Fiat Bravo: Dražší o 10 tisíc, ESP standardem
Nejlevnější provedení Fiatu Bravo s platností od třetího týdne roku 2011 zdražilo o 20 tisíc. Motor 1,4 16v (66 kW) s výbavou Plus tedy pořídíte bez stokoruny za rovných 300 tisíc. Novinkou však je rozšíření standardní výbavy o ESP.
Výbava nejlevnějšího provedení vychází ze stupně Active, který obsahuje 15palcová ocelová kola, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, elektrické stahování předních oken, elektricky nastavitelná zpětná zrcátka s vyhříváním, dva airbagy a přípravu pro rádio. Nově se na seznamu standardního vybavení objevuje i stabilizační systém ESP s HBA a Hill Holder.
Plus navíc přidává manuální klimatizaci a rádio s CD přehrávačem.
Výbava Plus je dostupná jen s motorem 1,4 16v (mimochodem jediný atmosférický agregát v nabídce), Active zase s nejslabším turbodieselem 1,6 MultiJet o výkonu 77 kW. Kombinace vznětového motoru s výbavou Active je ale spíše teoretickou možností – jen samotným příplatkem za klimatizaci (35 tisíc Kč) se jeho cena dostává na úroveň vyšší výbavy Formula.
Fiat Bravo - ceny zážehových motorů na českém trhu | |||
Motor | 1,4 16v | 1,4 T-Jet | 1,4 T-Jet |
Převodovka | 6M | 6M (6MA) | 6M |
Zdvihový objem [cm3] | 1368 | 1368 | 1368 |
Válce/ventily | 4/4 | 4/4 | 4/4 |
Největší výkon [kW/min-1] | 66/5500 | 88/5000 | 103/5000 |
Největší toč. mom. [Nm/min-1] | 128/4500 | 206/2500 | 230/1750 |
Max. rychlost [km/h] | 179 | 197 | 204 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 12,5 | 9,6 | 8,9 |
Komb. spotřeba [l/100 km] | 6,3 | 6,3 (6,1) | 5,7 |
Cena Plus [Kč] | 299.900,- | - | - |
Cena Formula [Kč] | 309.900,- | 379.900,- | - |
Cena Formula LPG [Kč] | - | 410.500,- | - |
Cena Sport [Kč] | - | - | 487.900,- |
Provedení Formula má na výběr hned čtyři motory. K Plus přidává kůží potažený volant, 16palcová litá kola, zrcátka v barvě karoserie, výškově nastavitelné sedadlo u spolujezdce, přední mlhovky, boční a okenní airbagy.
S motorem 1,4 16v je Formula o 10 tisíc dražší než základní Plus. Z hlediska poměru výbavy a ceny tak představuje výhodnější nabídku než specifikace již od 299.900,- Kč.
Pro motor 1,4 T-Jet (88 kW) Fiat nabízí za 30.600,- Kč přestavbu na LPG.
Paleta motorů pro Sport je odlišná než u Formula – jedná se o nový 1,4 MultiAir (103 kW) a dále vrcholný turbodiesel 2,0 MultiJet o výkonu 121 kW. V tomto provedení má Bravo sportovní podvozek, sportovní volant, paket Chrom, nástavce prahů, zadní spoiler, přední loketní opěrku s chlazenou schránkou, dvouzónovou klimatizaci (pro Formula +15.200,- Kč) a rádio s ovladačem na volantu a podporou MP3 (jinak za příplatek 10.100,- Kč).
Seznam příplatkové výbavy zahrnuje položky jako elektrické stahování zadních oken (5.100,- Kč, jen pro Formula a Sport), dále pro všechny výbavy vyhřívání předních sedadel (4.100,- Kč), zadní parkovací senzory (8.100,- Kč), tempomat (10.100,- Kč), kolenní airbag (10.100,- Kč), Bluetooth hands-free Blue&Me (10.100,- Kč) nebo navigační systém Instant Nav (20.200,- Kč).
Fiat Bravo - ceny vznětových motorů na českém trhu | |||
Motor | 1,6 MultiJet | 1,6 MultiJet | 2,0 MultiJet |
Převodovka | 6M | 6M | 6M |
Zdvihový objem [cm3] | 1598 | 1598 | 1956 |
Válce/ventily | 4/4 | 4/4 | 4/4 |
Největší výkon [kW/min-1] | 77/4000 | 88/4000 | 121/4000 |
Největší toč. mom. [Nm/min-1] | 290/1500 | 300/1500 | 360/1750 |
Max. rychlost [km/h] | 187 | 195 | 215 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 11,3 | 10,5 | 8,2 |
Komb. spotřeba [l/100 km] | 4,4 | 4,7 | 5,1 |
Cena Active [Kč] | 364.900,- | - | - |
Cena Formula [Kč] | 399.900,- | 414.900,- | - |
Cena Sport [Kč] | - | - | 539.900,- |