spokojenost zákazníků (15 %) vychází z ankety v německých časopisech. Každoročně odpovídá na 40 tisíc čtenářů na otázky, jak jsou spokojeni se svým autem, prodejními a poprodejními službami. Zde boduje Subaru, které získalo nejvyšší možné hodnocení.
Kvalita produktů (30 %) přepočítává výsledky ADAC Autotest a statistik poruchovosti ADAC Pannenstatistik, TÜV a Dekra. Nejlépe si vede Audi.
V kategorii životní prostředí (15 %) se hodnotí údaje o emisích CO2 v kombinaci s ADAC EcoTest. V této disciplíně vítězí Škoda.
Aktivní a pasivní bezpečnost (20 %) znamená absolutní vítězství pro Mercedes-Benz.