Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bentley: Facelift pro Continental GT a Flying Spur

Michal Fokt Michal Fokt 18. 2. 2015
30
Zobrazit náhledy (30)
Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT Bentley Continental GT
V Ženevě Bentley omladí celou "lidovější" část portfolia, odvozenou od kupé Continental GT. Vizuální a technické změny se dotknou kabrioletu i sedanu Flying Spur.

To to letí. Bentley právě oznámil, že v Ženevě představí facelift pro všechny modely, vycházející z kupé Continental GT, tedy včetně sedanu Flying Spur, kabrioletu a verzí Speed. Všechny dotčené modely vyrazí vbrzku na silnice vybavené novým předním a zadním nárazníkem a lehce modifikovaným víkem kufru. Znalci značky identifikují novinku z profilu i díky novým designům dvaceti- a jedenadvacetipalcových kol. Dvacítky existují ve třech povrchových úpravách, u 21" kol se nabízí pouze grafit. Výdechy v předních blatnících jsou nyní stylizovány ve tvaru písmene B, jak bylo už ukázáno u teaseru SUV Bentayga.

Nabídku laků obohacují nové barvy Marlin (sytá modrá) Camel (zlatá) a Jetstream (světle modrá).V interiéru se těšte na nový, sportovnější a ergonomičtější volant, pod nímž najdete větší pádla automatické převodovky. Nový design mají přístroje v kapličce, dekory a mezi zadními sedadly se nachází nová odkládací schránka. Vozy budou také nově vybaveny palubní wi-fi sítí a rozšířila se nabídka čalounění.

Zapracovalo se i na technice, vrcholná motorizace v podobě twin-turba W12 6.0 posílila ze 423 kW a 700 N.m na 434 kW a 720 N.m, přičemž klesla spotřeba o 5 %. To je především zásluha nového systému, odpojujícího nepotřebné válce, Continental GT tak může jet v případě potřeby "jen" na šest. Stejný motor ve Flying Spur má i nadále 460 kW a 800 N,m, snížila se zde pouze spotřeba.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku