Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Bravo: Dražší o 10 tisíc, ESP standardem

Diskuze (4)
Fiat snížil dlouhodobé slevy pro Bravo. Pětidveřový hatchback tím zdražil o 10 tisíc korun, se základním motorem pak o 20 tisíc, větší navýšení ceny ale kompenzuje rozšíření výbavy o ESP.

Nejlevnější provedení Fiatu Bravo s platností od třetího týdne roku 2011 zdražilo o 20 tisíc. Motor 1,4 16v (66 kW) s výbavou Plus tedy pořídíte bez stokoruny za rovných 300 tisíc. Novinkou však je rozšíření standardní výbavy o ESP.

Výbava nejlevnějšího provedení vychází ze stupně Active, který obsahuje 15palcová ocelová kola, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, elektrické stahování předních oken, elektricky nastavitelná zpětná zrcátka s vyhříváním, dva airbagy a přípravu pro rádio. Nově se na seznamu standardního vybavení objevuje i stabilizační systém ESP s HBA a Hill Holder.

Plus navíc přidává manuální klimatizaci a rádio s CD přehrávačem.

Výbava Plus je dostupná jen s motorem 1,4 16v (mimochodem jediný atmosférický agregát v nabídce), Active zase s nejslabším turbodieselem 1,6 MultiJet o výkonu 77 kW. Kombinace vznětového motoru s výbavou Active je ale spíše teoretickou možností – jen samotným příplatkem za klimatizaci (35 tisíc Kč) se jeho cena dostává na úroveň vyšší výbavy Formula.

Fiat Bravo - ceny zážehových motorů na českém trhu
Motor1,4 16v1,4 T-Jet1,4 T-Jet
Převodovka6M6M (6MA)6M
Zdvihový objem [cm3]136813681368
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]66/550088/5000103/5000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]128/4500206/2500230/1750
Max. rychlost [km/h]179197204
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,59,68,9
Komb. spotřeba [l/100 km]6,36,3 (6,1)5,7
Cena Plus [Kč]299.900,---
Cena Formula [Kč]309.900,-379.900,--
Cena Formula LPG [Kč]-410.500,--
Cena Sport [Kč]--487.900,-

Provedení Formula má na výběr hned čtyři motory. K Plus přidává kůží potažený volant, 16palcová litá kola, zrcátka v barvě karoserie, výškově nastavitelné sedadlo u spolujezdce, přední mlhovky, boční a okenní airbagy.

S motorem 1,4 16v je Formula o 10 tisíc dražší než základní Plus. Z hlediska poměru výbavy a ceny tak představuje výhodnější nabídku než specifikace již od 299.900,- Kč.

Pro motor 1,4 T-Jet (88 kW) Fiat nabízí za 30.600,- Kč přestavbu na LPG.

Paleta motorů pro Sport je odlišná než u Formula – jedná se o nový 1,4 MultiAir (103 kW) a dále vrcholný turbodiesel 2,0 MultiJet o výkonu 121 kW. V tomto provedení má Bravo sportovní podvozek, sportovní volant, paket Chrom, nástavce prahů, zadní spoiler, přední loketní opěrku s chlazenou schránkou, dvouzónovou klimatizaci (pro Formula +15.200,- Kč) a rádio s ovladačem na volantu a podporou MP3 (jinak za příplatek 10.100,- Kč).

Seznam příplatkové výbavy zahrnuje položky jako elektrické stahování zadních oken (5.100,- Kč, jen pro Formula a Sport), dále pro všechny výbavy vyhřívání předních sedadel (4.100,- Kč), zadní parkovací senzory (8.100,- Kč), tempomat (10.100,- Kč), kolenní airbag (10.100,- Kč), Bluetooth hands-free Blue&Me (10.100,- Kč) nebo navigační systém Instant Nav (20.200,- Kč).

Fiat Bravo - ceny vznětových motorů na českém trhu
Motor1,6 MultiJet1,6 MultiJet2,0 MultiJet
Převodovka6M6M6M
Zdvihový objem [cm3]159815981956
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]77/400088/4000121/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]290/1500300/1500360/1750
Max. rychlost [km/h]187195215
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,310,58,2
Komb. spotřeba [l/100 km]4,44,75,1
Cena Active [Kč]364.900,---
Cena Formula [Kč]399.900,-414.900,--
Cena Sport [Kč]--539.900,-

Diskuze (4)
25. 1. 2011 13:23
skoda
s timhle zakladnim motorem/vybavou , si myslim,z e jsou na rhu zajimavejsi nabidky za podobnou cenu. tady to bratru zacina nekde tesne pod 300tis
24. 1. 2011 20:46
Re: Nuda pod články Brava-bejvávalo jinak
O čem taky diskutovat? Zvedli cenu a za to něco přidali do základní výbavy, jinak se nezměnilo nic! Takové informace mají opravdu cenu zlata.
24. 1. 2011 18:38
Re: Nuda pod články Brava-bejvávalo jinak
Taky jsem čekal žvásty typu:"Vedení fiatu je absolutně neschopné atd atd":D
24. 1. 2011 15:26
Nuda pod články Brava-bejvávalo jinak
Koukám že zde se nějak nediskutuje....asi není o čem.Čekal jsem nějakej mazec.... a ona nuda. ;-)