Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat 500C na českém trhu od 349.900,- Kč

Diskuze (60)
Malý kabriolet Fiat 500C se bude na českém trhu prodávat za ceny od 349.900,- Kč. V nabídce jsou tři motory a dvě úrovně výbavy.

Fiat 500C je po Smartu fortwo cabrio druhým nejmenším a nejlevnějším otevřeným automobilem na trhu. Stejně jako Smart má střechu řešenou tak, že se jedná o „neplnohodnotný“ kabriolet.

Postup zvolený konstruktéry Fiatu má ale hned několik výhod. Tou hlavní je větší tuhost karoserie, zároveň ale 500C nabídne jako uzavřená verze čtyřmístný interiér, a při vývoj a výrobě se ušetří značná část nákladů spojených s vyztužením podlahy. Podle automobilky pomohlo toto řešení také k lepší optimalizaci aerodynamiky (součinitel odporu má hodnotu 0,33).

Mechanismus se aktivuje stiskem tlačítka. Žádný další zásah ze strany řidiče není nutný, jen při natahování se střecha z bezpečnostních důvodů zastaví 25 cm před konečnou pozicí a je potřeba stisknout tlačítko znovu. Operovat se střechou je možné i za jízdy při rychlostech do 60 km/h. k většímu komfortu všech čtyř cestujících přispívá větrný štít umístěný za hlavovými opěrkami zadní řady sedadel.

Zavazadlový prostor má objem 182 litrů – jen o tři litry méně, než v případě hatchbacku. Určitým kompromisem ale je, že přístup do něj je možný jen při alespoň částečně natažené střeše.

Základní provedení Pop má ve výbavě 7 airbagů, elektrický posilovač řízení Dual drive, výškově nastavitelný volant, dálkové ovládání centrálního zamykání, elektrické stahování předních oken, elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka s vyhříváním v barvě karoserie, zadní parkovací senzory, rádio a zadní dělené a sklopné sedadlo.

Lounge je o 50 tisíc Kč dražší. Seznam standardních položek obohacuje klimatizace, systém Blue&Me, 15palcová litá kola, volant potažený kůží s ovládáním rádia, paket Chrom a výškově nastavitelné sedadlo řidiče. Motor 1,4 16V Fire má navíc standardně ve výbavě ESP.

Výbava Sport dostupná u hatchbacku se pro 500C nedodává.

Fiat 500C - ceny na českém trhu (duben 2010)
Motor1,2 Fire 8V1,4 Fire 16V1,3 MultiJet 16V
Převodovka5M5M5M
Zdvihový objem [cm3]124213681248
Válce/ventily4/24/44/4
Největší výkon [kW/min-1]51/550074/600055/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]102/3000131/4250145/1500
Max. rychlost [km/h]160182165
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,411,013,0
Komb. spotřeba [l/100 km]5,16,14,2
Cena Pop [Kč]349.900,-399.900,--
Cena Lounge [Kč]399.900,-449.900,-449.900,-

Diskuze (60)
Avatar - Ronault.
14. 4. 2010 13:35
Re: Sladké mámení
Pánové, ještě stále existuje něco jako počítač s připojením k internetu. Oba jej máte, teda možná jen v práci, takže doma večer koukáte jen na tu Ordinaci ;-)
13. 4. 2010 22:28
Re: Ano už
Tak schovej jednu pro mě. :-) :yes:
13. 4. 2010 21:43
Re: Ano už
No dobře, tak za 550 ;-) Bez klimy, dva bagy, jinak žádné další blbosti....
13. 4. 2010 19:40
Re: Ano už
Pod pů mega... ty si fantasta. >:D
13. 4. 2010 18:06
Re: Ano už
jo jo, když jsem tohle viděl, taky jsem si říkal, že dostat to na silnici by byla bomba.... Zadohrabný roadster s nějakým T-jetem (jako základ by klidně stačil ten 120k), to by byla jasná trefa - tohle je přesně typ auta, který by lidi od Alfy chtěli.... :yes: (narozdíl od 2x tak těžké Brery Spider 2.4JTDm.... 8-s )

Nemuselo by to mít v základu ESP a klidně by stačili 2 bagy - dostat takto cenu pod 500 litrů a na prodeje by bylo zaděláno.... no nic, no... ;-)