Detroit 2007: Toyota Tundra CrewMax - obr
Novou generaci pick-upu Tundra japonská automobilka Toyota maximálně přizpůsobila požadavkům Američanů. Design navrhl kreativní tým amerického studia Toyoty se sídlem v Newport Beach v Kalifornii, vývoj zajišťovalo technické vývojové centrum v Michiganu a výroba probíhá v Indianě a Texasu. Novou Tundru 2007 Toyota ukázala už v Chicagu vloni v únoru, do Detroitu přivezla i nejprostornější provedení CrewMax.
Toyota Tunda CrewMax 2007 přidává další centimetry vnitřního prostoru a doplňuje modely Regular Cab a Double Cab. Toyotu Tundru CrewMax stejně jako Regular Cab i Double Cab pohání zážehový šestiválec s objemem 4.0 litry a maximálním výkonem 173kW/236 koní, nebo zážehový osmiválec s objemem 4.7 litru a výkonem 200 kW/271 koní, případně zážehový osmiválec 5,7 litru o výkonu 280 kW/381 koní.
Nová Tundra se nyní nabízí v 31 konfiguracích, s pohonem dvou nebo všech kol, se třemi druhy kabiny, třemi rozdílnými rozvory, třemi různými délkami ložné plochy a ve třech stupních výbavy. Toyota Tundra CrewMax měří na délku 5,8 metru, na šířku 2.0 metry a má rozvor 3,7 metru. Dovnitř se vměstná až šest pasažérů včetně řidiče, ti na zadních sedačkách se mohou těšit až na 1,1 metru prostoru v oblasti kolen, což podle Toyoty představuje nejlepší hodnotu v segmentu.
Ložná plocha se v CrewMaxu kvůli natažení kabiny zkrátila na 1,6 metru, standardně má přitom dva metry, v prodloužené verzi dokonce téměř 2,5 metru. O bezpečnost posádky se stará armáda systémů včetně ABS, EBD, stabilizačního systému VSC a kontroly trakce TRAC.
Toyota Tundra v pořadu The WeekendDrive