Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude • Zdroj: acz
Dough Murta, viceprezident Scionu, v rozhovoru pro WardsAuto řekl, že značka nepočítá s výrobou otevřené a turbem přeplňovaná varianty model FR-S. To znamená, že s největší pravděpodobností nevzniknou tyto modely ani u sesterské Toyoty GT86 a Subaru BRZ. Murta dále dodává, že roadster nebude zejména kvůli malému zájmu trhu.
Silnější verze GT86 tak sice vyloučena není, o turbem přeplňovaný stroj však nepůjde. Jisté je ale jedno – tento malý lehký sportovní vůz vznikne i v další generaci, u které se již s více variantami počítá. Navíc příští rok má GT86 dostat facelift, který by rovněž mohl zareagovat na největší nedostatky auta, zejména nedostatek točivého momentu ve středních otáčkách.