Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW Concept 4 Series Coupe: Prototyp trojkového kupé pro Detroit

Michal Fokt Michal Fokt 5. 12. 2012 • 17:47
44
55
Zobrazit náhledy (44)
BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4 BMW řada 4
Jen pár hodin po úniku oficiálních fotek nového trojkového kupé s označením 4 Series tu máme oficiální informace a rozsáhlou fotogalerii.

První fotografie konceptu čtyřkového kupé od BMW jsme získali pár hodin před oficiálním odhalením, nyní už tu ovšem máme celou oficiální fotogalerii a seznámím vás i dostupnými informacemi, které marketing mnichovské automobilky ohledně studie poskytl. Můžete si jej tedy důkladně prohlédnout v celé její kráse.

Ano, kráse… Zatímco zamaskované prototypy ukazovaly auto s poněkud bramboroidními proporcemi, které dávaly tušit, že si majitelé současných trojkových kupé svá auta ponechají o něco déle, než obvykle, případně nakouknou do showroomu jiné značky, realita předčila všechna očekávání a to i s ohledem na vcelku vydařený trojkový sedan.

Ačkoli se očekávalo, že čtyřková řada v souladu se změnou označení oproti současné trojkové řadě povyroste, ale není tomu tak, zvětšilo se jen oproti současné verzi - na délku má 4641 mm, široké je 1826 mm (+44 mm) a vysoké 1362 mm (-16 mm). Rozvor je o 50 mm delší než u předchůdce (2810 mm), rozchod předních kol se zvětšil o 45 mm na 1545 mm a a vzadu se rozšířil do konce o 80 mm na 1593 mm.

Příď s LED světlomety i profil ozdobený 20" koly vypadají opravdu velmi dynamicky, zatímco záď je typickým představitelem současných bavoráků, což znamená, že nenadchne, ale ani neurazí. Nicméně jako celek je to velmi působivá záležitost, tím spíš, že je jisté, že se produkční verze bude lišit od tohoto prototypu maximálně v detailech na náraznících a co se světlé výšky týče. Ovšem jen tak na okraj - dokážete si představit, jak bude při tomto řešení zádě vypadat kabriolet?

Nové označení řady klidně mohlo být podpořeno i modifikovaným interiérem, kabina je ale nachlup stejná jako u trojkové řady, těšit se ale můžeme očividně na nové designové čalounění sedadel a nové barevné kombinace interiéru, ta vyobrazená od BMW Individual kombinuje černou s hnědou Schiaparelli Brown. Tak ještě k tomu dobrý atmosférický řadový šestiválec a bude to paráda…

Témata
11. 2. 2013 01:10
xxx
xxx
18. 1. 2013 18:41
kupé jako prase
Tak tohle od BMW asi nikdo nečekal. Ani její nejvěrnější fanoušci.

Nejhezčí německé auto všech dob! :yes:
16. 1. 2013 15:18
Re: Čtyřka má za jedna,
3 kupé bylo přesně to co kupé má být... A5ka byla obtloustlá A4, které nějakej turekvodvokurek zavařil ve fabrice zadní dvojici dveří... A4 se mi líbila více... Na rozdíl od A5 se nehrála na sportovní auto, která audi (mimo s a rs) nevyrábí...
7. 12. 2012 12:28
Nádhera
Tak už se na to auto těším... vypadá fakt parádně
7. 12. 2012 10:33
Re: Čtyřka má za jedna,
Akorát jsem se Tě na to chtěl zeptat, jak to jako (pro mě) typickej BMW user vnímáš. Taky jsem ze všech těch "zipů" na kůži, vzorů na sloupcích a stropu takovej přešlej. Spíš než indiánský mi to přijde jak Lederhosen a péro za kloboukem... Tvarově je to v pořádku samozřejmě.
Ale exteriér nemá chybu. To je bez debat.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku