Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Další zvrat: GT86 s turbem či jako kabrio s největší pravděpodobností nebude

Ondřej Chamilla Ondřej Chamilla 25. 11. 2014 • 18:13
89
7
Zobrazit náhledy (89)
Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86
Scion, americká odnož Toyoty, nepočítá s výrobou kabrioletu či turbem přeplňované verze model FR-S, což je pouze jinak pojmenovaná GT86.

Dough Murta, viceprezident Scionu, v rozhovoru pro WardsAuto řekl, že značka nepočítá s výrobou otevřené a turbem přeplňovaná varianty model FR-S. To znamená, že s největší pravděpodobností nevzniknou tyto modely ani u sesterské Toyoty GT86 a Subaru BRZ. Murta dále dodává, že roadster nebude zejména kvůli malému zájmu trhu.

Silnější verze GT86 tak sice vyloučena není, o turbem přeplňovaný stroj však nepůjde. Jisté je ale jedno – tento malý lehký sportovní vůz vznikne i v další generaci, u které se již s více variantami počítá. Navíc příští rok má GT86 dostat facelift, který by rovněž mohl zareagovat na největší nedostatky auta, zejména nedostatek točivého momentu ve středních otáčkách.

Související články

Témata
30. 11. 2014 20:53
Hothatch
Spíš by se toyota mohla zamyslet nad výrobou varianty hatchback >:D Ač nerad, musím uznat, že tato varianta by byla asi lepší, než kupé nebo kabrio - hodně lidí nemá na dvě auta a přesto si trochu užít a takoví volí Golfa GTI a jemu podobné, prostě auta, co dokáží nabídnout výkon a přesto jdou použít i pro běžný život, v rozumné cenové relaci... Dostat se do téhle skupiny RWD tak by to mohlo být zajímavé >:D
26. 11. 2014 13:26
Re: GT86 více ummmms
Jo ten taky, pokud by se dal spřáhnout s manuální převodovkou.
26. 11. 2014 12:21
Re: GT86 více ummmms
Nebo i ten foukaný 2lirt z Forestra XT.
Avatar - Emel
26. 11. 2014 09:33
Re: Kabrio
No takhle.. MX-5 má zatím jen 1.5G, potvrzený je 2.0G v zatím nezveřejněném výkonu (pokud vím). Aktuálně nejsilnější varianta má 165 koní, Toyobaru má 200... takže v tomhle duelu to zase tak jednoduché není.
Avatar - Magister
26. 11. 2014 07:45
Re: Kabrio
Prospělo, ale nechce se jim moc investovat do něčeho, co moc nevydělává.
Články odjinud