Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Frankfurt 2019

Autosalon Frankfurt 2019

Letošní ročník IAA se koná mezi 12. a 22. zářím 2019, na 10. a 11. září jsou naplánovány novinářské dny. Hostí jej jako tradičně frankfurtské výstaviště. Mottem ročníku je "Driving tomorrow," tedy řízení zítřka.

Hlavními hvězdami výstavy jsou Land Rover Defender, Porsche Taycan nebo Volkswagen ID.3. Škoda na IAA 2019 představuje hlavně nové deriváty svých modelů, např. elektrické Citigo.

 

Vstupné

Vstupenky na IAA 2019 je možné zakoupit online nebo až na místě. Nákup přes internet je však cenově výhodnější, vstupné během pracovního týdne v takovém případě vyjde na 13 eur. Výstaviště je otevřeno každý den od 9:00 do 19:00.

Kdy: 12. – 22. 9. 2019

Kde: Ludwig-Erhard-Anlage 1, D-60327 Frankfurt/Main, z Prahy 510 km

VSTUPENKY ONLINE

 

Historie

Autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem se koná od roku 1987 a pořádá se jednou za dva roky. Zaměřuje se na osobní automobily a ob rok se střídá s výstavou nákladních automobilů v Hannoveru.

Původně byly tyto výstavy společné, když se ale staly kapacitně nezvladatelné, rozdělily se podle zacílení. Společná minulost se ostatně odráží i ve společném názvu obou výstav. V domovském Německu jsou nazývány stejně, IAA (Internationale Automobil-Ausstellung), neboli mezinárodní automobilová výstava.

I přes pokles zájmu vystavovatelů i návštěvníků patří autosalon ve Frankfurtu mezi největší automobilové výstavy na světě. Poslední ročník, konaný v roce 2017 navštívilo přes 810.000 osob.

Starší ročníky

Autosalon Ženeva

Autosalon Paříž

Další autosalony

Zpět na článek

Hyundai i30 N Project C odhalen. Extrémní hot hatch z Nošovic je lehká limitovaná edice

18 komentářů

Avatar - JirkaV8
JirkaV8
To zas bude, nalepky no fear na zadnim okne, propocene sustaky a nekompletni chrup v udivu, jak to polehava otlucene kolem svodidel. :no:
Avatar - iudex
iudex
To si trochu mýliš, toto si puberťáci s No fear nálepkami nebudú môcť dovoliť a tak im ostanú len tie pravoverné japonské vozy z 90. rokov.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nebo poctivá práce fauvé, jako Golf3 či Š.Fabia a Octavia 😉 😁
Avatar - cascadia2
cascadia2
Ale kdeže, už zlidovělo, že "Kdo si koupí Hjůndaje, na do smrti ku.nda je. Díky" 😒]
cascadia
Kramného kolegáčci, je to marný, je to marný a je to marný. Horší jak 20 let starej Civic pro puberťáky 😁 Pouťová růže z papíru, leda na cvičení někam na airsoftové hřiště, holt Hjunda ;-\
Wolfalack
Skutečně duchaplný příspěvek do diskuze 😁
Avatar - wakantanka
wakantanka
Vlastný opis?
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
Fuj, kdo by to chtěl? 😒] "Neutral gender prostitut" z Nošovic 8-s Nebrat! Ani klasicke N (=never) nebylo ani trochu uspěšný. :no:
Wolfalack
Ty máš slušnej mindrák.
Avatar - Beefcake
Beefcake
To je diagnoza.
Avatar - iudex
iudex
Tak toto sa mi celkom páči, odľahčenie je ten správny smer pre auto so športovými ambíciami a 50 kíl je slušná diéta. Proste taký kórejský Trophy R, ale na rozdiel od toho Meganu tento Hyundai bude aj použiteľný, našťastie to odľahčovanie nevzali do extrému (vyhodené zadné sedačky a pod.).
Akurát sa obávam, že trh primárne registruje výkon a keďže tu nie je ani symbolické zvýšenie, auto možno trochu zapadne. Ale uvidíme, aká bude cena, ak by to nebolo príliš drahšie ako štandard, pre tých, ktorí chcú chodiť často na okruhy to bude zrejme skvelá voľba.
Avatar - Emel
Emel
Taky sa mi to páči, taky len celkom - 50kg, z nichž půlka jde na vrub lehčích kol... to mi nepřijde až taková pecka. Ale už výchozí eNko je zajímavý auto, takže jo, proč ne.

BTW, proč auto určené výhradně pro evropské zákazníky, vyrobené a zřejmě vyvinuté v Evropě, nese označení odkazující na testovací trať v Namyangu...
Tonito
Sám Hyundai při představení N-ka sdělil, že to N má symbolicky spojovat Namyang, Nošovice a Nürburgring ...
Avatar - cascadia2
cascadia2
N = N.A.S.R.A.T 😒]
Avatar - fOE
fOE
Souhlas se vsim. Tech 10 koniku tam nekde nahrabat mohli. Realna zmena zadna, ale symbolika by byla vic nez jasna a dulezita. A taky super ze se pri hledani kil nepustili do hardcore reseni jako HH bez sedacek, bez zvukove izolace, bez regulernich skel... coz za me vzdycky konci tak trochu usmevne, HH (definice auta vseumela) zbaveny veskere prakticnosti.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Souhlas, ale k vůli 10 koníkům podstupovat novou nákladnou homologaci pro 600 kusů by ekonomicky nedávalo smysl. Proto na motor "nešahali"... :-! .
Avatar - Magister
Magister
Myslím, že to je první i designově dotažený hyundai.
Pit Wossen
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.