Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Ducati
Ducati
Ducati
Ducati
18 Fotogalerie

Ducati na výstavě Intermot 2006

Italský výrobce motocyklů Ducati nemohl chybět na světovém motosalonu Intermot, ale největší trumfy si schovává až na výstavu doma v Miláně. Prezentaci modelů v Německu jsme shrnuli do jednoho článku.

Ducati na výstavě v Kolíně nad Rýnem nepřestavil téměř nic, o čem by se již dříve nemluvilo. Modely Monster S4R a 1100 Multistrada byly na internetu představeny ještě před Intermotem. Hypermotard a Desmosedici RR jsou známé stroje ve světě motocyklů už nějaký ten měsíc. Jedinou drobnou novinkou bylo rozšíření modelové řady Sport Classic.

Ducati Monster S4R Testastretta: základní model v řadě Monster S4R dostane v příštím roce kapalinou chlazený dvouválec Testastretta, který doposud byl ve verzi S4Rs. Agregát s osami válců do L má objem 998 cm3, čtyři ventily na válec a výkon 96 kW (130 k) v 9 500 ot/min. Maximální točivý moment 104 Nm nastupuje v 7 500 ot/min. Podvozek moc změn nepřinese, příhradový rám z ocelových trubek bude mít vpředu plně nastavitelnou upside-down vidlici Showa o průměru 43 mm. Vzadu bude také plně nastavitelná jednoramenná kyvná vidlice Sachs monoshock. Brzdový systém obstará světoznámá společnost Brembo, na přední ose budou dva kotouče o průměru 320 mm se čtyřpístkovými radiálními třmeny, vzadu je jeden menší kotouč. Cena pro český trh byla stanovena na 368 tis. Kč.

Ducati Multistrada 1100 a Multistrada 1100 S: obě verze této cestovatelské mašiny bude pohánět pro Ducati klasický vidlicový dvouválec s osami válců do L, tentokrát o objemu 1078 cm3. Motor bude mít výkon 70 kW (95 k) v 7 750 ot/min a maximální točivý moment 103 Nm v 4 750 ot/min. Tělo motorky bude tvořit příhradový rám z ocelových trubek. Plně nastavitelný podvozek má vpředu obrácenou vidlici Marzocchi, vzadu je jednoramenná kyvná vidlice s centrálním tlumičem Sachs. Brzdový systém dodala firma Brembo. Multistrada 1100 S se od základní verze liší především odpružením Öhlins, které na první pohled rozlišíte díky zlaté barvě na přední USD vidlici.

Ducati Sport 1000 S je první novinkou, která se na Intermotu objevila. Jedná se o letošní model z modelové řady Sport Classic, jen se na motocyklu objevil větrný štít. Další drobná variace na Sport 1000 je přestavení tohoto motocyklu v dvoumístném provedení, tzv. biposto. Tento model poznáte pochopitelně podle delšího sedla s druhým místem pro spolujezdce, ale také podle změny výfukového potrubí: dvoumístná verze má koncovku na každé straně motocyklu.