Čínskou flotilu hybridů pomohla vyvíjet konstrukční kancelář Ricardo
První čínský hybrid je připraven ve dvou variantách – Chery A5 ISG a Chery A5 BSG. Obě vychází ze sériového sedanu A5 a po skončení olympijských her by se měla rozběhnout jejich sériová výroba.
Model Chery A5 BSG je hybrid založený na principu start-stop. Benzinový motor o objemu 1,6 litru je doplněný o 12V startér-generátor, převodovka je pětistupňová manuální. Takto upravený automobil dosahuje o 7 % nižší normované spotřeby než sériová 1,6 a v reálném provozu by měla být úspora paliva více než 10 %.
Druhý vůz Chery A5 ISG je poháněn benzinovým motorem 1,3 litru a 151V integrovaným startérem-generátorem o výkon 12 kW. Jedná se o tzv. mild-hybrid (elektromotor není schopen samostatně pohánět vozidlo, jen asistuje spalovacímu motoru), navíc vybavený funkcí start-stop, která znovu nastartuje motor během 200 ms. Součástí systému jsou akumulátory a transformátor. Pohonná soustava má nejvyšší výkon a točivý moment srovnatelný s motorem 1,6. Ricardo předpokládá, že normovaná spotřeba hybridu ISG bude o 15 % nižší.
Oba modely jsou navrženy tak, aby splňovaly evropské emisní normy. Vyrábět se začnou krátce po olympiádě.