Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

3er Touring
| 12. 6. 2019 09:35
Pěkný kombík a v M340i i s velmi důstojnou motorizací. :yes: Nicméně, v této generaci už do trojkového kombíku nejdu - sedan mi bude vyhovovat víc.
Avatar - Emel
Re: 3er Touring
| 12. 6. 2019 10:30
Možná až moc. Chápu, že v době 400k dvoulitrů (stříbrní už vědí) je to asi potřeba, akorát holt tohle už nebude žádná lidovka. Nějaká low verze kolem 240kW by se ještě sešla.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: 3er Touring
| 12. 6. 2019 10:40
suhlas...

ale inak na ladviny novej 3-ky sa vcelku aj da pozerat na rozdiel od X7 ci maleho hatchu radu 1 ... tu mi sedia aj proporcie aj tvar aj akesi to spravne vyzarovanie face-u ... ale aj tak by som v podobnej cene asi radsej X2 v stvorkolke od bmw ako takuto ( dnes uz prerastenu ) a natiahnutu 3-ku ... ale tak tym neustalym zvacsovanim a natahovanim sedanov/kombikov skodia automobilky len sebe. ( v dosledku coho je podla mna potom coraz mensi zaujem o vyssiu strednu aj strednu triedu ) a este k tomu vdaka tomu aj nahravaju SUVeckam .. ktore na podobnom razvore su velakrat aj priestrannejsie pritom kasnou daleko kompaktnejsie ako tie kdejake dnesny mega kombiky a sedany.. ved aj to nove GLB od medveda na dlzke 4,63 m pri podobnom razvore ako ma bmw 3 ponukne v konecnom dosledku vlastne az 7 miest... nehovoriac o priestore nad hlavou ... a uz na pohlad presklennejsej vzdusnejsej kasni a pohodlnejsiemu nastupovaniu....
Re: Re: Re: 3er Touring
| 12. 6. 2019 10:52
X2ku nedostaneš s šestiválcem, takže v tom vidím zásadní nedostatek X2ky. Když trojku, tak za mne jedině s šestiválcem.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 12. 6. 2019 10:58
ono sa nakoniec stejne dnes uz 3 stvrtiny trojok ( aj viac ) preda v 4 valci ... ale chapem... ten sestvalec tam je uz z principu a aj ako taka psychlogicka vsuvka ktora ma celkovy kredit 3ky nadalej udrzovat hodne vysoko... ale casom aj 3ka o sestvalec podla mna pride.. a dopadne ako XE ..... doba sa zmeni uz onedlho... ja by som kazdopadne v cene nejakej tej beznej 3ky dnes uz radsej bral take stvorvalcove X2 v 4kolke ... alebo nejaky evoque v 4kolke..
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 12. 6. 2019 15:05
To nie je "psychologická vsuvka" ale fakt vydarený a poriadny motor. Áno už aj R4 majú viac výkonu ale tej hladkosti chodu a podania výkonu sa R6 nevyrovnajú.
Raz to treba skúsiť aj na vlastnej koži.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 13. 6. 2019 08:24
Speedfred: na to už ale nepřijdeš, dneska nekoupíš manuální převodovku, automat si bude přeřazovat tam, kde bude potřeba.
S manuální převodovkou by byl rozdíl v tom, že vrcholný výkon u čtyřválce byl v 5800 otáčkách a u 340i bude o nějakých tisíc otáček víc. Ok, tisíc otáček. Klidně se bez nich obejdu. Kultivovanost projevu? To není diesel, nepoznáš žádný rozdíl, na světlech pořád nevíš, jestli motor běží nebo ne. Chybí tomu basová linka. Ale než povinný x-drive tak radši o dva válce míň... Já jen doufám, že se u BMW vzpamatují. Čekám na 840i a tam se uvidí, pokud bude znovu jen na čtyři, příští auto bude americké :-(
Re: Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 12. 6. 2019 15:44
To bych nesouhlasil. 300 koní ze čtyřválce a 300 koní z šestiválce je slušný rozdíl v kultivovanosti. Pamatuju si starší Imprezy STi. Ze čtyřválce velkým turbem vydolovaný výkon, kde to do 3 tisíc nejelo a v 6 tisících tomu došel dech. Taková N54ka třeba v E92 335i měla stejný výkon, ale z třílitru, kde turba tlačila jen pár desetin atmosféry. Pocitově velmi atmosférická charakteristika. Holt objem nahradit moc nejde. :)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 12. 6. 2019 15:49
Presne tak. A ono aj B58 si tú atmosférickú charakteristiku čiastočne zachováva (teda platí pre 240 a 250 kW verzie, neviem, ako táto výkonnejšia 275 kW verzia). A to sa mi páči, proste už odspodu je tam suverenita daná objemom (ktorú menší objem dobieha turbom, ale pred jeho nafúknutím proste je to práve o tom objeme) a zároveň motor prudko neumiera po 6000 ot.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 13. 6. 2019 08:20
Pane Beránku, Impreza měla jedno turbo a čím víc bylo výkonu, tím horší byl průběh výkonu ale u závodního vozu na tom zase tak moc nefrčí.
Do nové trojky si půjdu vyzkoušet opět 330i. S krabičkou od racechipu dostaneš 300 koní a když ji vypneš nebo zapneš, nijak nepoznáš rozdíl v tom, jakým bude motor pracovat. Pro civilní auto naprosto dostačující motorizace. Bude tomu chybět ten zvuk, ale otázkou je, jestli potřebuješ aby se po tobě půl ulice otáčelo, když nastartuješ, nebo když tomu vytneš. Za mě úplně v pohodě motorizace (tedy až po tom výkonovém upgrade-u). Šestivál má smysl hlavně proto, že tě stejná krabička zase pustí na dejme tomu 420 koní za pár šupů.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 13. 6. 2019 09:28
Za mne "krabičku" až do M3. Základ G80ky bude kolem 500 koní, poladěné to bude někam na 570 - to bude fajn. A když už jsme u toho, mám větší důvěru přímo v mapu než v "krabičku". Vím, že jsi motorkář - nedávno jsem četl článek jednoho úpravce BMW motorek o tom, že moderní řídící jednotky (např. na RRu) jsou schopné "vzdorovat" krabičkám, což vyplývá z povahy toho, jak fungují (defacto "oblbují" řídící jednotku "nesprávnými" informacemi). Kompletní mapy bývají dražší, protože tam se ta řídící jednotka musí cracknout, takže to zabere víc času v rámci vývoje, ale výsledek se zdá být lepší. ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 13. 6. 2019 10:21
S krabičkou neztratíš záruku. A než platit za nějakou mapu +20 koní padesát tisíc, jak je u BMW zvykem...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 13. 6. 2019 11:51
Nemyslím u BMW. Dobré (a podle zpětné vazby třeba na Bimmerpostu spolehlivé) mapy má např. BR-Performance. Dosavadní F80ka má ve Stage 1 +70 koní jenom mapou. Ano, je to dohledatelnější než krabička, kterou vypojíš, ale zas se můžeš spolehnout, že to někde pořádně programoval a ne že řídící jednotka dostává "podivné" informace a snaží se na to adaptovat. Navíc, jak jsem psal, moderní řídící jednotky to už mohou poznat a žádný vyšší výkon tam neuvidíš, protože rozporuplné nebo nekonzistentní informace z krabičky povedou k tomu, že s tím řídící jednotka bude "bojovat". A ani cena není nijak divoká - 1 000 EUR.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 13. 6. 2019 12:57
U racechipu stoprocentně funguje a nic to nebojkotuje. Platil jsem 700 EUR s dvouletou - bůhví jestli tomu věřit - zárukou na motor.
Re: Re: 3er Touring
| 12. 6. 2019 10:54
Až moc "důstojnou"? 374 koní pojede dobře, ale neřekl bych, že je to "až moc". ;-)
Avatar - Emel
Re: Re: Re: 3er Touring
| 12. 6. 2019 11:11
Tak výkonu není nikdy až moc, o to nejde... akorát je tam dost díra mezi obyč dvoulitrem se 190kW a třílitrem s 275kW... který už má eMkové číslo a bojím se, že si ho BMW nechá pořádně zaplatit. Ale samozřejmě... ten problém není v nabídce BMW, ale v mém zůstatku na účtu :-)
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 12. 6. 2019 11:14
vem to čert... nějaké R6 Ta tyrkysová to přidá 1500 Hp (ale jako fakt! ) :D ;-) ...zase jedno ztěch autí, co jsou hezčí dle mého bez m paketu, takovej bez elegance tady se moc nepovedl... bez paketu s tyrkysovou z uvodni fotky á dobře zvolenýma kolama za mě: zn ideál... :-)
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 12. 6. 2019 11:31
Za mě je tyrkysová moc do zelena, já zelenou na autě obecně moc nemusím... možná bych udělal výjimku u E-Type.

Trojka dobrý, asi klidně bez eMka... ale možná se mi končící generace líbí o chlup víc, na téhle je místy vidět, že přibrala.
Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 12. 6. 2019 11:49
Dva roky zpátky dávali na silné benzíny 26% dolů - akce BMW. Přimlouval bych se za zopakování.
Včera jsem viděl já nevím trojku-pětku nebo co to bylo předchozí generace. Rozžhavené železo vzadu - jen červené světlomety na černém autě - tohle se mi strašně líbí a u téhle generace to budu postrádat... jinak velmi pohledné auto.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 12. 6. 2019 14:52
To bolo zrejme na 30i. Na 40i bolo viac.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 13. 6. 2019 08:25
To si asi špatně pamatuju já nebo ty, tenkrát jsem si opakovaně konfiguroval 340i a těch 26 procent tam bylo, navíc ale podmíněno tím, že sis musel objednat výbavu za cca 200... ale víc snad nikdy u BMW nedávali. I tak pěkný. Tak by to mohlo být pořád.
Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 12. 6. 2019 12:36
Tak mezi tech 190kw a 275kw se jeste jedna dve motorizace vejdou, jen holt nebudou spalovat benzin. ;-)
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 12. 6. 2019 14:51
Budou spalovat... Víme koho... :D Pana Teslu HYPER LOMPEN COFFEE :-!
Re: Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 12. 6. 2019 15:40
Přesně. Třeba M340d bude mít 235 kW - jen je to nafta. :)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 12. 6. 2019 15:46
Ako naftu nemusím, tak v kombíku by som si 40d predstaviť vedel. Predsalen je to kombík určený na rodinné využitie a R6 nafta je kultivovanosťou a zvukom inde ako R4. A ako si pamätám z 335d, tak sily mala viac než dostatok. Keďže teraz z toho spravili M Performance model, tak sa určite aj tej nafte snažili dať trochu športovejšieho fílingu (aj keď umelého a reprákového).
Do sedanu ale jednoznačne 40i.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 12. 6. 2019 19:08
A ja blazen vzdycky resil palivo podle najezdu a hele ho, kastle!, podle kastle se to dela. :D ;-)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 12. 6. 2019 22:02
:D Učíš sa celý život. :-[] Proste u mňa je stále nafta tá úžitkovejšia motorizácia a ak už, viac sa mi hodí do úžtkovejšieho kombi. Ale vieš, že ja osobne by som aj do toho kombi bral benzín.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 13. 6. 2019 08:30
A to te slechti. ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 12. 6. 2019 19:37
Já bych šel ještě dál. Do sedanu M3! :-)
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 12. 6. 2019 21:57
Nevím nevím... musím říct, že mě celkem chytl čtyřlístek, v téhle kategorii. Akorát já nerad sedany... takže snad ta 340i Touring, když se bude dařit za pár let.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3er Touring
| 13. 6. 2019 09:30
Čtyřlístek je krásnej, ale zadokolka, což je pro mne dealbreaker. Potřebuji něco univerzálnějšího, co zvládne i tuhé zimy bez kompromisů. ;-) Samozřejmě top kombík (pokud zůstaneme u BMW ve střední třídě) bude Alpina B3 (odhadem nějakých 450 koní).
Krasne kombi ale ta nova 8er GranCoupe
| 12. 6. 2019 22:53
Krasne kombi 3er, jsem taky vic na sedany ale tomu kombiku to slusi moc. No a nejvetsi BMW krasavec je 8er v Gran Coupe, masakr: https://f92.bimmerpost.com/…s/showthread.php?…
Re: Krasne kombi ale ta nova 8er GranCoupe
| 13. 6. 2019 12:58
Já vidím Kiu Stinger při bočním pohledu. Za mě klasické kupé:)
Avatar - Tee
Re: Re: Krasne kombi ale ta nova 8er GranCoupe
| 14. 6. 2019 12:41
8er grancoupe som videl nazivo pred cca dvomi mesiacmi, ale ku kii stinger by som to rozhodne neprirovnaval.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku