Kramného kolegáčci, je to marný, je to marný a je to marný. Horší jak 20 let starej Civic pro puberťáky :D Pouťová růže z papíru, leda na cvičení někam na airsoftové hřiště, holt Hjunda ;-\
Tak toto sa mi celkom páči, odľahčenie je ten správny smer pre auto so športovými ambíciami a 50 kíl je slušná diéta. Proste taký kórejský Trophy R, ale na rozdiel od toho Meganu tento Hyundai bude aj použiteľný, našťastie to odľahčovanie nevzali do extrému (vyhodené zadné sedačky a pod.).
Akurát sa obávam, že trh primárne registruje výkon a keďže tu nie je ani symbolické zvýšenie, auto možno trochu zapadne. Ale uvidíme, aká bude cena, ak by to nebolo príliš drahšie ako štandard, pre tých, ktorí chcú chodiť často na okruhy to bude zrejme skvelá voľba.
Taky sa mi to páči, taky len celkom - 50kg, z nichž půlka jde na vrub lehčích kol... to mi nepřijde až taková pecka. Ale už výchozí eNko je zajímavý auto, takže jo, proč ne.
BTW, proč auto určené výhradně pro evropské zákazníky, vyrobené a zřejmě vyvinuté v Evropě, nese označení odkazující na testovací trať v Namyangu...
Souhlas se vsim. Tech 10 koniku tam nekde nahrabat mohli. Realna zmena zadna, ale symbolika by byla vic nez jasna a dulezita. A taky super ze se pri hledani kil nepustili do hardcore reseni jako HH bez sedacek, bez zvukove izolace, bez regulernich skel... coz za me vzdycky konci tak trochu usmevne, HH (definice auta vseumela) zbaveny veskere prakticnosti.