Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Čínský BYD se údajně zajímá o značku Maybach

Dan Vořechovský
Diskuze (8)
Čínská automobilka BYD má údajně zájem o získání značky Maybach. Tuto informaci zveřejnil nejmenovaný manažer uvedené automobilky.

Podle informací jednoho z největších čínských automobilových serverů vyjádřila automobilka BYD zájem o získání značky Maybach, která patří do portfolia německého koncernu Daimler. Nejmenovaný manažer čínské automobilky pro server Sina.com uvedl, že BYD má o Maybach velký zájem a je ochoten značku převzít, jakmile Mercedes-Benz rozhodne o tom, že se značky Maybach zbaví.

Koncern Daimler už před dvěma lety uvedl, že v následujících dvou letech zváží, zda bude pokračovat ve výrobě vozů značky Maybach. V polovině tohoto měsíce se pak znovu objevily informace o tom, že by Mercedes mohl výrobu vozů značky Maybach ukončit. Důvodem jsou s největší pravděpodobností dlouhodobě neuspokojivé prodeje vozů této luxusní značky.

Soukromá čínská automobilka BYD se zaměřuje na výrobu subkompaktních a kompaktních vozů, přičemž se snaží těžit i z toho, že její mateřská společnost se zabývá výrobou baterií, takže vyrábí i plug-in hybridy a elektromobily. Automobilka by však ráda pronikla i do segmentu luxusnějších vozů.

V celé této souvislosti není bez zajímavosti, že automobilky Mercedes-Benz a BYD na začátku tohoto měsíce oznámily spolupráci na výrobě elektromobilů pro čínský trh.

Dan Vořechovský
Diskuze (8)
30. 3. 2010 21:42
Maybach vs "S"
jakozto som mal moznost nazriet do Maybachu vo Werku v Sindelfingene a relativne casto som u montaze S-Klasse tak by som to nezjednodusoval ze "Maybach je predlzene S" 8-s
30. 3. 2010 08:36
Re: 1.apríl bude až o niekoľko dní
To vis, novinky kazdy den se tisknou dost spatne, tak vzdy je nejaka ta spekulace u jedne ci druhe automobilky!
Avatar - KANKUNEN
30. 3. 2010 07:38
Re: Dobře nám tak
A jsou tu další papíry, PEČEŤ KVALITY, přitom výsledky skutečných kontrol nikdy nebyly zveřejněny. Vlastně by bylo blbé udělit těmto pumpám teď pečeť kvality.
Avatar - KANKUNEN
30. 3. 2010 07:20
Dobře nám tak
EU je naprosto debilní, vše je samé obelhávání sama sebe viz údaje spotřeby, z výfukových plynů se bere vážně jen CO2 a podobně.
Číňani už mají Volvo a my v Evropě ISO, BZOP, certifikace, kalibrace, pracovní postupy a vykazování podložky M4. Nejde o kvalitu ani bezpečnost reálně, ale o papíry.
V Evropě je důležitější papír o výrobku než výrobek samotný.
Takhle na to jednou dojede celý Starý kontinent, když je tady vlastně zákaz práce.
Avatar - jozephko
30. 3. 2010 06:57
1.apríl bude až o niekoľko dní
Nie je ten článok trochu predčasný? Skôr by mi pasovalo, keby bol zverejnený vo štvrtok. >:D