Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fabia, Octavia a Superb jako Edition 100

Tomáš Votruba
Diskuze (65)
Škoda Auto uvádí na trh vozy limitované série Edition 100, připravené při příležitosti stoletého jubilea výroby prvního automobilu v Mladé Boleslavi.

Škoda Auto uvádí na trh vozy limitované série Edition 100, připravené při příležitosti stoletého jubilea výroby prvního automobilu v Mladé Boleslavi. Základem limitované série modelů Edition 100 jsou vozy Fabia, Octavia a Superb v provedení Elegance doplněné o nadstandardní výbavu.

Výjimečnost této edice řada originálních prvků jako například kola z lehkých slitin se speciálním stříbrným lakováním, kožený interiér s exkluzivním provedením sedadel ve světle šedé kůži nebo lesklý černý dekor Piano v interiéru (Octavia, Superb). Vozy jsou exkluzivně lakovány v černé magické barvě s perleťovým efektem a na bocích nesou označení Edition 100.

Podrobnosti o výbavách najdete na webu Škodovky, v tabulkách níže najdete ceny jednotlivých verzí.

Fabia

MotorizaceCena
1,4 16V 74 kW472 900 Kč
1.9 TDI PD 74 kW532 900 Kč

Octavia

MotorizaceCena
1.6 FSI 85 kW729 900 Kč
1.9 TDI PD 77 kW739 900 Kč
2.0 FSI 110 kW769 900 Kč
2.0 TDI PD 103 kW799 900 Kč
Automatická převodovka za příplatek 55 tisíc Kč.

Superb

MotorizaceCena
1.8 T 110 kW 879 900 Kč
2.8 30V 142 kW969 900 Kč
1.9 TDI PD 96 kW919 900 Kč
2.5 TDI 120 kW1 059 900 Kč
Automatická převodovka za příplatek 55 - 75 tisíc Kč.

Tomáš Votruba
Diskuze (65)
14. 7. 2005 12:51
Re: ŠKODA JE KLENOT
Navím tak úplně přesně, co ze své minulosti víš o soudruzích... ovšem v případě VW bych soudruhy vynechal... Ten GOLF V vypadá přesně tak, jak VW chce, aby vypadal. Za 2 roky budeš zírat, jak krásně to tehdy střihli... jako teď zíráš na GOLF IV a nechce si ti věřit, že už byl nahrazen novým modelem. Mimochodem podívej se na zadní nárazník - spodek je v černé... ty si dnes nedovolí nikdo... jen GOLF... neboť VW ví proč to takhle udělal... Phaeton je důkaz především setrvačnosti těch, co ve firmách rozhodují o vozovém parku. S Phaetonem se totiž zpravidla na víkend za babičkou pro vajíčka nejezdí. Jinak je to úchvatně krásné auto, včetně finesy se zadním bočním okénkem. Tahle velká auta nemou vypadat jako AUDI TT. Proto také "mamut" od MB je dodnes v příslušných kruzích ceněn jako velká ikona...
14. 7. 2005 12:44
Re: ŠKODA JE KLENOT
Nepleť se. Není důležité, jakási líbivost designu. Oko s velkým "O" je důležité, objektivita. To jen ti co tomu nerozumí (nemyslím tebe) se zaklínají, že co člověk, to názor. To jsou ovšem ti, co kolem obrazů P. Klee prochází se zavřenýma očima... Tak ti nejsou vůbec pro hodnocení krásy auta důležití. Důležití jsou ti, co znají, co ví něco o designu, o účelnosti, o liniích, zlomech a tvarech... Jinak Seat vykročil velice odvážnou stopou... a podle mně správnou. Podobnost s Alfou asi hledejme ve jménu šéfdesignera, ale ta auta maj šmrnc.
14. 7. 2005 12:37
Re: ať dělají co chtějí
...anebo za 50 let. Malá Babeta šla do světa...
13. 7. 2005 20:36
ŠKODA JE KLENOT
Kdo trochu "dělá" do aut, musí mít pro Škodu jen slova obdivu. To je bez diskuze. VW by nedovolil udělat propadák. A to, co VW dokázal ve Škodě není JEN zásluhou VW, to je zásluhou i potenciálnu lidí, kteří pracují ve Škodě. A ti lidé dokázali pod křídly VW vynést Škodu z nuly na Evropské výsluní. Styl, který Škoda vytváří je geniální. A v souručí s ostatními v koncernu VW ukazuje, že takhle se to má dělat - chceš auťák se sportovním espritem, jdi do SEAT (! velký koník, pozor na Leona, Altea je překrásná - přidrzlá, stylotvorná), chceš něco usedlejšího se šmrncem, jdi do ŠKODA (doporučuji se posadit do OCT II - tam spadne brada škarohlídům). Chceš etalon Evropy - jdi do VW (Golf+, Apoštol krás...), chceš něco na špici doby, jdi do AUDI (posaď se do A6, pak vylez a obejdi jí... ale pozor, aby ses z té dokonalosti nepodělal). Tohle umí zorganizovat VW.
12. 7. 2005 22:18
Re: EDICE TRAUTENBERG
Jo, já nahoře píší, že jsou edice a edice... Nedávno jsme tu Porsche za jednu US edici pochválili.