Emilia GT Veloce je další úžasný restomod. O pohon se postará biturbo V6, cena bolí
Německá společnost Emilia Auto představuje projekt GT Veloce, který je v podstatě moderní interpretací klasické Alfy Romeo Giulia GT.
Každé auto přitom vznikne z původního kupé z 60. nebo 70. let, nebude to ovšem zrovna jednoduchý proces. Z originálu se totiž vezme v podstatě jen karoserie a interiér, obojí však bude upraveno. Emilia například dostane odlišnou přední kapotu nebo širší blatníky.
Karoserie přijde na zakázkový prostorový rám, který doplní také moderní pohonné ústrojí a spousta nové techniky.
Německá firma si k pohonu vybrala dvěma turbodmychadly přeplňovaný šestiválec o objemu 2,9 litru známý ze současné Giulie Quadrofoglio. Spojen bude s 8stupňovou automatickou převodovkou od ZF, která samozřejmě bude pohánět zadní kola. Výrobce počítá s výkonem přes 500 koní a točivým momentem přesahujícím 600 N.m.
Podvozek dostane nezávislé zavěšení kol a využije díly od firmy KW. Vpředu se objeví lichoběžníková náprava, vzadu víceprvek. Brzdy dodá Brembo, chybět nebude posilovač řízení, ABS a kontrola trakce.
Interiér si prý ponechá atmosféru originálu, výbavu ovšem rozšíří moderní prvky jako automatická klimatizace, elektrické ovládání oken a zrcátek nebo multimediální systém. V plánu jsou také sedadla Recaro.
Emilia GT Veloce se plně představí ve druhé polovině příštího roku. Němci chtějí postavit jen 22 exemplářů, cena má startovat na částce okolo 10 milionů korun.