Brutální Isuzu D-Max XTR má vedle vzhledu ohromovat i schopnostmi v terénu
Isuzu D-Max je již ve svých standardních verzích velmi schopným terénními pick-upem, ale novinka s označením XTR má být při jízdě mimo zpevněné vozovky ještě lepší.
Isuzu D-Max XTR se představilo nejprve jako prototyp návštěvníkům veletrhu užitkových vozidel, pořádaného v Birminghamu od 30. dubna do 2. května 2019, ale koncem letošního roku se promění v model, který zamíří do prodeje.
Novinka v nabídce značky Isuzu má představovat i nadále pracovní pick-up, který ovšem zaujme i svým stylem a především jízdními výkony v terénu. V případě vzhledu je naprosto nepřehlédnutelné agresivně stylizované provedení přídě, na které pak navazuje masivní plastové rozšíření blatníků. V podobném stylu se pak nese i provedení zadního nárazníku.
Pro další zlepšení jízdních schopností pick-upu D-Max v terénu je v případě verze XTR zásadní použití nového odpružení kol z produkce značky Pedders, které spolu se 17palcovými koly obutými do pneumatik Pirelli Scorpion All Terrain Plus o rozměrech 265/70 R17 stojí za zvýšením světlé výšky na 250 mm. Nové jsou i nové přední brzdy.
Na změny provedené v oblasti vzhledu karoserie a vybavení podvozku navazují i úpravy interiéru. Ty zahrnují nové čalounění, přední sportovní sedadla s vyhříváním a sportovní volant se zploštělou spodní částí. Samozřejmostí jsou loga XTR, která zdobí přední sedadla.
Isuzu D-Max XTR má sdílet pohonné jednotky se ostatními verzemi své modelové řady, což znamená, že k jeho pohonu má sloužit přeplňovaný vznětový čtyřválec o objemu 1,9 litru s nejvyšším výkonem 121 kW (164 k) a točivým momentem 360 N.m.
Prodej nového provedení pick-upu D-Max XTR se má rozběhnout koncem letošního roku. Prozatím je k dispozici cena pro britský trh, která je stanovena na 33.999 britských liber (zhruba 1.020.000 Kč).