BMW M4 upřednostní nízkou váhu před enormními výkony motoru
Zatím není zcela zřejmé, zda to bude o případ připravovaného sedanu M3, nicméně pokud jde o od něj odvozené kupé BMW M4, pro něj by měla být prioritou zejména nízká hmotnost. Ta by měla vynahradit další mezigenerační nárůst výkonu, takže je pravděpodobné, že M4 bude výkonově na stejné úrovni (slabší patrně ne, to by nebylo dobré pro image), jako dosavadní M3 Coupe, tedy 420 k/309 kW, ale i přesto výrazně dynamičtější právě díky nízké váze, která posledně činila nezanedbatelných 1,6 tuny.
BMW má v plánu použít co nejlehčí kola a šetřit nebude ani na karbonu a hliníku, tyto materiály by se v autě měly objevit v dosud na bavorskou automobilku nevídaném množství. jak velkou úsporu hmotnosti to přinese je zatím předčasné spekulovat, když zatím neznáme ani váhu běžného čtyřkového kupé. Nesmíme ale zapomínat ani na to, že s hmotností auta bude určitě lépe cvičit i větší porce točivého momentu řadového šestiválce, jehož přeplňované maximum určitě překoná dosavadních 400 N.m z atmosférického V8 4,0 l.