Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat 500L v nových vtipných reklamách

Jan Mička Jan Mička 19. 9. 2013
8
Více prostoru, více možností – s takovým sloganem přistupuje Fiat k propagaci modelu 500L v Americe.

Fiat 500 už dávno není pouze minivozem, za jehož volantem by chtěla většina mladých řidičů strávit léto. S příchodem verze 500L se rázem naskýtají širší možnosti použití, což byl impuls k vytvoření nových vtipných reklam. Každý ze tří snímků poukazuje na životní situaci, ve které je vetší množství prostoru více než vítané. Však posuďte sami, kdy jste se také dostali do podobných situací.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Stejsn
Výborné
Stejsn
| 20. 9. 2013
Avatar - euro89
Výborné
euro89
| 20. 9. 2013
No zrovna marketing je, podle mě, nejslabším článkem celého koncernu Fiat. Reklamy má Fiat sice super, ale vidět je někde jinde, než na internetu, je docela problém. Akorát v poslední době vídám u nás v TV "svatební" reklamu na 500L Living, ale to je asi první reklama na Fiat za posledních 5 let, kterou dal Fiat do televize. Přitom o každé reklamní přestávce při filmu mi hnůjdaj vymývá mozek, jak se nebojí srovnání, nějaký chlapík na mě řve cosi o sedmileté záruce a úplně běžnou součástí nedělního nákupu se stává pořízení lidovozu. :-!
Výborné
Ondris
| 19. 9. 2013
Ty reklamy jsou dokonalý!
K veselému autu veselá reklama :-)
Avatar - dr.biker
Výborné
dr.biker
| 19. 9. 2013
Jo, Fiat reklamy umí, ale nejen reklamy, ale i auta! Čekání na výdej auta ze servisu jsem si krátil prolézáním nových Fiatů včetně 500L. Je to moc pěkné a povedené malé MPV, jen ty ceny jsou na můj vkus trochu vyšší, třeba časem půjdou ceny dolů.
Výborné
XTad
| 19. 9. 2013
Fiat umi, ale zrovna skodovka a vw jsou na spici. To, co davaji u nas, je vetsinou o nicem, ale jak skoda perli v britanii, nebo vw v americe... Schvalne koukni na youtube.