Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Britský The Independent: Auto z Česka=krám?

Libor Zezulka
Diskuze (50)
"Toyota se rozhodla vyrábět nové aygo ve východní Evropě. Výsledek? Nepraktické, hlučné a škaredé stvoření." Přesně tak začíná test jednoho z kolínských trojčat v The Independent.

"Toyota se rozhodla vyrábět nové Aygo ve východní Evropě. Výsledek? Nepraktické, hlučné a škaredé stvoření." Přesně tak zahájil Michael Booth svůj test jednoho z Kolínských trojčat. I dále v textu, který zveřejnil britský The Independent, se dozvídáme zajímavé věci. Autor se kupříkladu rozplývá nad výrobním závodem Toyoty v rodném Japonsku, v němž se zaměstanci propadají hanbou a podávají výpověď, kdykoliv kontrola kvality objeví uvolněný plast, nehledě na to, že celý výrobní proces připomíná balet. "

Zavolali byste do české továrny v Kolíně, abyste si stěžovali," táže se autor a pochybuje, že Britové vědí o České republice více, než že produkuje Budvar a kdysi zpívala sovětské písně. Samotné hodnocení vozu rovněž nevyznívá nijak lichotivě (kromě zmínky o hlučném motoru narazíte na kritické hodnocení interiéru a dalších). Celý test si můžete přečíst na internetových stránkách The Independent.

Libor Zezulka
Diskuze (50)
6. 6. 2005 22:42
Re: Kritiky si vážíme
Tenhle FIAT CROMA, to je tedy téma. Evergreen. Nedávno to začalo u článku o serveru. CROMU pomalu ještě nikdo z nás neviděl, ale my se tady budeme s redakcí přetahovat, jestli montérovi nekde od Turína upadl při montáži šroubovák nebo ne. Každý, kdo má za sebou masáž mozku z papírovejch periodik přece musí vědět, že tady je ostrov informací. Čtu test za testem - s radostí, s nadšením, s uspokojením. CROMA NECROMA. Kdyby chtěla redakce "odstřelit" auto, tak to udělá s takovou noblesou, že to zjistíme, až u liftingované verze. A jestliže redaktor napíše něco o dílenském zpracování, tak si pište, že píše o dílenském zpracování. Umělej problém, pánové.