Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chtěl spálit benzin, místo toho zapálil Gallardo

David Bureš David Bureš 29. 1. 2012 • 18:15
14
9
Zobrazit náhledy (14)
Lamborghini Gallardo Lamborghini Gallardo Lamborghini Gallardo Lamborghini Gallardo Lamborghini Gallardo Lamborghini Gallardo Lamborghini Gallardo Lamborghini Gallardo Lamborghini Gallardo
Několik minut naplno sešlápnutého plynu znamenalo, že se italský supersport přehřál.

Bílé Lamborghini Gallardo LP550-2 Bicolore se mělo zúčastnit automobilové výstavy v Portlandu. Pořadatelé ale dovnitř výstavní haly vpustili z bezpečnostních důvodů jen takové vozy, které měly nádrž paliva maximálně z čtvrtiny plnou. To však Gallardo nesplňovalo, a tak se jeden z vystavovatelů rozhodl, že nějaký ten benzin spálí.

Místo toho, aby se s vozem projel a palivo spálil během jízdy, si vystavovatel usmyslel, že bude jednodušší, když se jen posadí do auta a při zařazeném neutrálu šlápne na plyn, aby se motor dostal do otáček.

Krátce poté ale vystavovatele tato činnost omrzela, a tak zaklínil mezi plynový pedál a sedačku kus dřeva (!), aby nemusel uvnitř auta sedět a mít sešlápnutý plyn. Stačilo jen několik minut, aby se stalo to, co by rozumný člověk očekával. Italský supersport se přehřál a z motorového prostoru se vyvalil dým. Automobil byl poté rychle uhašen a z výstavy odvezen.

Zaměstnanci, který měl Lamborghini vystavovat, určitě nepoděkuje majitel automobilu. Bílé Gallardo totiž bylo v soukromých rukou a na výstavu bylo pouze zapůjčeno. Právě proto se s ním vystavovatel zřejmě bál projet.

Shořelé bílé Lamborghini bylo Gallardo LP550-2 Bicolore. Loni představená limitovaná edice desetiválcového babylamba má dvoubarevnou karoserii, s černou částí kontrastuje jedna z pěti nabízených barev – žlutá Giallo Midas, oranžová Arancio Borealis, šedá Grigio Telesto, modrá Blu Caelum nebo právě bílá Bianco Monocerus.

Automobil je v Severní a Jižní Americe prodáván s pohonem zadních kol a s motorem o výkonu 405 kW, zatímco pro zbytek světa je určeno o něco silnější Gallardo LP560-4 Bicolore s pohonem všech kol a desetiválcem s 412 kW.

Související články

Témata
30. 1. 2012 18:17
Re: ok
Ctes jeho prispevky, dyt on to auto vynasi i nad tyhle auta jako je lambo, ferrari atd. a jeste tu lidem nadava do komunistu. Ano amici jsou na tohle ponekud jednodussi, ale ne vsichni. A prvni zminil on svoje auto ne ja ;-) Ostatne uplne nechapu to ze auto ma mit nadrz plnou z jedne tretiny nebo kolik tam rikali protoze nektery tyhle auta maj 100 litru nadrz, nektery 75 litru a to je sakra rozdil.... To uz je jedno jestli je ta nadrz plna nebo poloprazdna
30. 1. 2012 00:15
Lambo
Co k tomu říct? Snad jen, že vystavovatel je idiot. Když se bál projet, co takhle ty 3/4 paliva z nádrže odsát? Aha, aby ho to napadlo na to by musel dokončit aspoň high school, prostě demence.
29. 1. 2012 21:24
Re: ok
Třeba tím chtěl naznačit, že tímhle způsobem (nechat běžet motor) by to asi trvalo pěkně dlouho a proto se to nezdá být inteligentním nápadem.
Přičemž začneš nesmyslně útočit na jeho auto. Nepřipadá ti to poněkud hloupé? ;-)
29. 1. 2012 20:43
Re: ok
A ty jako elita naroda nam to musis objasnit a jeste nam rict, kolik bere tvoje auto na hodinu >:D Nic proti ale zajimalo by me kolik bere ta tvoje fobie pri tahlym stoupani na dalnici dejme tomu ve 110km/h, jestli to dokaze udrzet, pri zapnuty klime atd.... To i to gallardo ma min ;-)
Avatar - beibej
29. 1. 2012 19:20
a kde je
nějaký video nebo foto z té akce? Jestli nemáte tak proč o tom píšete? :no:
Články odjinud