Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Doblo: nyní i rodinná verze Malibu

Dan Vořechovský
Diskuze (8)
Rodinná verze vanu Doblo se snaží zaujmout především prostorem a zajímavými doplňky.

Současný model italské automobilky Fiat, Doblo, byl tento měsíc představen i ve verzi Malibu, která má na rozdíl od původního modelu ryze rodinné určení. Předchozí verze se stejným názvem byla s 19 tisíci prodanými kusy úspešná a nové Malibu se pokusí na tento úspech navázat. Faceliftované Doblo bylo představeno již na konci roku 2005 a hned v následujícím roce získalo titul Van of the Year 2006.

Doblo Malibu bude k dostání ve dvou barevných variantách (Grigi Bel Tenebroso a Blu Notturno). Malibu bude možné rozpoznat na prvního pohled nárazníků v barvě vozu a také podle chromovaného rámečku přední masky, který se rozšiřuje až do středu nárazníku. Standardem jsou kulaté mlhovky umístěné v černém panelu, který je zapuštěn do spodní části nárazníku. Stříbrná barva se objevuje také na čelní straně vnějších zpětných zrcátek, na vnějších klikách dveří, na madle zadních dveří a na obou podélných střešních nosičích. Dalším charakteristickým vnějším prvkem jsou nová pětipaprsková 15palcová kola z lehkých slitin, zatmavená skla a znak Malibu na zadních dveřích.

V interiéru jsou sedadla a výplně dveří potaženy novou tkaninou, která je dostupná ve dvou barevných variantách (modrá nebo šedá). Do standardní výbavy Malibu verze pak patří např. rádio s CD přehrávačem a šesti reproduktory, manuální klimatizace nebo výškově stavitelná sedadla.

Na výběr budou tří různé motory. Jediným benzinovým agregátem v nabídce je čtrnáctistovka s maximálním výkonem 57 kW (77 k). Dieselové agregáty zastupují motory Multijet o objemu 1,25 a 1,9 l. Menší motor nabízí maximální výkon 63 kW (85 k), zatímco větší agregát bude dostupný ve dvou výkonových variantách (78 kW nebo 89 kW). Doblo Malibu se v Itálii začalo prodávat minulý týden a na další evropské trhy se dostane během několika následujících měsíců. Vůz se v Itálii prodává v základní verzi s benzinovým agregátem za 17 400 eur (cca 486 tis. Kč) a s dieselovou verzi 1,3 JTD za 19 720 eur (cca 550 tis. Kč). Ve verzi s dieselovou devatenáctistovkou pak stojí 20 360 eur (verze s výkonem 78 kW, tj. cca 568 tis. Kč) nebo 21 230 eur (verze s výkonem 89 kW, tj. cca 592 tis. Kč). Až na motor 1,9 Multijet s výkonem 78 kW dostaly dieselové agregáty i filtr pevných částic.

Dan Vořechovský
Diskuze (8)
24. 1. 2007 14:45
Italská audina...
No,můj dojem z tohoto auta ,je mírně řečeno rozporuplný...Přední masky jak z Audi,z boku nevzhledná krabice.A ty stříbrné doplńky...Nato,že italové jsou mistři designu ,je to nic moc. :no: