Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Extrémně výkonný a luxusní Brabus Rocket 900 lze získat i za velmi zajímavou částku

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (3)

Brabus Rocket 900 na základech modelu Mercedes-Maybach S 600 představuje jeden z nejrychlejších a zároveň nejluxusnějších automobilů na světě. Výjimečně zachovalý exemplář za výhodnou cenu nyní čeká na nového majitele.  

Brabus patří mezi tradiční úpravce vozů s třícípou hvězdou ve znaku a svou pozornost věnuje i těm nejluxusnějším modelům značky Mercedes-Maybach. Díky tomu se již v roce 2015 představil Brabus Rocket 900, jehož základem se stal Mercedes-Maybach S 600 s šestilitrovým vidlicovým dvanáctiválcem v přídi.

Specialisté z Bottropu při proměně S 600 v Rocket 900 kompletně přepracovali pohonnou jednotku, což znamená, že původně šestilitrový dvanáctiválec s výkonem 390 kW (530 k) a točivým momentem 830 N.m po jejich zákroku poskytoval z objemu 6,3 l nejvyšší výkon 662 kW (900 k) a točivý moment 1500 N.m.

Samozřejmostí jsou s těmito hodnotami související úpravy podvozku a stranou nezůstal ani vzhled vozu a interiér. Právě interiér si přitom zaslouží vedle pohonné jednotky zvýšenou pozornost a to díky modernímu a výkonnému multimediálnímu systému či materiálům obložení a čalounění nebo provedení páru zadních samostatných sedadel.

Brabus Rocket 900 se díky všem provedeným úprav stal jedním z nejluxusnějších a především nejrychlejších zástupců své kategorie na světě a jejím prakticky dodnes. To ostatně velmi dobře demonstruje jeho schopnost akcelerovat z 0 na 100 km/h za 3,7 s, maximální rychlost 350 km/h a cena minimálně 347.000 eur (zhruba 8,9 milionu Kč) v případě objednání nového exempláře.

Společnost AutoSeredin se sídlem v Hechingenu u Stuttgartu má však ve své nabídce Brabus Rocket 900 z roku 2015, který nabízí za částku 249.899 eur (kolem 6,4 milionu Kč), což je výrazně méně než za zcela nový vůz. Tento konkrétní exemplář přitom i přes svůj věk působí dojmem prakticky nového vozu, což vedle pouhých 16.999 ujetých kilometrů umocňuje i skutečnost, že plně odpovídá modernizovanému provedení pro rok 2019.

Foto: AutoSeredin

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (3)

Doporučujeme

12. 11. 2019 17:20
Není se čemu divit
Obecně cena u AMG Mercedesu a jinych speciálních verzi, velmi rychle po koupi klesá. Take čím vyšší je třída daného Mercedesu, tím jde ve finále koupit levněji, tedy v poměru ceny ojeteho vozu a ceny původní. Stačí si srovnat určitý ročník napříč třídami a zjistíte, že nejdrazsi bude C AMG a mezi nejlevnější se bude radit S. Jsou to prostě auta, ktera když někdo chce, tak si je koupi nová a zajemcu z řad těch, co si jej pořídí jako ojetý je opravdu málo, i z hlediska následného servisu, navíc jsou povětšinou, alespoň u AMG vyráběna víceméně sériové, takže se zase nejedná o žádné sběratelské perly, jsou to prostě luxusní, silná auta a majestátní pro určitou sortu lidí.
Avatar - Londonbridge
12. 11. 2019 11:25
Brabus
To pismeno B = Brutalny , jachta na kolesach a zrychluje len o 0.5 s pomalsie ako GT 63 s , no comment len prehltnem potichu slinu ... :yes: