Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i30 N Project C odhalen. Extrémní hot hatch z Nošovic je lehká limitovaná edice

Korejská značka rozšiřuje nabídku hot hatche i30 N o vrcholnou verzi. Vznikne v pouhých 600 exemplářích.
Zpět na článek
10. 9. 2019 09:28
10. 9. 2019 09:32
10. 9. 2019 10:37
10. 9. 2019 09:36
10. 9. 2019 09:45
10. 9. 2019 12:26
10. 9. 2019 09:46
12. 9. 2019 10:38
Avatar - JirkaV8
10. 9. 2019 09:28
to zas bude
To zas bude, nalepky no fear na zadnim okne, propocene sustaky a nekompletni chrup v udivu, jak to polehava otlucene kolem svodidel. :no:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - iudex
10. 9. 2019 09:32
Re: to zas bude
To si trochu mýliš, toto si puberťáci s No fear nálepkami nebudú môcť dovoliť a tak im ostanú len tie pravoverné japonské vozy z 90. rokov.
Avatar - Ozzman
10. 9. 2019 10:37
Re: to zas bude
Nebo poctivá práce fauvé, jako Golf3 či Š.Fabia a Octavia ;) :D
Avatar - cascadia2
15. 9. 2019 11:54
Re: to zas bude
Ale kdeže, už zlidovělo, že "Kdo si koupí Hjůndaje, na do smrti ku.nda je. Díky" :-[]
10. 9. 2019 10:18
Re: to zas bude
Kramného kolegáčci, je to marný, je to marný a je to marný. Horší jak 20 let starej Civic pro puberťáky :D Pouťová růže z papíru, leda na cvičení někam na airsoftové hřiště, holt Hjunda ;-\
10. 9. 2019 13:53
Re: to zas bude
Skutečně duchaplný příspěvek do diskuze :D
Avatar - rokyta.p
10. 9. 2019 13:50
Re: to zas bude
Fuj, kdo by to chtěl? :-[] "Neutral gender prostitut" z Nošovic 8-s Nebrat! Ani klasicke N (=never) nebylo ani trochu uspěšný. :no:
10. 9. 2019 13:53
Re: to zas bude
Ty máš slušnej mindrák.
Avatar - Beefcake
10. 9. 2019 14:45
Re: to zas bude
To je diagnoza.
Avatar - iudex
10. 9. 2019 09:36
Dobrý smer
Tak toto sa mi celkom páči, odľahčenie je ten správny smer pre auto so športovými ambíciami a 50 kíl je slušná diéta. Proste taký kórejský Trophy R, ale na rozdiel od toho Meganu tento Hyundai bude aj použiteľný, našťastie to odľahčovanie nevzali do extrému (vyhodené zadné sedačky a pod.).
Akurát sa obávam, že trh primárne registruje výkon a keďže tu nie je ani symbolické zvýšenie, auto možno trochu zapadne. Ale uvidíme, aká bude cena, ak by to nebolo príliš drahšie ako štandard, pre tých, ktorí chcú chodiť často na okruhy to bude zrejme skvelá voľba.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Emel
10. 9. 2019 09:45
Re: Dobrý smer
Taky sa mi to páči, taky len celkom - 50kg, z nichž půlka jde na vrub lehčích kol... to mi nepřijde až taková pecka. Ale už výchozí eNko je zajímavý auto, takže jo, proč ne.

BTW, proč auto určené výhradně pro evropské zákazníky, vyrobené a zřejmě vyvinuté v Evropě, nese označení odkazující na testovací trať v Namyangu...
10. 9. 2019 12:26
Re: Dobrý smer
Sám Hyundai při představení N-ka sdělil, že to N má symbolicky spojovat Namyang, Nošovice a Nürburgring ...
Avatar - cascadia2
15. 9. 2019 11:55
Re: Dobrý smer
N = N.A.S.R.A.T :-[]
Avatar - fOE
10. 9. 2019 09:46
Re: Dobrý smer
Souhlas se vsim. Tech 10 koniku tam nekde nahrabat mohli. Realna zmena zadna, ale symbolika by byla vic nez jasna a dulezita. A taky super ze se pri hledani kil nepustili do hardcore reseni jako HH bez sedacek, bez zvukove izolace, bez regulernich skel... coz za me vzdycky konci tak trochu usmevne, HH (definice auta vseumela) zbaveny veskere prakticnosti.
Avatar - pradeda777
10. 9. 2019 09:54
Re: Dobrý smer
Souhlas, ale k vůli 10 koníkům podstupovat novou nákladnou homologaci pro 600 kusů by ekonomicky nedávalo smysl. Proto na motor "nešahali"... :-! .
Avatar - Magister
10. 9. 2019 11:06
Re: Dobrý smer
Myslím, že to je první i designově dotažený hyundai.
12. 9. 2019 10:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0