Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat 500X by se měl stát dalším SUV kabrioletem, sdělil zdroj z automobilky

Ondřej Mára Ondřej Mára 10. 1. 2021 • 12:13
59
50
Zobrazit náhledy (59)
Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Volkswagen T-Roc Cabriolet 1.5 TSI DSG Volkswagen T-Roc Cabriolet 1.5 TSI DSG Volkswagen T-Roc Cabriolet 1.5 TSI DSG Volkswagen T-Roc Cabriolet 1.5 TSI DSG Volkswagen T-Roc Cabriolet 1.5 TSI DSG Volkswagen T-Roc Cabriolet 1.5 TSI DSG Volkswagen T-Roc Cabriolet 1.5 TSI DSG Volkswagen T-Roc Cabriolet 1.5 TSI DSG Volkswagen T-Roc Cabriolet 1.5 TSI DSG Volkswagen T-Roc Cabriolet 1.5 TSI DSG Volkswagen T-Roc Cabriolet 1.5 TSI DSG Volkswagen T-Roc Cabriolet 1.5 TSI DSG Volkswagen T-Roc Cabriolet 1.5 TSI DSG Volkswagen T-Roc Cabriolet 1.5 TSI DSG Volkswagen T-Roc Cabriolet 1.5 TSI DSG Volkswagen T-Roc Cabriolet 1.5 TSI DSG

Úprava na kabriolet by měla proběhnout po vzoru otevřené pětistovky, tedy s pevnými bočními oblouky.

Italská divize koncernu FCA by letos měla představit rovnou tři nové SUV/Crossovery. Jako první by se již na jaře mělo představit Maserati Grecale, které má vzniknout na platformě Alfy Romeo Stelvio. V září pak očekáváme představení kompaktní Alfy Romeo Tonale, která bude menším sourozencem Stelvia. S novým modelem by však měl přijet i Fiat.

Podle informací kolegů z Automotive News Europe totiž Fiat připravuje otevřenou verzi modelu 500X, která by měla konkurovat Volkswagenu T-Roc Cabriolet. Tuto informaci měl zahraničním kolegům potvrdit přímo zdroj z automobilky Fiat, kde měla být novinka interně představena již minulý měsíc - během setkání s dodavateli.

Zdroj ze strany dodavatelů měl pak pro Automotive News Europe uvést, že přestavba na kabriolet proběhne z úsporných opatření podobně jako v případě modelu 500C. Vůz by si tedy měl ponechat tradiční boční rámy dveří, zatímco střecha bude nahrazena posuvným mechanismem s plátnem.

Na rozdíl od VW T-Roc Cabriolet, který je dvoudveřovým kabrioletem, by tak Fiat 500X Cabriolet měl zůstat čtyřdveřovým vozem. Mechanismus stahovací střechy by navíc nemusel zabrat tolik místa, díky čemuž by Fiat 500X Cabriolet mohl být také o drobet praktičtější.

Výroba otevřeného Fiatu 500X by podle informací Automotive News Europe měla probíhat ve stejném závodu na jihu Itálie, kde se v současnosti vyrábí klasický Fiat 500X, Jeep Compass nebo Jeep Renegade.

Kromě otevřené verze by se však Fiat 500X měl brzy dočkat i elektrifikované verze, jakkoliv půjde nejspíš jen o mild-hybridní pohon. Poněkud zklamáním je ale skutečnost, že se zatím neobjevují žádné nové zprávy o ostré verzi Abarth, na jejímž vývoji se mělo před lety pracovat.

Související články

Témata
Avatar - Avanti
14. 1. 2021 08:07
Je to blud
Žiaden 500X kabrio nebude, pripravuje sa len verzia s panoramatickým strešným oknom, najskôr sa použije niečo ako to bolo kedysi na Fiate Stilo.
Avatar - Blue Sun
11. 1. 2021 18:23
Re: No neviem
Můžu a nemusím věřit. A já nevěřím, protože ty taky nevěříš, že tu 206 už dávno nemám. Mé výše uvedené platí a názor neměním.
11. 1. 2021 14:44
Re: No neviem
aby som nekecal: https://www.youtube.com/watch?… :-) to je presne môj, testoval ho Chvála a ja som ho kúpil ako predvádzačku...
Avatar - Blue Sun
11. 1. 2021 14:35
Re: No neviem
Ano, samozřejmě, podle auta v mém profilu má smysl hodnotit. A jo, 206 byla miláček, sympatická hračka. Tvoje Aveo má v tomhle přetahování asi tak stejnou váhu a 500X tam nemáš, takže nejspíš kecáš. Jen se tu prezentuješ nesmyslnou zaslepeností k Fiatu a zvláště pětistovce, takže ta další argumentace je zcela... zbytečná.
11. 1. 2021 13:33
Re: No neviem
No neviem ja som mal chlieb s maslom a šunkou , z fanatizmu akéhokoľvek sa nenajem :-))) No tak vôbec nie som zaslepený značkou, pred X kom som mal chevrolet, všeeeetci sa mi smiali a ja na to auto nedám dopustiť, jediné čo na ňom za 3 roky odišlo bol 1 stierač za 12 EUR, to sa mi u Fiatu nestalo. Možno ale mám trochu averziu ku koncernu a PSA, tam som si užil svoje. Naopak Renault úplne v poho, ale nie 1,2 TCe. Pozerám u Teba 206 a to je etalón kvality :-), bez urážky, dizajnovo sa mi veľmi páči... Ale nechcem sa hádať, späť k X ku, jasné že to bude okrajový predaj v IT, myslím že ten model má najmä pozdvihnúť image rádu 500, pričom v novej verzii X ko má mať na maske už len číslo 500 a nie znak Fiat. A dám Ti aj čerešničku - sere ma že žere :-) priemerka 8,3 aktuálne, ale čísté mesto...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku