Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chevrolet Corvette Stingray: Evropo plať!

Tomáš Dusil Tomáš Dusil 27. 11. 2014 • 13:48
64
31
Zobrazit náhledy (64)
Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette
Současná, v pořadí již 7. generace legendárního amerického sporťáku se na starý kontinent dosud dostávala pouze z individuálních dovozů ze zámoří. Nyní se začíná oficiálně prodávat i v Evropě.

Vůz startuje v Německu na částce 74.500 euro, tedy 2.054.000 korun. Mnohem zajímavější je ale přepočet na americké dolary, v nich zmíněná částka činí 92.423 USD. Nahlédnutí do amerického ceníku GM ale může způsobit malý šok. Na domácím trhu je vzpomínaná Corvette k mání za 54.995 USD, tedy zhruba 1.215.000 korun! Tedy skoro o polovinu méně.

Na obhajobu je třeba dodat, že evropská verze vždy nabízí paket Z51 zahrnující kromě elektronicky řízeného diferenciálu s omezeným prokluzem třeba mazání se suchou klikovou skříní, chlazení oleje v diferenciálu či převodovce a jiné.

Vůz je v Evropě poháněn osmiválcem 6,2 litru o výkonu 339 kW, který stačí na dosažení největší rychlosti 292 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,2 sekundy. Standardem je manuální sedmistupňová převodovka, alternativou šestistupňová samočinná.

Související články

Témata
Avatar - Vette
28. 11. 2014 23:05
Re: provoz auta z USA v EU
Probem je, ze pokial auto dlhodobo pouzivas na cudzom uzemi tak ho musis do urciteho datumu prihlasit v tej krajine. Rovnaky problem maju napr. aj vsetci obcania EU co dlhodobo ziju a pracuju v Rakusku. Automaticky tam musis platit dane a poistky.

Druhy problem je, ze v USA su poistky ovela drahsie ako su u nas. Takze by si asi neusetril.
Avatar - Vette
28. 11. 2014 23:02
Re: Cena
V USA ti teraz na C7 neda nikto zlavu. Na C7 su stale cakacky. A obchodnici co maju auta na sklade ich predavaju drahsie ako je cennikova cena. Ked bola nova ZR1, predavala sa aj + 20.000USD nad list price.

Bol som v lete v USA, a hladal som pre kamarata prave C7. Najlacnejsie auta, ktore sa ako mierne jazdene dali kupit stali 75.000USD. To bola vybava podobna tej pre EU. A na leto isli ceny Corvette este hore, lebo o nich vzrastol dopyt. Novu Corvette v zakladnej vybave asi ani nikto nekupuje. Pripocitajte si k USA cene DPH 20%, clo + dovoz a uz ten rozdiel nie je taky velky. A to este nepocitam s homologizaciou a upravami na pouzitie v EU. Individualne dovezene americke auta maju teraz na Slovensku velke problemy na STK!!! Pokial nie su prerobene svetla, nemaju pri xenonoch ostrekovace alebo chybaju na oknach a svetlach E-znacky, auto STK neprejde.

Aj ja by som bol rad keby boli v EU lacnejsie, ale to by sa najprv musela zmenit legislativa medzi USA a EU.
Avatar - Barrichello
28. 11. 2014 20:15
Re: provoz auta z USA v EU
Má to jeden zásadní problém - to auto musí mít platnou technickou z USA, tj jak to uděláš. Uplatíš nebo pošleš jednou za čas auto do usa na stk?

A pojistku musíš platit tady, myslím povinný, havarijko nevím zda ti vůbec udělaj takhle a kolik bude stát, atd.
A kdybu ti čirou náhodou přišli na to, že je to levota, v případě nehody pojištovna neplatí nic a vše cáluješ ty.

28. 11. 2014 18:59
Re: provoz auta z USA v EU
Když už tady probíhá diskuze o autě z usa, tak mě napadlo prostě koupit auto v usa, dovýst do ČR a jezdit tady. S tím rozdílem, že auto bude furt vedeno v USA,spz taky a majitel třeba taky. Právně by byl majitel společnost v USA a mezi ní a mnou by byla smouva o užívání auta. Zaplatil bych jen převoz a hotovo. Nebo by byl problém třeba s blinkrama a jinýma US specifikama? Co by tomu bránilo ? Celníkům by se řeklo, že si američan jede na delší dovolenou do ČR i s autem. Až bych auto chtěl prodat tak třeba zas do USA kontyšem a pak zas dovýst nový. :-)
28. 11. 2014 15:22
Ceny v EU
U nejmenších (nejlevnějších aut) na tom nejsme tak špatně.
V USA jsou porovnatelné modely dokonce dražší..

Nicméně od střední třídy výš jsou zdejší ceny absurdní, viz v diskuzi zmíněné Porsche.
Nebo Octavia a Superb. Za Octavii 1.4
[odkaz] zde mám v USA CR-V 2,4 AWD (obě auta 24 tis. $..
[odkaz]
Ale za to si můžou zákazníci samy.

Mně je bližší americký způsob (vybrat a odjet) s co nejlepší value for money,
než německý způsob objednat si obyčejné auto s výbavou sice na míru, ale ještě na něj čekat a hlavně nehorázně platit :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku