Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW M4 Cabrio: 431 koní v otevřené karoserii

Michal Fokt Michal Fokt 4. 4. 2014
38
1
Zobrazit náhledy (38)
BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio BMW M4 Cabrio
Již popáté přichází nejostřejší trojka s označením M také jako kabriolet, ale poprvé s turbomotorem pod kapotou.

Ani v aktuální generaci nebude chybět slavný znáček M na mnichovském kabrioletu střední třídy. Sice s lehkým zpožděním za sedanem M3 a kupé M4, ale už je zde ta (alespoň z mého pohledu) nejatraktivnější varianta M4 Cabrio, která umocňuje řidičské zážitky o bezprostřední kontakt s okolím.

Po vzhledové stránce se žádné překvapení nekoná, prostě M4 bez střechy, což znamená sportovní bodykit, 18" (na přání 19") kovaná kola, vytažené blatníky, vyboulená kapota, speciální design zrcátek a v kabině dále kontrastní šití, "emková" sedadla, volant, pedály, prahové lišty a dekory. A nekoná se ani co se motoru týče - přeplňovaný třílitr TwinPower Turbo disponuje největším výkonem 317 kW (431 k) a točivým momentem 550 N.m, což kabriu zajistí v kombinaci se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou M DTC zrychlení z nuly na stovku za 4,4 s. Maximum je klasicky omezeno na 250 km/h.

BMW zatím neprozradilo váhu auta, nicméně hovoří o důrazu na snižování váhy. Kapota motoru a přední blatníky jsou vyrobené z hliníku, stejně jako tak mnoho dílů podvozku. Pro zvýšení tuhosti M4 Cabrio na určitých místech používá také díly z karbonu. Za všechny jmenujme třeba hnací spojovací hřídel nebo vzpěru v motorovém prostoru, která váží jen 1,5 kg a zajišťuje výrazné zvýšení tuhosti celé přední části, a tím i další zlepšení přesnosti ovládání a zpětné vazby.

Auto dostalo samozřejmě i specificky naladěné řízení, aktivní zadní M diferenciál a brzdy (na přání keramické se zlatými třmeny), připlatit si lze i za adaptivní sportovní podvozek se třemi volitelnými módy.

Co se tuhé skládací střechy týče, ta má stejně jako u ostatních kabrioletů řady, tři díly a stažení, respektive natažení trvá 20 s, přičemž lze tento úkon provést do rychlosti 18 km/h. Auto bude mít výstavní premiéru na nadcházejícím autosalonu v New Yorku a prodej bude zahájen v průběhu léta.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Kolouš
správné proporce
| 7. 4. 2014
Takhle měla vypadat M4 !!!
Odkaz na minulost.
:yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku