Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - JirkaV8
to zas bude
| 10. 9. 2019 09:28
To zas bude, nalepky no fear na zadnim okne, propocene sustaky a nekompletni chrup v udivu, jak to polehava otlucene kolem svodidel. :no:
Avatar - iudex
Re: to zas bude
| 10. 9. 2019 09:32
To si trochu mýliš, toto si puberťáci s No fear nálepkami nebudú môcť dovoliť a tak im ostanú len tie pravoverné japonské vozy z 90. rokov.
Avatar - Ozzman
Re: Re: to zas bude
| 10. 9. 2019 10:37
Nebo poctivá práce fauvé, jako Golf3 či Š.Fabia a Octavia ;) :D
Re: to zas bude
| 10. 9. 2019 10:18
Kramného kolegáčci, je to marný, je to marný a je to marný. Horší jak 20 let starej Civic pro puberťáky :D Pouťová růže z papíru, leda na cvičení někam na airsoftové hřiště, holt Hjunda ;-\
Re: Re: to zas bude
| 10. 9. 2019 13:53
Skutečně duchaplný příspěvek do diskuze :D
Avatar - wakantanka
Re: to zas bude
| 10. 9. 2019 10:41
Vlastný opis?
Avatar - rokyta.p
Re: to zas bude
| 10. 9. 2019 13:50
Fuj, kdo by to chtěl? :-[] "Neutral gender prostitut" z Nošovic 8-s Nebrat! Ani klasicke N (=never) nebylo ani trochu uspěšný. :no:
Re: Re: to zas bude
| 10. 9. 2019 13:53
Ty máš slušnej mindrák.
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: to zas bude
| 10. 9. 2019 14:45
To je diagnoza.
Avatar - iudex
Dobrý smer
| 10. 9. 2019 09:36
Tak toto sa mi celkom páči, odľahčenie je ten správny smer pre auto so športovými ambíciami a 50 kíl je slušná diéta. Proste taký kórejský Trophy R, ale na rozdiel od toho Meganu tento Hyundai bude aj použiteľný, našťastie to odľahčovanie nevzali do extrému (vyhodené zadné sedačky a pod.).
Akurát sa obávam, že trh primárne registruje výkon a keďže tu nie je ani symbolické zvýšenie, auto možno trochu zapadne. Ale uvidíme, aká bude cena, ak by to nebolo príliš drahšie ako štandard, pre tých, ktorí chcú chodiť často na okruhy to bude zrejme skvelá voľba.
Avatar - Emel
Re: Dobrý smer
| 10. 9. 2019 09:45
Taky sa mi to páči, taky len celkom - 50kg, z nichž půlka jde na vrub lehčích kol... to mi nepřijde až taková pecka. Ale už výchozí eNko je zajímavý auto, takže jo, proč ne.

BTW, proč auto určené výhradně pro evropské zákazníky, vyrobené a zřejmě vyvinuté v Evropě, nese označení odkazující na testovací trať v Namyangu...
Re: Re: Dobrý smer
| 10. 9. 2019 12:26
Sám Hyundai při představení N-ka sdělil, že to N má symbolicky spojovat Namyang, Nošovice a Nürburgring ...
Re: Dobrý smer
| 10. 9. 2019 09:46
Souhlas se vsim. Tech 10 koniku tam nekde nahrabat mohli. Realna zmena zadna, ale symbolika by byla vic nez jasna a dulezita. A taky super ze se pri hledani kil nepustili do hardcore reseni jako HH bez sedacek, bez zvukove izolace, bez regulernich skel... coz za me vzdycky konci tak trochu usmevne, HH (definice auta vseumela) zbaveny veskere prakticnosti.
Avatar - pradeda777
Re: Re: Dobrý smer
| 10. 9. 2019 09:54
Souhlas, ale k vůli 10 koníkům podstupovat novou nákladnou homologaci pro 600 kusů by ekonomicky nedávalo smysl. Proto na motor "nešahali"... :-! .
Avatar - Magister
Re: Re: Re: Dobrý smer
| 10. 9. 2019 11:06
Myslím, že to je první i designově dotažený hyundai.
s e x
| 12. 9. 2019 10:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku