Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW M760Li xDrive v barvě Estoril Blue: Luxusní limuzína, nebo sporťák?

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 9. 8. 2017
18
8
Zobrazit náhledy (18)
BMW M760Li xDrive BMW M760Li xDrive BMW M760Li xDrive BMW M760Li xDrive BMW M760Li xDrive BMW M760Li xDrive BMW M760Li xDrive BMW M760Li xDrive BMW M760Li xDrive BMW M760Li xDrive BMW M760Li xDrive BMW M760Li xDrive BMW M760Li xDrive
Sedmičkové BMW s dvanáctiválcem má síly dost. Možnosti individualizace ukazuje dealer Abu Dhabi Motors.

BMW řady 7 je v první řadě luxusním polykačem kilometrů, obzvláště ve verzi s dlouhým rozvorem. Navíc letos slaví čtyřicetiny, aktuální generace G11/12 debutovala už před dvěma lety. Skutečné verze M jsme se nedočkali, ale dvanáctiválcová M760Li s pohonem všech kol byla odhalena v únoru loňského roku. A ta může „emko“ suplovat krásně, obzvláště tehdy, když vám ji dealer nechá sestavit skutečně podle přání.

A u už poměrně slavných Abu Dhabi Motors se to exkluzivními bavoráky jen hemží, arabská klientela má peněz dost a se spotřebou si nemusí dělat starosti, že? Sedmičce samozřejmě chybí mrštnost menších řad, od skoro 5,24 m dlouhého a 2,4 tuny těžkého korábu nikdo nemůže čekat jízdní vlastnosti supersportu. Ale obří V12 6,6 l se dvěma turby dává hezkých 448 kW (610 k) a 800 N.m. A to ke štěstí stačí... Nebo ne? Jak komu.

Konkrétní bavorský křižník z arabského showroomu je lakován ve výrazné modré Estoril, dostal obří kola M Performance průměru 21 palců s pěticí dvojitých černých a stříbrných paprsků a výrazný splitter. Křídlo na zádi pochází z katalogu Alpiny, nikoli firemní divize Individual jako ona modrá barva karoserie. S ní ostře kontrastuje kabina, kterou z velké části pokrývá luxusní rudá kůže – a jinak je černá.

Cestující vzadu mají královský prostor pro nohy a v opěradlech obrazovky zábavního systému, kdyby se zrovna třeba nudili. Se zrychlením z klidu na stovku za 3,7 s pomalí nebudou, když navíc klient chce a zvolí balíček M, u BMW mu deaktivují omezovač rychlosti a sedma pak upaluje až 305 km/h, tedy na dálnicích v Německu a navíc jen tam, kde je to dovoleno... Na co vlastně potřebuje „čistokrevnou“ M7?

Připomeňme, že tohle auto v základu stojí u nás nemalých 4,74 milionu korun. Tady se ale bohatý zákazník nebál zaškrtávat v konfigurátoru a ještě si vymyslel spoustu věcí navíc. Proč ne, když si to může dovolit?

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Brumbal
Krasavec
Brumbal
| 10. 8. 2017
To Volvo z ruzovim interierem je teda sleha >:D Za me oranzovy interier vypada lip jak cerveny treba v kombinaci s sedym lakem. Jinak neco jineho je tuning od Lumma Design, Mansory, Techart, Hamann atd. kde extravagantni exterier ladi s interierem.
Avatar - Hammunasakra
Krasavec
Hammunasakra
| 10. 8. 2017
Ne že bych s tebou nesouhlasil ale [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] ;-)
Avatar - Brumbal
Krasavec
Brumbal
| 10. 8. 2017
Cervenou kuzi bych celkem chapal v nejakym supersportu, stejne bych volil cernou ale ve velkym sedanu je to kyc.
Krasavec
jakolev3
| 10. 8. 2017
červená koža v modrom aute :-) tento "vycibrený" arabský vkus ja asi nikdy nepochopím...
Avatar - Brumbal
Krasavec
Brumbal
| 9. 8. 2017
Jj cervena kuze je otres, barva na M760 me ani tak nebere jak ty 21" kola s M Parformance.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku