Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

FCA Heritage a Mopar nabízí nové náhradní díly pro Lancii Delta HF Integrale

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (4)

FCA Heritage a Mopar spojují své síly v projektu, v němž uvádí na trh nové originální náhradní díly pro klasické automobily. Nárazníky pro Lancia Delta HF Integrale jsou prvními produkty v katalogu.

Divize FCA Heritage (Fiat Chrysler Automobiles Heritage) se v rámci koncernu zpočátku soustředila na koordinaci aktivit ve světě závodů historických vozidel. Následně se zaměřila na poradenství a renovace klasických automobilů značek Alfa Romeo, Abarth, Fiat a Lancia.

V roce 2018 spustila FCA Heritage program „Reloaded by creators”, zahrnující kompletní nabídku služeb pro milovníky klasických automobilů výše zmíněných značek. Konec roku 2019 pak přinesl projekt Heritage Parts, v němž FCA Heritage a Mopar nabídnou řadu nově vyráběných náhradních dílů pro klasické vozy italských značek koncernu Fiat Chrysler Automobiles.  

Projekt vstupuje na trh prostřednictvím nových předních a zadních nárazníků pro modely Delta HF Integrale a Delta HF Integrale Evoluzione značky Lancia. Nové nárazníky jsou vyráběny v závodě koncernu FCA v turínském Grugliasco za pomoci originálních forem, dochovaných u FCA Manufacturing.

Nárazníky pro modely Delta HF Integrale a Delta HF Integrale Evoluzione jsou dodávány bez základního nátěru. Cena předních nárazníků je pro oba modely shodně stanoven na 1300 eur bez DPH (zhruba 33.500 Kč) a zadních nárazníků na 1150 eur bez DPH (kolem 29.500 Kč). Nárazníky lze objednat v autorizované síti prodejců koncernu FCA nebo přímo z Mopar Store.

Produkty nabízené společnostmi Mopar a FCA Heritage používají originální formy a materiály, které plně odpovídají provedení původních dílů a umožňují provoz vozidel v plném souladu s platnými homologačními předpisy.

Zdroj: FCA

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (4)

Doporučujeme

15. 12. 2019 19:31
Re: To je docela sranda...
U Lancie bych stávající stav přičetl jednoznačně jejímu vedení a řízení, vývoj a výroba byly zaříznuty cíleně. Kdy naposledy jsi viděl nějaký koncept, novinku od Lancie? Lepit znáček Lancie na jakési obludy, pak preferovat (prý) perspektivnější Alfu. Sebelepší značka by bez prostředků na vývoj skončila stejně.
Už před 10 lety musel být fanda značky každý, kdo kupoval "auto pro rodinu" a dal přednost Deltě místo Astry nebo Ceeda. Vyšší cena, pro většinu horší dostupnost servisu a za to jen (pro někoho vítaný) nevšední design. Bo střeva byla "obyčejné FCA" a silnější motory či vyšší výbava v základu nebyly nic, co by za příplatek neuměla nabídnout i konkurence a přesto byla pořád levnější.
A proč bych si měl Voyagera atd. koupit se znáčkem Lancie a ne rovnou originál mi není jasné doteď.
Takže bych to na "bezpohlavní" konkurenci neházel, jak se říká: "kde nic není, ani smrt nebere". Takže když ti Lancia nemá co nabídnout, sama tě posílá do náruče konkurence.
Avatar - Ja Prvni 123
14. 12. 2019 22:07
Re: To je docela sranda...
Svet se proste v pr_del obratil...

Kde je Rover, Saab, Simca, Talbot... Opel...

Lidi kupuji bezpohlavni korejce a nemce... protoze maji nejlepsi reklamu.
A maji je i ve fabrice...
A chlapi v hospode rikali, ze je nejlepsi.
14. 12. 2019 21:32
Re: To je docela sranda...
Když (kdysi) legendární automobilová značka místo představení nových modelů prakticky skončí jako znáček na novém náhradním dílu, tak bych volil jiný název příspěvku než "To je docela sranda...". Třeba: " To je docela určitě k pláči..."
Ale Fénix si taky ze smrti těžkou hlavu nedělá.
Avatar - Ja Prvni 123
13. 12. 2019 21:00
To je docela sranda...
Minulý týden jsme měli s partou lidí, co někdy dělali něco pro auta povídání a došli jsme k závěru, že při tom, jaký hrůzy dneska uvádí výrobci na trh by byl nejlepší kšeft zahájit výrobu náhradních dílů pro auta ze "zlaté generace" = už s úplnou výbavou a technikou, ale ještě bez těch serepetiček a kazítek.

No, koukám, že to nebyl jen náš nápad.
:-)

I když Delta Integrale je trošku jinej případ. Měli jsme na mysli spíš - když od Italů, tak Stilo, Bravo... ale úplně typicky třeba Ford Focus Mk 2... zlatý auto, který se bude brzo blížit limitům... a drtivá většina majitelů by asi uvítala možnost generálky za rozumné peníze.