Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Continental Ecoplus: Nejnižší spotřeba

AutoProfi AutoProfi 22. 12. 2014
6
1
Zobrazit náhledy (6)
CONTI ECOPLUS HT3
Nová řada pneumatik Conti Ecoplus nabízí úsporu paliva až 1,9 litru na 100 km. Směřuje do dálkového provozu.

S obutím Conti Ecoplus stanovuje německý výrobce prémiových pneumatik, společnost Continental, nová měřítka v oblasti přepravy zboží. Maximální optimalizace valivého odporu bez negativního dopadu na kilometrový výkon představuje nejvýznačnější rys těchto plášťů, určených pro použití v dálkové a regionální přepravě na dálnicích a rychlostních silnicích. Poté, co v lednu přišla na trh nová návěsová pneumatika Conti Ecoplus HT3, byla řada Conti EcoPlus v průběhu dalších měsíců doplněna pneumatikami HS3 pro řízené a HD3 pro poháněné nápravy.

Při jasném zaměření na dálkové trasy a regionální přepravu, zahrnující časté použití dálnic, si kompletní řada pneumatik Conti EcoPlus klade za cíl co nejlépe vyhovět požadavkům dnešních zákazníků – konkrétně úsporou paliva až 1,9 litru na 100 km ve srovnání s předchůdci. Tento rys doprovází vysoký provozní výkon a značná spolehlivost prémiového obutí Continental.

CONTI ECOPLUS HS3
Rozměr Index zatížení a rychlostní index Spotřeba paliva Brzdný výkon Vnější hluk
355/50 R 22.5 XL 156 K B B 70 dB (A)
385/55 R 22.5 160 K (158 L)
295/60 R 22.5 150/147 L
315/60 R 22.5 154/150 L
315/70 R 22.5 XL 156/150 L (154/150 M) B B 69 dB (A)
295/80 R 22.5 XL 154/148 M
315/80 R 22.5 156/150 L (154/150 M) B B 69 dB (A)

Nová pneumatika pro hnanou nápravu Conti EcoPlus HS3 s inovovaným dezénem dokazuje, co všechno je možné v oblasti valivého odporu stejně jako u chování za mokra zlepšit, byť tyto vlastnosti z pohledu vývoje obutí samy o sobě představují protichůdné strany. Uzavřená ramena poskytují tomuto plášti pro poháněné nápravy dostatečnou oporu pro potlačení ohýbání, jež má nežádoucí dopad na spotřebu paliva. Současně s mikrolamelami a novou silika směsí zajišťují optimální přilnavost na mokré vozovce.

Pro poháněnou nápravu dostává řada Conti EcoPlus pneumatiku HD3. Nový tvar dezénu s inovovanou ramenní částí nahrazuje obvykle používaný blokový dezén. Bez ztráty přilnavosti přenáší lamely na vozovku jak vyšší výkon nákladních vozidel, tak vyšší účinnost při brzdění. Pro obutí HD3 byla použita nová směs, jež při cestě po dálnici podstatně přispívá k výraznému zlepšení valivého odporu až o 16 %. Conti EcoPlus HD3 je označena symbolem sněhové vločky v horách (3PMSF).

CONTI ECOPLUS HD3
Rozměr Index zatížení a rychlostní index Spotřeba paliva Brzdný výkon Vnější hluk
315/45 R 22.5 147/145 L
295/55 R 22.5 147/145 K
295/60 R 22.5 150/147 L C B 72 dB (A)
315/60 R 22.5 154/150 L
315/70 R 22.5 154/150 L (152/148 M) B B 72 dB (A)
295/80 R 22.5 XL 152/148 M
315/80 R 22.5 156/150 L (154/150 M) B B 72 dB (A)

Třetím členem této produktové řady s moderní koncepcí tvoří návěsový plášť Conti EcoPlus HT3. Silné, uzavřené ramena, optimalizovaná směs a dezén se zvýšeným objemem pryže ve stopě přináší výrazná zlepšení ve valivém odporu a ovladatelnosti. Zároveň si pneumatika Conti EcoPlus HT3 zasloužila nejlepší hodnocení A v označení valivého odporu na EU štítku.

CONTI ECOPLUS HT3
Rozměr Index zatížení a rychlostní index Spotřeba paliva Brzdný výkon Vnější hluk
385/55 R 19.5 156 J B C 69 dB (A)

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Spotreba
| 22. 12. 2014
Šetrenie palivom by mali mať v prioritách jak dizajnéri a konštruktéri, tak zákonodarci. Obmedzenie rozmerov nákladných súprav má za následok, že nič iné ako hranatá kabína s prakticky kolmým čelom sa nad motor posadiť nedá. Limit na rozmery nákladných priestorov a uvoľnenie limitov na zbytok ťahača by dali dostatočný priestor na vývoj v tomto smere. A že to má zmysel, prakticky dokazuje už dlhé roky Luigi Colani - ale zodpovední sú hluchí a slepí.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku